Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
En E2,3-H2,5 "uresen". Tudom, pattogosabb, de igy "szeretem" A Reki is ugyenezt kapja. Tok mindegy milyen meretekkel.

Nalam is hasonlo, mondjuk en 15" on vagyok.

Elküldve

Ma reggel megint -22 fok volt. Nem szereti az autó! <_<

Az önindító olyan lassan forgat, mintha sebességben lenne az autó, utána a szervó annyira fogja, hogy komolyabb kormány elfordulásnál teljesen megfogja a motort. :D

Létezik téli szervóolaj? :D

Elküldve
Ma reggel megint -22 fok volt. Nem szereti az autó! <_<

Az önindító olyan lassan forgat, mintha sebességben lenne az autó, utána a szervó annyira fogja, hogy komolyabb kormány elfordulásnál teljesen megfogja a motort. :D

Létezik téli szervóolaj? :D

Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe....

Bizony az atf eknek az a -22 mar elege necces!

Amugy milyen motorolajjal kergeted ilyen idoben?

Elküldve
Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe....

Bizony az atf eknek az a -22 mar elege necces!

Amugy milyen motorolajjal kergeted ilyen idoben?

10W40.

A motorolajjal nincs is probléma, tőkék sem szólnak induláskor (mmint nem jobban, mint mondjuk 0 foknál) de a szervó az komoly, ja :D

Nameg a váltó is ilyenkor olyan az első 1-2km-en, mintha fagyott zsírt kavarnék, nagykanállal :D :) :D

Mondjuk az viszont érdekelne, hogy hogyan függ össze a -20fok, meg a dadogó alapjárat (indítás után valahol 500 és 0 között kínlódik), melegedés után meg hiányzó (le is áll a motor, ha kikuplungolok), vagy épp ellenkezőleg, 1500-1700között, úgymond 'digitálisan' ugráló alapjárat <_<

MIL nem világít, hibakód nincs, probléma megszűnik az első leállítás után. Ha lehűl a vas megint ennyire, akkor ismét előjöhet.

Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D

Elküldve

Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan.

Elküldve
Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan.

Nézd meg hogy a szélvédő elötti lefolyó nincs-e eldugulva. Ha elvan akkor a tűzfalon be tud folyni a víz. A B2ben volt hogy a hátsó ülésig állt a víz :D

Elküldve
10W40.

A motorolajjal nincs is probléma, tőkék sem szólnak induláskor (mmint nem jobban, mint mondjuk 0 foknál) de a szervó az komoly, ja :D

Nameg a váltó is ilyenkor olyan az első 1-2km-en, mintha fagyott zsírt kavarnék, nagykanállal :) :D :D

Mondjuk az viszont érdekelne, hogy hogyan függ össze a -20fok, meg a dadogó alapjárat (indítás után valahol 500 és 0 között kínlódik), melegedés után meg hiányzó (le is áll a motor, ha kikuplungolok), vagy épp ellenkezőleg, 1500-1700között, úgymond 'digitálisan' ugráló alapjárat <_<

MIL nem világít, hibakód nincs, probléma megszűnik az első leállítás után. Ha lehűl a vas megint ennyire, akkor ismét előjöhet.

Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D

Azert egy 10w40 dinamikai viszkozitasa mar 1000x rese az uzemihez viszonyitva -20 fokon. Hivatalosan -25 korul van a

szivattyuzhatosagi hatar. Szamomra csoda hogy meg siman be tudod inditani :D

Elküldve
Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan.

A cipőről lett vizes, le kellett volna verni a havat beszállás előtt. Idén mindegyik párásodik, "víz alatt" még az ország is.

Könyöklő Nálam majd beviszem.

Elküldve
A cipőről lett vizes, le kellett volna verni a havat beszállás előtt. Idén mindegyik párásodik, "víz alatt" még az ország is.

Könyöklő Nálam majd beviszem.

Na az kemény lenne, ha attól lenne ilyen durva <_<.

Elküldve
Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe....

Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D

Fűthető ülésről, távindításról nem is hallottatok mi? :D <_<

Azért Szlovéniában is voltak mínuszok rendesen... Mégse "fájt" :)... Hja hát igen, a kényelemre áldozni kell :D

Elküldve
Azert egy 10w40 dinamikai viszkozitasa mar 1000x rese az uzemihez viszonyitva -20 fokon. Hivatalosan -25 korul van a

szivattyuzhatosagi hatar. Szamomra csoda hogy meg siman be tudod inditani <_<

Úgy olvastam, hogy -30 fok a szivattyúzhatósága a 10W-nek.

Amúgy mindenki ilyen olajjal tolja, ez a legolcsóbb, ebből fogy a legtöbb. 5W-s olaj ennek az olajnak kb 1,5x-ese, alaphangon.

Szerencsére ezek a hidegek csak havonta 1-2x fordulnak elő... különben érdemes lenne 5W-re cserélni.

