Gabo Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Az átalakitó sem csökkenti a fogyasztást? Mert akkor tényleg nem sok értelme van az etanolnak. Hát ha sok rövid távot mész azon semmi nem segít, benyából is eszik akkor... E85 topik... ki van vesézve rendesen. Amúgy ha nem talpalod állandóan, akkor mindenképpen spórolsz vele, plusz teljesítményt is nyersz, és még környezetbarátabb is vagy... De tisztán elment eddig átalakító nélkül, nos mindenféle hibaüzenet nélkül... kötve hinném... a 2,2 esem, a 3,2 esem mind rinyált 70% E85nél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Az átalakitó sem csökkenti a fogyasztást? Mert akkor tényleg nem sok értelme van az etanolnak. Fokent ket dologra jo az atalakito: 1. extremen tuldusit hideginditasnal (a benzines map tobbszoroset fecskendezi) 2. orvosolja a check engine gondokat. (ha az ecu mar hihetetlenul soknak talalna amit kuldeni kell befele, ecu folyton lambda=1 et kap) (3. opel16v e85power megoldasaban hosszu uton egyenletes gaznal elkezdi szegenykeverekkel jaratni, nem tul hatasos, nem akkor zabalnak ezek) Ezert nem erdemes 60 rugot fizetni, de probald ki es meseld el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Fokent ket dologra jo az atalakito: 1. extremen tuldusit hideginditasnal (a benzines map tobbszoroset fecskendezi) 2. orvosolja a check engine gondokat. (ha az ecu mar hihetetlenul soknak talalna amit kuldeni kell befele, ecu folyton lambda=1 et kap) (3. opel16v e85power megoldasaban hosszu uton egyenletes gaznal elkezdi szegenykeverekkel jaratni, nem tul hatasos, nem akkor zabalnak ezek) Ezert nem erdemes 60 rugot fizetni, de probald ki es meseld el. Csak 50000 a 6henger verzió. Megtérülés meg annak a függvénye, hogy mennyit autózik az illető, és hogy azt hogyan. Nekem tavasszal megy be a kocsiba, kevesebb mint 8-9 hónap alatt megtérül az ára. Igaz havi 2200-2300km-t autózok csak munkába, mellé egy kis császkálás erre-arra, és 3000-3500km simán megvan /hó. Szinte mind hosszú távon, autóúton-autópályán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Hát ha sok rövid távot mész azon semmi nem segít, benyából is eszik akkor... E85 topik... ki van vesézve rendesen. Amúgy ha nem talpalod állandóan, akkor mindenképpen spórolsz vele, plusz teljesítményt is nyersz, és még környezetbarátabb is vagy... De tisztán elment eddig átalakító nélkül, nos mindenféle hibaüzenet nélkül... kötve hinném... a 2,2 esem, a 3,2 esem mind rinyált 70% E85nél... Mikor megvettem augusztusban,akkor az elözö tulaj tisztán járt vele átalakitó nélkül. Én utána 2-3 hétig jártam ugy,de mivel akkor csak hosszu utjaim voltak +3L különbséggel,ugy döntöttem nincs értelme. Ráadásul ahogy 20fok alá esett a hőmérséklet,már csak 3.-ra indult be. A chek lámpa a fedélzetin világit,miota meg vettem,de azt ugy tudom hogy addig világit,amig bármilyen hibaüzenetem van. Nekem a féket folyamatosan jelzi,pedig a betét okés. Teljesitmény csökkenést nem éreztem etanolnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Mikor megvettem augusztusban,akkor az elözö tulaj tisztán járt vele átalakitó nélkül. Én utána 2-3 hétig jártam ugy,de mivel akkor csak hosszu utjaim voltak +3L különbséggel,ugy döntöttem nincs értelme. Ráadásul ahogy 20fok alá esett a hőmérséklet,már csak 3.-ra indult be. A chek lámpa a fedélzetin világit,miota meg vettem,de azt ugy tudom hogy addig világit,amig bármilyen hibaüzenetem van. Nekem a féket folyamatosan jelzi,pedig a betét okés. Teljesitmény csökkenést nem éreztem etanolnál. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de nem tudnék égő check engine lámpával járni. Hónapokig meg pláne nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de nem tudnék égő check engine lámpával járni. Hónapokig meg pláne nem... Gondolkoztam rajta,hogy kiveszem az izzót és nem várom meg mig kiég.:lol: A müszeregységen lévő check lámpa már jobban zavarna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Sziasztok sürgősen keresek x20se- komplett motort vagy egy megbizható hely ahol hengerfejet felújítanak mert besült ,mindenhol folyik a viz meg fehér fűst jön ki a kipufogóból :lol:((((((( SOS .Előre is köszönöm.Pety Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Gondolkoztam rajta,hogy kiveszem az izzót és nem várom meg mig kiég.:lol: A müszeregységen lévő check lámpa már jobban zavarna. Ha a fékbetét miatt anyázik, akkor a kopásjelző nincs bekötve (avagy egyáltalán nincs), vagy szakadt a vezetéke. Izzót meg nem tudsz belőle kiszedni, mivel LCD, és a BC izzói világítják meg (gyk ha kiszeded, nem lesz BC világítás sem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Sziasztok sürgősen keresek x20se- komplett motort vagy egy megbizható hely ahol hengerfejet felújítanak mert besült ,mindenhol folyik a viz meg fehér fűst jön ki a kipufogóból :lol:((((((( SOS .Előre is köszönöm.Pety Kaposvár-Taszáron van egy nagyon korrekt hely (nem a legolcsóbbak, de nagyon odafigyelnek a minőségre). Arra ne számíts, hogy sürgősen és jól megcsinálnak egy hengerfejet (főleg karácsony-újév táján). Ami helyeket tudok, ott legalább 1-2 hetes előjegyzések vannak. Amúgy ha vizes-füstös a kipufogó, attól még lehet hogy csak a hf tömítésed ment el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Mikor megvettem augusztusban,akkor az elözö tulaj tisztán járt vele átalakitó nélkül. Én utána 2-3 hétig jártam ugy,de mivel akkor csak hosszu utjaim voltak +3L különbséggel,ugy döntöttem nincs értelme. Ráadásul ahogy 20fok alá esett a hőmérséklet,már csak 3.-ra indult be. A chek lámpa a fedélzetin világit,miota meg vettem,de azt ugy tudom hogy addig világit,amig bármilyen hibaüzenetem van. Nekem a féket folyamatosan jelzi,pedig a betét okés. Teljesitmény csökkenést nem éreztem etanolnál. Eg a csekendzsin honapok ota es nem tetszik a fogyasztas? Te is aztan vagy egy fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Kaposvár-Taszáron van egy nagyon korrekt hely (nem a legolcsóbbak, de nagyon odafigyelnek a minőségre). Arra ne számíts, hogy sürgősen és jól megcsinálnak egy hengerfejet (főleg karácsony-újév táján). Ami helyeket tudok, ott legalább 1-2 hetes előjegyzések vannak. Amúgy ha vizes-füstös a kipufogó, attól még lehet hogy csak a hf tömítésed ment el. Szerintem is az a baja de egyik szerelő sem akar csak tömítést cserélni ,azt mondták hogy sik csiszolás kell még és ennek a munka dija + anyag költség 50-70 ezer között.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Gondolkoztam rajta,hogy kiveszem az izzót és nem várom meg mig kiég.:lol: A müszeregységen lévő check lámpa már jobban zavarna. Mééé, nem azt írtad, hogy hónapok óta világít, mióta megvetted??!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Mééé, nem azt írtad, hogy hónapok óta világít, mióta megvetted??!!! A BC-n világít neki a Check felirat, nem a MIL. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Rozsdás a kar csuklója, és nem nyomja oda eléggé a rugó a lapátot az üveghez. Lapát levesz, WD40 befúj, jól megmozgat, lapát visszatesz, örül. :lol: B verzió, hogy el van görbülbe a kar, és nem nyomja eléggé a lapát közepét. Ebből hirtelen csak annyit tettem hogy telenyomtam wd40el és és rányomtam jobban az üvegre :lol: Ha kicsit jobb idő lesz leszem majd az egész kart és meglátjuk.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Szerintem is az a baja de egyik szerelő sem akar csak tömítést cserélni ,azt mondták hogy sik csiszolás kell még és ennek a munka dija + anyag költség 50-70 ezer között.Üdv Ne keverd a szezont... Az hogy lesíkolják a HF-et, alap. Az velejárója minden egyes HF-tömítés cserének. Síkolni legutóbb asszem 9-12e ft között csinálták a 4hengeres HF-et. Ha normális HF-tömítést számolunk, csavarkészlettel együtt is megvan 10000ből. Persze ha már kint van a HF, érdemes szelepeket kipucolni, szelepszárszimmeringeket cserélni (bár ez nem nagy tétel, kb 8x300ft, plusz munkadíj) Így az anyagár kb 15e ft (megjegyzem, ezek kisker, ÁFA-s árak, ismerős boltosnál olcsóbban is meg lehet venni a motyót), 10-12e a síkolás, munkadíj meg max 15-20e ft (kb 5óra munkadíjjal számolva). Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hali! Keresek fűthető szélvédő mosó fúvókákat motorháztetőbe, párban!! Ha van vkinek, megegyezünk. Thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hali! Keresek fűthető szélvédő mosó fúvókákat motorháztetőbe, párban!! Ha van vkinek, megegyezünk. Thx! Mire jó a fűtés benne? Csak azért kérdem, mert nekem nem fűtött van (bár a stekker ott lóg leblindelve), de még soha nem fagyott be, vagy ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Mire jó a fűtés benne? Csak azért kérdem, mert nekem nem fűtött van (bár a stekker ott lóg leblindelve), de még soha nem fagyott be, vagy ilyesmi. Hogy legyen ami elromoljon. Én már kidobtam őket, mert mindkettő szét volt málva. Sima ment be, de nem a mocitértetőbe, hanem a szélvédő alatti műanyagba, mint a B2 Omegáknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Gondolkoztam rajta,hogy kiveszem az izzót és nem várom meg mig kiég.:lol: A müszeregységen lévő check lámpa már jobban zavarna. Ha vennéd a fáradságot, és beleolvastál volna az E85 topikba, akkor tudnád, hogy azért az a motor akkor kapott rendesen.. nem véletlenül világít.. és csak aktuális hibánál, azaz olyan nincs hogy megjavul, és világít tovább... Szal a 2 lambda szondád vszínű kuka - nem az etanol miatt, de ha az elődöd így "törődött" az autóval kb az lehet, és emiatt is nagyobb fogyasztásod lehet. Talán más hiba is "rárakódott" néha azért illene megnézetni! De a Te autód, csak aztán nem itt "sírj" hogy behalt ez az, meg milyen szar a verda... Pl a fogyasztás... milyen műszeregységen lévő check lámpa?... Ha a sárga világít akkor az AZ! A fék meg azért ugat, mert nem tettél bele kopásjelzőt.. spóroltál 5000 - nesze üzenet, de ha visszaolvasnál ( ohh tiszta Omegatd leszek a végén :lol: ) épp itt adnak tippet, hogy zárd rövidre, és nincs üzeneted... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Mire jó a fűtés benne? Csak azért kérdem, mert nekem nem fűtött van (bár a stekker ott lóg leblindelve), de még soha nem fagyott be, vagy ilyesmi. Hoszabb állás után, mondjuk ha használni akarod a mosót, esetleg anyag is jön ki belőle :lol: ... Pl -20 ban autópályázva :lol: Az elötted lévő meg okádja fel a szélvédőre a latyakot, ami ált hamar rászárad ugye a meleg szélvédő miatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 A BC-n világít neki a Check felirat, nem a MIL. Hja, hogy a check engine már behalt.... Mivelhogy elképzelhetetlen, hogy 100% etanolal elmenjen hiba üzi nélkül... Átalakító nélkül. Hm, és legalább a CHECK OIL LEVEL vagy ilyesmit ír ki? remélem a "kolléga" sűrűn nézi akkor az ilyeneket .. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hja, hogy a check engine már behalt.... Mivelhogy elképzelhetetlen, hogy 100% etanolal elmenjen hiba üzi nélkül... Átalakító nélkül. Hm, és legalább a CHECK OIL LEVEL vagy ilyesmit ír ki? remélem a "kolléga" sűrűn nézi akkor az ilyeneket .. :) Valószínű hogy nincs benne izzó (asszem amikor Gsizoli megvette a törés után a másik verdát, abban sem volt, és ott is a lambda volt a ludas valszeg :lol: )... Vagy tényleg kiégett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hoszabb állás után, mondjuk ha használni akarod a mosót, esetleg anyag is jön ki belőle :lol: ... Pl -20 ban autópályázva :lol: Az elötted lévő meg okádja fel a szélvédőre a latyakot, ami ált hamar rászárad ugye a meleg szélvédő miatt :) Én -20fokban használom az autót, és nem fagyott még be eddig a fúvóka. Igaz -38fokos a szélvédőmosó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hali! Keresek fűthető szélvédő mosó fúvókákat motorháztetőbe, párban!! Ha van vkinek, megegyezünk. Thx! Mi a náthának az neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hoszabb állás után, mondjuk ha használni akarod a mosót, esetleg anyag is jön ki belőle :lol: ... Pl -20 ban autópályázva :lol: Az elötted lévő meg okádja fel a szélvédőre a latyakot, ami ált hamar rászárad ugye a meleg szélvédő miatt :) Mert? Nem egyszerűbb rendes szélvédőmosót beletenni? Hiába fűtött a fúvóka, ha a tartályba bele van fagyva a lötty... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts