Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Átmeneti kormányod mennyire kopott ? Kecskeméten vagy egy nagyon jó hely, sokan járnak oda a klubból. Azon is gondolkoztam hogy keresek egy jó állapotú bontottat de az gondolom olyan mint a fehér holló <_<

A rolóra nem is rossz megoldás a lecsiszolás....

Nesze egy feher hollo: http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...many_legzsakkal

Az atmeneti nem kopott, hanem nem is tudom minek nevezni :wacko: Ilyen gumis szar, gondolom igy nez ki ha "megnyuzod". Par napnap tovabb nem tervezem megtartani mert elvalt a gumi a fem vaztol.

Liffeg rajta kicsit nagyon otvar tenyleg csak arra jo hogy amig borozik a masikat legyen valami.

Amit linkeltem azer nem veszem meg en, mert egyreszt nekem multigombos van, masreszt meg attol meg a kezifekszoknya is ratyi es egy 10 esert eleg szepeket csinalnak(kormany plusz szoknya)

http://www.hunyadi.co.hu/slideshow/index.html kukk mal!

Link to comment
Megosztás:

Ez ér ennyit ? azt írja légzsákkal együtt van....

Anno, mikor én nézegettem, csak a légzsákokat adták ennyiért (igaz, én Astrát néztem, de lényegében ua). Azért nézz körül valamelyik aukciós oldalon is, mert én végül ott vettem nagyon jó állapotút 5eFt-ért kompletten...

Link to comment
Megosztás:

Írjál FutóGabinak, ő is bőröztette a kormányt, váltót, kéziféket. Megegyeztek, odament, és megvárhatta a műveletet. Így nem kellett pót-kormányt keresnie. Legalábbis asszem ő mondta.

Ez így volt. Én Pécsett bőröztettem a kormányt és váltókart (automata) ez 12+5e forint volt. Váltószoknyát és kézifékkar szoknyát régebben csináltattam így az már nem kellett.

Link to comment
Megosztás:

Ez így volt. Én Pécsett bőröztettem a kormányt és váltókart (automata) ez 12+5e forint volt. Váltószoknyát és kézifékkar szoknyát régebben csináltattam így az már nem kellett.

Noh... És Pécsen hol? Küldj privátban vmi telszámot pls!

Nekem is gatyás a kormányom. Előző user megkenhette valamivel, és nemrégiben egyszerűen elmállott róla a bőr :wacko:

Nézegettem itt kint, de ami szép, az 1000Sek (30e ft) <_<

Link to comment
Megosztás:

Noh... És Pécsen hol? Küldj privátban vmi telszámot pls!

Nekem is gatyás a kormányom. Előző user megkenhette valamivel, és nemrégiben egyszerűen elmállott róla a bőr :wacko:

Nézegettem itt kint, de ami szép, az 1000Sek (30e ft) <_<

06702705712 Pécs Újhegy Deák F. u. 34. Nem hirdeti magát sehol, mert nagyrészt a márkaszervízeknek dolgozik. Ne ijedj meg a műhelyétől, nagyon szépen dolgozik.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

kettő kérdésem lenne.

az egyik a következő :a kutyacsontnak nevezet dolog, az összekötő stabilizátorrúd?

a másik hogy kispipa néven fórumozó opeles az a srác akitől az alkatrészeket lehet venni?

nem tudom elérni már hetek óta a 70-es számon ha ő az.

köszi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

kettő kérdésem lenne.

az egyik a következő :a kutyacsontnak nevezet dolog, az összekötő stabilizátorrúd?

a másik hogy kispipa néven fórumozó opeles az a srác akitől az alkatrészeket lehet venni?

nem tudom elérni már hetek óta a 70-es számon ha ő az.

köszi

Nem egészen. A stabilizátor-rúd az az U alakú acélrúd, ami a motor előtt fut keresztben, futóműtől-futóműig. A kutyacsont, azaz a stabilizátor-(segéd)kar köti össze a stabilizátor rudat a futóművel. Omega esetén ugye a két végén 1-1 gömbfej, ezért kapta a becenevét (nevezik még kapcsolórúdnak és lengőrúdnak is).

Motyót Mifi, és Compityu is árul, őket eléred a fórumon is, másról nem tudok.

06702705712 Pécs Újhegy Deák F. u. 34. Nem hirdeti magát sehol, mert nagyrészt a márkaszervízeknek dolgozik. Ne ijedj meg a műhelyétől, nagyon szépen dolgozik.

Köszi Kori, elmentettem.

Link to comment
Megosztás:

mennyi a normál üzemi hőfok ? 95-nél kapcsol a ventillátor és álltalában 90 és 95 közt mozog. Olaj meg víz rendben. Amúgy biztos fogja enni az olajat a szagából ítélve, meg ma indításkor tolt egy kis füstpamacsot.

Klubelnökként neked kellene példát mutatnod! Gondolok a visszaolvasásra! Ugyanis 1000000 milliószor le lett írva, hogy a 90-95 (100) közötti hőfok az normális, 2 féle hőgomba van, az egyik 92 körül, neked ilyen lehet, a másik 98 körül kapcsol...

Link to comment
Megosztás:

Klubelnökként neked kellene példát mutatnod! Gondolok a visszaolvasásra! Ugyanis 1000000 milliószor le lett írva, hogy a 90-95 (100) közötti hőfok az normális, 2 féle hőgomba van, az egyik 92 körül, neked ilyen lehet, a másik 98 körül kapcsol...

Folyamatban van, az egyéb csevegés még nem került sorra. Azért lássuk be elég sok olvasnivaló van a B omega topicban <_<

Link to comment
Megosztás:

mennyi a normál üzemi hőfok ? 95-nél kapcsol a ventillátor és álltalában 90 és 95 közt mozog. Olaj meg víz rendben. Amúgy biztos fogja enni az olajat a szagából ítélve, meg ma indításkor tolt egy kis füstpamacsot.

Teljesen rendben van aza hőfok.Nekem is 90 és 95 között mozog. Én a nyáron átmostam a hűtőrendszert és azóta evesebbszer megy fel illetve nehezebben megy fel 95re. gondolom levolt rakodva a szennyeződés mert elég piszkos viz jött ki belőle. A kis füst ről meg annyit hogy szedd ki a gyertyákat és nézd meg hogy neme olajos mert akkor tömités már nemjo és átszivárog az olaj és rendesen enni fogja az olajat.sajna nekem is eszi mert szimering nemjo meg az olaj lehuzo gyűrű. Skyrangr forumtárs is erre utalt meg már egy jo páran.

Van hogy füstöl egy kicsit de van hogy semmi csak kicsit szagos <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem egészen. A stabilizátor-rúd az az U alakú acélrúd, ami a motor előtt fut keresztben, futóműtől-futóműig. A kutyacsont, azaz a stabilizátor-(segéd)kar köti össze a stabilizátor rudat a futóművel. Omega esetén ugye a két végén 1-1 gömbfej, ezért kapta a becenevét (nevezik még kapcsolórúdnak és lengőrúdnak is).

Nekem hidegmotornál kopog valami ha kátyuba vagy bukkanora megyek de ha bemelegszik a motor utánna semmi. Valószinű hogy 'stabilizátor-(segéd)kar' szorul cserére?

Link to comment
Megosztás:

Nekem hidegmotornál kopog valami ha kátyuba vagy bukkanora megyek de ha bemelegszik a motor utánna semmi. Valószinű hogy 'stabilizátor-(segéd)kar' szorul cserére?

Nemtudom mennyi köze van a futóműnek a meleg vagy hideg motorhoz, de kotyogni a futómű elsősorban a stab.karok miatt szokott. Második tippem a kormányösszekötő, vagy a trapézban a gömbfej.

De ettől még lehet akár trapéz szimmering, vagy toronyszimmering/csapágy is. De ezzel kb majdnem minden kopogható alkatrészt végig is vettünk. Emeld fel csápra, és rángasd át a futóműveket. Ha lóg valami, elvileg észreveszed. Ha itt nem találsz semmit, akkor olyan helyre menj, ahol van rángatópad (műszaki vizsgaállomások alapfelszerelése), azon valószínűleg színt vall.

Link to comment
Megosztás:

Nem egészen. A stabilizátor-rúd az az U alakú acélrúd, ami a motor előtt fut keresztben, futóműtől-futóműig. A kutyacsont, azaz a stabilizátor-(segéd)kar köti össze a stabilizátor rudat a futóművel. Omega esetén ugye a két végén 1-1 gömbfej, ezért kapta a becenevét (nevezik még kapcsolórúdnak és lengőrúdnak is).

Nekem hidegmotornál kopog valami ha kátyuba vagy bukkanora megyek de ha bemelegszik a motor utánna semmi. Valószinű hogy 'stabilizátor-(segéd)kar' szorul cserére?

Szilentekre gyanakodnék...

Link to comment
Megosztás:

Nemtudom mennyi köze van a futóműnek a meleg vagy hideg motorhoz, de kotyogni a futómű elsősorban a stab.karok miatt szokott. Második tippem a kormányösszekötő, vagy a trapézban a gömbfej.