Elküldve
Fűthető ülésről, távindításról nem is hallottatok mi? :D <_<

Azért Szlovéniában is voltak mínuszok rendesen... Mégse "fájt" :)... Hja hát igen, a kényelemre áldozni kell :D

Áldozzak a bőr ülésért is, meg utána a fűtésért, meg még a távindításért!? :D

Nem egyszerűbb plüss ülést rakni, és akkor kvázi egyik sem kell!? :lol: :lol: :D

Főnököm Lexusát szoktam néha hajtani... Hát abban hiába van ülésfűtés, mire felmelegíti, addigra kopognak a tojások :lol:

Ja, meg tavaly nyáron ért meglepetés, amikor rövidgatyában behuppantam az ülésre... mint ha egy rezsóra ültem volna :D

Sokkal jobb megoldásnak tartom a "fűtött" garázst... De hát most csak csillagos van, abban meg drága a fűtés :)

Mindenesetre ha még köv télen is a csillagok alatt hál a verda, akkor egy villanyos előmelegítőre beruházok, aztán egy kapcsolóórával megtoldva le is van tudva a fűtés kérdése... :D

Elküldve
Úgy olvastam, hogy -30 fok a szivattyúzhatósága a 10W-nek.

Amúgy mindenki ilyen olajjal tolja, ez a legolcsóbb, ebből fogy a legtöbb. 5W-s olaj ennek az olajnak kb 1,5x-ese, alaphangon.

Szerencsére ezek a hidegek csak havonta 1-2x fordulnak elő... különben érdemes lenne 5W-re cserélni.

Azt hittem huzamosabb ideig is van ilyen. 1-2 alkalomert persze nem erdemes, az egy telen max 5-8 ilyen hideginditast jelent az nem oszt.

Elküldve
Áldozzak a bőr ülésért is, meg utána a fűtésért, meg még a távindításért!? :D

Nem egyszerűbb plüss ülést rakni, és akkor kvázi egyik sem kell!? :D :D :lol:

Főnököm Lexusát szoktam néha hajtani... Hát abban hiába van ülésfűtés, mire felmelegíti, addigra kopognak a tojások :lol:

Ja, meg tavaly nyáron ért meglepetés, amikor rövidgatyában behuppantam az ülésre... mint ha egy rezsóra ültem volna <_<

Sokkal jobb megoldásnak tartom a "fűtött" garázst... De hát most csak csillagos van, abban meg drága a fűtés :D

Mindenesetre ha még köv télen is a csillagok alatt hál a verda, akkor egy villanyos előmelegítőre beruházok, aztán egy kapcsolóórával megtoldva le is van tudva a fűtés kérdése... :D

Hát én ezért nem fogok garázst építeni minden országban ahol melózom :).. na az az igazi áldozat.. :)

A távindítás pl nagyszerű nyáron is... :D a szépen, klímával lehűtött kocsiba beleülni.. ohh hm.. :lol: :)

Elküldve
Hát én ezért nem fogok garázst építeni minden országban ahol melózom :D.. na az az igazi áldozat.. <_<

A távindítás pl nagyszerű nyáron is... :D a szépen, klímával lehűtött kocsiba beleülni.. ohh hm.. :D :)

Najó. De csak ezért most nem fogok automatás kocsit venni :D

Elküldve
Azt hittem huzamosabb ideig is van ilyen. 1-2 alkalomert persze nem erdemes, az egy telen max 5-8 ilyen hideginditast jelent az nem oszt.

Hát szerencsére errefelé nincs. 500km-re északabbra már tombol a hideg, 1000km-re meg még májusban is fagy alatt van a táj <_<

Elküldve
Na az kemény lenne, ha attól lenne ilyen durva :D.

Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ...

Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :) :D <_< :D

Elküldve
Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ...

Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :) :D <_< :D

Na, azért láttam ilyen kocsit már :D A kezelőszerveit ismerem. :D

Elküldve
Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ...

Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :D :D <_< :D

Nekem kb 5 hónapja be se kapcsol a klíma... asszem 5 fok alatt letilt a vezérlője.

Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy magyarázza a kezelési... Ugye elvileg havonta illene beindítani, hogy az olajat körbehordja a rendszerben, akármilyen hideg is van... De ugye digit klímánál (sőt, jópár manuális klímának is van alsó hőfok korlátozása) ez nem lehetséges...

Úgyhogy 2 hete kézzel megmelengettem a jeladót, el is indult rögtön, köszöni szépen, jól van :D :)

Elküldve
Na, azért láttam ilyen kocsit már :) A kezelőszerveit ismerem. <_<

Az jó, csak a guminyomás adatok ott vannak a tankolófedélen.. ha láttál ilyet már :D :D

Elküldve
Nekem kb 5 hónapja be se kapcsol a klíma... asszem 5 fok alatt letilt a vezérlője.

Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy magyarázza a kezelési... Ugye elvileg havonta illene beindítani, hogy az olajat körbehordja a rendszerben, akármilyen hideg is van... De ugye digit klímánál (sőt, jópár manuális klímának is van alsó hőfok korlátozása) ez nem lehetséges...

Úgyhogy 2 hete kézzel megmelengettem a jeladót, el is indult rögtön, köszöni szépen, jól van <_< :D

Hja elvileg lekapcsol de sztem vmiért a kondezátor csak működik, ami segít kicsapatni a párát a kabinból. Nekem télen nyáron "megy" - Mármint párátlanít :D

Elküldve
mondtam, hogy az enyém nem az? Csak bejelentettem, hogy újabb is van...

Alapítsunk bontószökevény szekciót :D

Pénteken megyek kormányt bőröztetni <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.