Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Led szalag is van, 60db led/méter,3W fogyasztással/méter, 3db ledenként vágható.

5színben : jégfehér,kék,piros,zöld,sárga,illetve olyan,ami 4 színt tud külön,vagy felválltva kék,zöld,piros és sárga.

Ezek 4200Ft/métertől kaphatóak,3M-esek,nem gagyik,víz állóak,így bárhová lehet rakni,öntapadós talppal. :)

Link to comment
Megosztás:

Hello! Van valakinek valamilyen tapasztalata Castrol magnetec 10W40-röl? Tegnap kiirta a járgányom hogy ellenörizzem az olajat,amit már nekem böven a minimum felett jelez valamiért. Amikor letekertem az olajbetöltöt,olyasmi szine volt az olajnak ami a sapka alján és a csöben látszodott mint amikor a vizzel keveredik. A vizszintem változatlan. Nem mindig látszodik olyannak csak amikor hajtom egy picit. Kb 6ezret mentem el eddig. Kb 2ezer km után kell fél litert utánatöltenem. Egyszer viszon nem ezt a fajta olajat töltöttem bele hane valvoline-t. Létezik hogy az miatt van ilyen furcsa szine?

Link to comment
Megosztás:

Hello! Van valakinek valamilyen tapasztalata Castrol magnetec 10W40-röl? Tegnap kiirta a járgányom hogy ellenörizzem az olajat,amit már nekem böven a minimum felett jelez valamiért. Amikor letekertem az olajbetöltöt,olyasmi szine volt az olajnak ami a sapka alján és a csöben látszodott mint amikor a vizzel keveredik. A vizszintem változatlan. Nem mindig látszodik olyannak csak amikor hajtom egy picit. Kb 6ezret mentem el eddig. Kb 2ezer km után kell fél litert utánatöltenem. Egyszer viszon nem ezt a fajta olajat töltöttem bele hane valvoline-t. Létezik hogy az miatt van ilyen furcsa szine?

Két különböző olaj miatt lehet olyan. Ha jól gondolom, ilyen mustárszerű, sárgás dzsuvára gondolsz.

Nekem iss volt a legelején olyanom, aztán elmúlt. Hogy mitől volt, nem tudom, de csak ilyenkor, hideg időben. Azóta nem jött elő, télen sem.

Link to comment
Megosztás:

Két különböző olaj miatt lehet olyan. Ha jól gondolom, ilyen mustárszerű, sárgás dzsuvára gondolsz.

Nekem iss volt a legelején olyanom, aztán elmúlt. Hogy mitől volt, nem tudom, de csak ilyenkor, hideg időben. Azóta nem jött elő, télen sem.

Igen olyan! Elöször megilyedtem hogy hengerfejes lett,de én sem láttam utána,meg elötte sem. Kiprobálok másik olajat,valaki itt a forumon mondott olyasmitt,hogy "kibaszom belöle a castrol magnetecet" ,gondolom másnak is volt vele negativ élménye. Meg keverni sem a legjobb,de kelett bele és nem kaptam ugyanolyat.

Link to comment
Megosztás:

A majonéz normális ha rövidebb utakon használod az autót hideg időben, ez egy kicsapódás és az olajból származik. Az angolok azt írták, hogy a gyári olajtól nem olyan mértékű ez mint az "egyéb jobb minőségű", de nem feltétlen ebbe az autóba való olajaktól.Ha hengerfejes akkor is ilyen csak fogy a víz is vsz., és fehéresen füstöl. Egyébként az Omega sztem alapból is baromira "gőzöl" a kipun ha baáll a hideg, legalábbis Nekem mindkettő látványosan eregette a fehéres ködöt maga mögött hidegben tök mindegy hogy bemelegedett vagy sem, és egyik sem volt hengerfejes...

Link to comment
Megosztás:

A majonéz normális ha rövidebb utakon használod az autót hideg időben, ez egy kicsapódás és az olajból származik. Az angolok azt írták, hogy a gyári olajtól nem olyan mértékű ez mint az "egyéb jobb minőségű", de nem feltétlen ebbe az autóba való olajaktól.Ha hengerfejes akkor is ilyen csak fogy a víz is vsz., és fehéresen füstöl. Egyébként az Omega sztem alapból is baromira "gőzöl" a kipun ha baáll a hideg, legalábbis Nekem mindkettő látványosan eregette a fehéres ködöt maga mögött hidegben tök mindegy hogy bemelegedett vagy sem, és egyik sem volt hengerfejes...