De ettől még lehet akár trapéz szimmering, vagy toronyszimmering/csapágy is. De ezzel kb majdnem minden kopogható alkatrészt végig is vettünk. Emeld fel csápra, és rángasd át a futóműveket. Ha lóg valami, elvileg észreveszed. Ha itt nem találsz semmit, akkor olyan helyre menj, ahol van rángatópad (műszaki vizsgaállomások alapfelszerelése), azon valószínűleg színt vall.

Akitől vettem a kocsit még anno ő mondta hogy hidegebb időban a stab. rud (ami a féktárcsa mögött van függöleges helyzetben, kb20centis kis rud) hogy az zörög. és mondta hogy faterjának a vectrájában is ilyen, hogy 1-2 évente cserélni kell. Néztem olyan kis rudat neten az még nem is lenne drága csak vaktába nemnagyon kéne megvenni <_< .

amugy semmi baj az uttartásával meg nemhuz jobbra vagy balra sem, meg ha koppra eltekerem a kormányt akkor sem koppan semmi meg nem is recseg.

Link to comment
Megosztás:

Szilentekre gyanakodnék...

lassan ugy is megy fel a téli garnitura , szerintem majd akkor jobban meglessük meg megvizsgálgatjuk.

Egyébként nem tud valaki ajánlani egy olyan sport dobot aminek csak akkor van hangja ha oda lép neki az ember? gondolkozok egy ilyen szolid hangu szerkezetet aminek alapjáraton szinte nincs is hangja, és szép mély hangu lenne jo nem ezek a repedt fazék hanguak.

Link to comment
Megosztás:

lassan ugy is megy fel a téli garnitura , szerintem majd akkor jobban meglessük meg megvizsgálgatjuk.

Egyébként nem tud valaki ajánlani egy olyan sport dobot aminek csak akkor van hangja ha oda lép neki az ember? gondolkozok egy ilyen szolid hangu szerkezetet aminek alapjáraton szinte nincs is hangja, és szép mély hangu lenne jo nem ezek a repedt fazék hanguak.

Veszel valami rohadt nagy dobot, az biztos jó lesz. Mondjuk a minőségi, nagy dobok kb annyiban vannak mint venni egy egyedi dobot, aminek ráadásul biztos hogy olyan hangja van, mint szeretnéd.

Egyik ismerősöm Astrájára Janó-féle kipufogót raktunk, brutál hangja lett (55mm-es rendszer, sportkatalizátorral, 4-2-1-es leömlővel, böhöm közép és hátsó dobbal... asszem 120e volt+a katalizátor). Alul-felül se volt hangos, csak folyamatos tompa morgás. Neki bejött, nekem az agyamra ment volna 30km megtétele után! <_<

Link to comment
Megosztás:

Egyébként nem tud valaki ajánlani egy olyan sport dobot aminek csak akkor van hangja ha oda lép neki az ember? gondolkozok egy ilyen szolid hangu szerkezetet aminek alapjáraton szinte nincs is hangja, és szép mély hangu lenne jo nem ezek a repedt fazék hanguak.

En mondjuk szivesen lecserelnem az enyemet valami gyari kozelire. A hangja tetszik, de az oval krom kalyhacso a mi kilog a kocsialol nem...

/p

Link to comment
Megosztás:

En mondjuk szivesen lecserelnem az enyemet valami gyari kozelire. A hangja tetszik, de az oval krom kalyhacso a mi kilog a kocsialol nem...

/p

nekem a gyárivan csak van rajta egy kis krom vég. viszont jo lenne egy kis minimális hangot alárakni. nézegettem dobokat meg neten képeket és ugyterveztem hogy duplavégű dobot szerzek alá. az ovál nemtetszik

Link to comment
Megosztás:

Ma lementem ebed utan egy kicsit mokoltam az aprosagokon. Kicsereltem a tukorlapot mert nem ment mar a futese, meg nehany kapcsolot a kozepkonzolon...

Ki akartam cserelni az ajton a tukornel levo csipogot is, de belefutottam abba, hogy a regi takoltban a hangszorora forrasztva van a ket vezetek, az ujon

meg rendes csatlakozo varna, hogy radugjam. Lehet valahol ilyen pocsot kapni? Ugy ertem, hogy ez szabvanyos valamivel vagy GM belso cucc?

436d2fecbdfdc742fb6a74b65ddce3e9.jpg

Ilyenekkel tele van a net, de nekem az apa veg kellene, nem akarok ganyolni <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.