Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Én úgy okoskodtam, hogy csak az jelez be, amelyik már letörött, mert annak nem zár az áramköre, ugyanis két vezeték megy bele, nem úgy mint régen, hogy egy vezeték és a betét kopásával a tárcsán testelt le és jelzett vissza ( a rekordot is ilyenre csináltam meg ). de akkor cserélem inkább mindkettőt :roll:

Link to comment
Megosztás:

Gabóék kicsit más méretű technikán dolgoznak és ott tényleg nem számottevő az a 2-3mm3. :wink:

Ami max 1-2 mm3 :D :lol:

Ott több se számítana, ellenben megnéztem ma újra... Elvileg semmilyen levegő nem juthat be ott, főleg ha pl nyomott fékkel rakja fel az ember (Dark, jelenleg Airbus A320 as fékről beszéltem, ott a komplett fékagy cseréhez meg kell bontani a hidraulikát, ily módon, hogy van 2 gyorscsatlakozó :lol: )

Sztem 1 ok miatt nincs járművön. Drága lenne. Költséges karbantartás stb stb (Magyarán nem biztosítható hosszútávon, hogy esetleges karbantartás hiány miatt pl. a kocsi sem fog megállni.) Mondjuk olyanon lehetne gondolkodni, hogy pl egy szolenoid szeleppel, az ufo-n elhelyezett nagy(obb)nyomású hidraulika akksiból ráengedődik fékezéskor az ufo fékjéra a nyomás. (2 apró bibi, 1 mondjuk a szolenoidot elektromosan vezérled.. mondjuk féklámpa kapcsolásával összekötve, de mi van ha elfogy a nyomás az akksiból..)

Elgondolkodni el lehetne rajta...

Link to comment
Megosztás:

Közben rájöttem, hogy a kocsimegállás hiányát is le lehetne küzdeni, ha van átfolyásmérő, illetve hidraulikus "biztosíték", ami lezár túl nagy elfolyás esetén... De ezek nem olcsó cuccok. Namármost megnézném azt a vevőt, aki utólag beleépíttet kisebb vagyonért ilyet, vagy újonan megveszi nagyobb vagyonért... (Főleg itthon :lol:)

Link to comment
Megosztás:

"Gabi, most pont olyan vagy mint a tipikus nő. Ha azt hallod, amit hallani akarsz, akkor boldog vagy "

Ja, nehéz úgy, hogy mindenki mást mond, mindenhova más van leírva.

Tény, hogy valszeg illegálisan húzgálom jelenleg a versenygépet, de most

másra nincs lehetőségem, hát ezt csinálom.

Ha megb@sznak érte, akkor megb@sznak. Még mindig legálisabb, mint

a versenygépet lábon vinni... :?

Amúgy meg lóf@szt csinálok E jogsit, semmire nem jó az nekem.

Abból a pénzből veszek egy trélert, levizsgáztatom max 1400kg-ra,

és röhögök nagyokat a rendőr képébe. :lol:

A versenyautóról úccse tud kg adatokat papírból nézni, mivel arra nem

kérhet forgalmit. Höhöhö... :twisted:

Link to comment
Megosztás:

"Gabi, most pont olyan vagy mint a tipikus nő. Ha azt hallod, amit hallani akarsz, akkor boldog vagy "

Ja, nehéz úgy, hogy mindenki mást mond, mindenhova más van leírva.

Tény, hogy valszeg illegálisan húzgálom jelenleg a versenygépet, de most

másra nincs lehetőségem, hát ezt csinálom.

Ha megb@sznak érte, akkor megb@sznak. Még mindig legálisabb, mint

a versenygépet lábon vinni... :?

Amúgy meg lóf@szt csinálok E jogsit, semmire nem jó az nekem.

Abból a pénzből veszek egy trélert, levizsgáztatom max 1400kg-ra,

és röhögök nagyokat a rendőr képébe. :lol:

A versenyautóról úccse tud kg adatokat papírból nézni, mivel arra nem

kérhet forgalmit. Höhöhö... :twisted:

1300-at akartál mondani... mert az Omega 2200 kg

a "semmire nem jó az nekem" kicsit hülye hozzáállás, mert pont arra jó, hogy ne b@sszanak meg...

Addig is, azt a javaslatot adták, hogy csinálj valami kamu gépkönyvet/jegyzőkönyvet a versenyautóról, hogy a tréler önsúlya, a versenyautó önsúlya, valamint az Omega megengedett össztömege ne haladja meg a 3500-at. Ha ez így OK, lehet hogy még a KPM-est is meggyőzöd..

Az egészet azért pofázom, hogy fel legyél készülve, mire számíts, mert sajnos nekik van igazuk.

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam hogy az E jogsi nem jó dolog, csak nekem semmi

hasznot nem hoz a megléte. Az árából inkább veszek egy saját trélert.

A pontosság kedvéért legyen mondjuk 1384kg-ra vizsgáztatva a tréler,

mivel az Omegám 2115 megengedett össztömegű. :lol:

A versenyautóra egyébként meglesz a gépkönyv júliusban, viszont a

kategória alsó súlyhatár 930kg. :D

Link to comment
Megosztás:

Mitől van az, hogy nem tudokrendesen tankolni az autóba, mert mindig levált a tankpisztoly és csak épphogy csurgatva lehet megtankolni. Még jó hogy nem kell sokszor tankolnom benzint, mert le is szpnám magam, ha egy telitank negyed óráig tartana. Ötleteket és megoldásokat várok. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Mitől van az, hogy nem tudokrendesen tankolni az autóba, mert mindig levált a tankpisztoly és csak épphogy csurgatva lehet megtankolni. Még jó hogy nem kell sokszor tankolnom benzint, mert le is szpnám magam, ha egy telitank negyed óráig tartana. Ötleteket és megoldásokat várok. Köszi.

Ne dugd be tövig hanem húzd picit kijjebb a pisztolyt akkor nem old le.8)

(hú de 2 értelmű :oops: )

Nekem is csinálja az off:Ignisnél on:

:prayer: OPEL

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.