Ja. az olajban oldott vízgőz habosodik fel. ha hosszabb távokon használod, akkor ilyen nem fordul elő (pl léghűtéses gépeken, pl Bogárnál, emiatt 'fel is forrhat' az olaj).

Ettől nyafoghat is a BC, az olajcserét illetően. Nem kell parázni, hosszabb használatnál elmúlik.

Viszont ha 2000km-enként fél liter olajat benyel a vas, akkor az súlyos olajfogyás (2,5l/10000km, vagyis ~50% a mennyiségnek...).

Castrol Magnatec egyébként nem rossz olaj.

Ja, ha ugyanolyan szerkezetű, és teljesítményszintűek az olajak, akkor keverhetőek.

Link to comment
Megosztás:

Ja. az olajban oldott vízgőz habosodik fel. ha hosszabb távokon használod, akkor ilyen nem fordul elő (pl léghűtéses gépeken, pl Bogárnál, emiatt 'fel is forrhat' az olaj).

Ettől nyafoghat is a BC, az olajcserét illetően. Nem kell parázni, hosszabb használatnál elmúlik.

Viszont ha 2000km-enként fél liter olajat benyel a vas, akkor az súlyos olajfogyás (2,5l/10000km, vagyis ~50% a mennyiségnek...).

Castrol Magnatec egyébként nem rossz olaj.

Ja, ha ugyanolyan szerkezetű, és teljesítményszintűek az olajak, akkor keverhetőek.

Szerintem ez nem problémás olajfogyi. Bár nem tom milyen motorról van szó...:o)

Ha X30XE akkor kb 0,75l/1000km a gyári megadott olajfogyi, ezalatt meg se bontották anno az ilyen blokkokat gariba!!

A Megantecet egyébként nem tenném bele (már a szagától is a hányinger jön rám), akkor már inkább a sokak által köpködött gyári 10W-40GM olaj, biztos forrásból beszerezve, ez bele való, ja és olcsóbb is, ha néha rá kell löttyinteni. Amúgy ha az olajaszint lecsökken a nívó feléig akkor már egyre gyakoribb sűrűséggel bejelez a BC, de ez így normális.

Link to comment
Megosztás:

Ja. az olajban oldott vízgőz habosodik fel. ha hosszabb távokon használod, akkor ilyen nem fordul elő (pl léghűtéses gépeken, pl Bogárnál, emiatt 'fel is forrhat' az olaj).

Ettől nyafoghat is a BC, az olajcserét illetően. Nem kell parázni, hosszabb használatnál elmúlik.

Viszont ha 2000km-enként fél liter olajat benyel a vas, akkor az súlyos olajfogyás (2,5l/10000km, vagyis ~50% a mennyiségnek...).

Castrol Magnatec egyébként nem rossz olaj.

Ja, ha ugyanolyan szerkezetű, és teljesítményszintűek az olajak, akkor keverhetőek.

Szelepszárszimeingre gyanakszom,mert egy kicsit füstöl. A vectrám 1000km-en fél litert nyakalt be,szimeringcsere után cserétöl cseréig nem kellett utánatölteni. De ha már levenném a hengerfejet miatta,akkor ott mást is érdemes átnézni,az meg nem kévés beinvesztálás lenne. Egyébként most egy pár napig rövid távon használtam,mikor megláttam a trutyit,de szerencsére van havi 3-4 Bp.-Keszthely távom,ami azért jot tesz néhány alkatrésznek.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez nem problémás olajfogyi. Bár nem tom milyen motorról van szó...:o)

Ha X30XE akkor kb 0,75l/1000km a gyári megadott olajfogyi, ezalatt meg se bontották anno az ilyen blokkokat gariba!!

A Megantecet egyébként nem tenném bele (már a szagától is a hányinger jön rám), akkor már inkább a sokak által köpködött gyári 10W-40GM olaj, biztos forrásból beszerezve, ez bele való, ja és olcsóbb is, ha néha rá kell löttyinteni. Amúgy ha az olajaszint lecsökken a nívó feléig akkor már egyre gyakoribb sűrűséggel bejelez a BC, de ez így normális.

Bahh. ha tényleg ennyi, akkor horror :D

Nekem nem éhes a motor, igaz X20XEV. 10000km-en kb 1-2 deci hiányzik belőle (nívó közepére töltöm és nagyjából ott is marad cseréig).

Mondjuk jah, Magnatec-nek érdekes szaga van.

Ja, rendes GM olaj az jó.

Én Méguine-t használok, biztos forrásból, és jó áron kapom.

Eddig minden autómba ezt raktam, egyiknek se volt baja (ráadásul megfelel az összes GM tanúsítványnak), se a füsttel, se a kopással, se az olajfogyasztással.

Link to comment
Megosztás:

Bahh. ha tényleg ennyi, akkor horror :)

Nekem nem éhes a motor, igaz X20XEV. 10000km-en kb 1-2 deci hiányzik belőle (nívó közepére töltöm és nagyjából ott is marad cseréig).

Mondjuk jah, Magnatec-nek érdekes szaga van.

Ja, rendes GM olaj az jó.

Én Méguine-t használok, biztos forrásból, és jó áron kapom.

Eddig minden autómba ezt raktam, egyiknek se volt baja (ráadásul megfelel az összes GM tanúsítványnak), se a füsttel, se a kopással, se az olajfogyasztással.

:o :D Hát én se gondolom hogy normális ez a gyári érték, de ha annyit adtak meg akkor ez van.

Link to comment
Megosztás:

:o :D Hát én se gondolom hogy normális ez a gyári érték, de ha annyit adtak meg akkor ez van.

Ja, ha ennyi, akkor ennyi.

De az azért érdekes, hogy 0,75l/1000km, vagyis 7,5l/10000km -es olajfogyasztással és 10l-es átlag üzemanyag fogyasztással már ~ 1:100-as olaj-üzemanyag fogyás aránya :)

Szóval ilyentéren a kétüteműekhez közelebb van mint a 4T-hez :)

Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy mit tesz a felhasználó, ha tényleg ennyi az olajfogyasztása... Szervízbe nem is kell vinni olajcserére, mert 10000km alatt bőven lecseréli az olajat.

Max szűrőt kell valahogy megoldani. De arra is van megoldás, megvárja míg eléggé lemegy az olajszint, akkor talán annyi nem folyik ki :(

Link to comment
Megosztás:

Két különböző olaj miatt lehet olyan. Ha jól gondolom, ilyen mustárszerű, sárgás dzsuvára gondolsz.

Nekem iss volt a legelején olyanom, aztán elmúlt. Hogy mitől volt, nem tudom, de csak ilyenkor, hideg időben. Azóta nem jött elő, télen sem.

A magas páratartalom miatt.Nem kell megijedni itt minden második autóé ilyen.Sikongatnak is a barom angolok,hogy hengerfejes. :o

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez nem problémás olajfogyi. Bár nem tom milyen motorról van szó...:o)

Ha X30XE akkor kb 0,75l/1000km a gyári megadott olajfogyi, ezalatt meg se bontották anno az ilyen blokkokat gariba!!

A Megantecet egyébként nem tenném bele (már a szagától is a hányinger jön rám), akkor már inkább a sokak által köpködött gyári 10W-40GM olaj, biztos forrásból beszerezve, ez bele való, ja és olcsóbb is, ha néha rá kell löttyinteni. Amúgy ha az olajaszint lecsökken a nívó feléig akkor már egyre gyakoribb sűrűséggel bejelez a BC, de ez így normális.

Én általában 5W30-as GM olajat használok. Két olajcsere közt kb 2 litert kell rátöltenem. Amíg csak ennyit eszik meg, addig nem fogok sűrűbb olajra váltani, hiába van 200e felett a mortorban. Most KU8 van a gépben, de hidegen kicsit később jön meg az olajnyomás. Legközelebb megy vissza a GM olaj, aminek az ára majdnem a fele mint egy hasonló szintű olajnak.

Link to comment
Megosztás:

Én általában 5W30-as GM olajat használok. Két olajcsere közt kb 2 litert kell rátöltenem. Amíg csak ennyit eszik meg, addig nem fogok sűrűbb olajra váltani, hiába van 200e felett a mortorban. Most KU8 van a gépben, de hidegen kicsit később jön meg az olajnyomás. Legközelebb megy vissza a GM olaj, aminek az ára majdnem a fele mint egy hasonló szintű olajnak.

Most én is GM-et fogok venni,árba is fele lesz legalább,meg gondolom,ha ennyien használják akkor nem rossz. Csak nem tudom még melyiket a 10W vagy az 5W-t. Télen talán jobb a higabb. Egyébként X30XE a járgány. 260e van benne.

Link to comment
Megosztás:

Én általában 5W30-as GM olajat használok. Két olajcsere közt kb 2 litert kell rátöltenem. Amíg csak ennyit eszik meg, addig nem fogok sűrűbb olajra váltani, hiába van 200e felett a mortorban. Most KU8 van a gépben, de hidegen kicsit később jön meg az olajnyomás. Legközelebb megy vissza a GM olaj, aminek az ára majdnem a fele mint egy hasonló szintű olajnak.

Hengerfejezés előtt Valvoline Durablend-et használtam, nem voltam vele megelégedve. Szóltak a hidrotőkék, meleg motornál is kb 1 percig, előtte meg csak néhány mp-ig indítás után, meg állandóan olajhiányt jelzett a BC.

Most a sokat szidott Magnatec ment bele, meg hát meg lett hengerfejezve, Hf felújítva, meg se mukkannak a tőkék. Nyilván az olajnak van ehhez a pozitív változáshoz kevesebb köze.

Olajat 1 liternél kevesebbet evett hengerfejezés eőtt 10e km-n, most meg majd kiderül.

Magnatecet használtam már korábban iss, nekem nincs vele negatív tapasztalatom. Egyébként szvsz kéne egy olajjal menni 200e km-t, aztán szétborítani a motort, hogy rendes véleményt lehessen róla mondani.

Link to comment
Megosztás:

Én általában 5W30-as GM olajat használok. Két olajcsere közt kb 2 litert kell rátöltenem. Amíg csak ennyit eszik meg, addig nem fogok sűrűbb olajra váltani, hiába van 200e felett a mortorban. Most KU8 van a gépben, de hidegen kicsit később jön meg az olajnyomás. Legközelebb megy vissza a GM olaj, aminek az ára majdnem a fele mint egy hasonló szintű olajnak.

Megnéztem a képeidet,nagyon tetszik az a dubla cuccos hátul. Biztos állat hangja lehet. Hogy csinálták meg a tanknál?

Link to comment
Megosztás:

Hengerfejezés előtt Valvoline Durablend-et használtam, nem voltam vele megelégedve. Szóltak a hidrotőkék, meleg motornál is kb 1 percig, előtte meg csak néhány mp-ig indítás után, meg állandóan olajhiányt jelzett a BC.

Most a sokat szidott Magnatec ment bele, meg hát meg lett hengerfejezve, Hf felújítva, meg se mukkannak a tőkék. Nyilván az olajnak van ehhez a pozitív változáshoz kevesebb köze.

Olajat 1 liternél kevesebbet evett hengerfejezés eőtt 10e km-n, most meg majd kiderül.

Magnatecet használtam már korábban iss, nekem nincs vele negatív tapasztalatom. Egyébként szvsz kéne egy olajjal menni 200e km-t, aztán szétborítani a motort, hogy rendes véleményt lehessen róla mondani.

Mennyiért csinálták a komplett hf. felujitást?

Link to comment
Megosztás:

Én általában 5W30-as GM olajat használok. Két olajcsere közt kb 2 litert kell rátöltenem. Amíg csak ennyit eszik meg, addig nem fogok sűrűbb olajra váltani, hiába van 200e felett a mortorban. Most KU8 van a gépben, de hidegen kicsit később jön meg az olajnyomás. Legközelebb megy vissza a GM olaj, aminek az ára majdnem a fele mint egy hasonló szintű olajnak.

Azért azt se felejtsük el, hogy ez egy 20 éves konstukciójú motor..sztem hibátlan bele a gyári olaj, a lényeg inkább annak biztos forrása és gyakori rendszeres olaj/szűrő csere (10ekm-enként lecseréli az ember).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.