Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lambo doors & afterburner


Zorro_16V

Recommended Posts

"Ne rakjál semmit a térképzsebbe, mert összekarcolja !" :shock: :shock:

Ja.

Jó.

Akkor még jó hogy van ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Főleg ha így ki is van használva ! :lol: :lol:

Csodálkozom, hogy az ülést egyáltalán használja :D :D

Nemrendeltetésszerűenhasználttérképzsebesekegyesüljetek!Ésvegyeteklimbóhintóajtó

at!!!!!! :D :D :D :D

neszójjábe :twisted:

minek pakolni oda? hogy repkedjen, csúszkáljon, karcoljon? :smt018

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 111
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A Lenk cég most árulja bevezető áron 1500 euro-ért az LSD kitet Calibrához, TÜV-vel, számlával, nádihegedűvel. Ez mondjuk kábé 380ezer jó magyar forint és még be kell szerelned. Még így is nagy a különbség ahhoz képest, amit beraktatok 2 kilóért, de kérdezem én, 1-2 évente ki-és vissszaszereled majd minden vizsgáztatáshoz, hiszen nincs róla engedélyed ? :shock: Ez azért nem egy direktszűrő, hogy pikk-pakk kikapod-oszt-berakod-a-régit... :wink:

Az anyagminőség sem mindegy és ilyen szintű átalakításnál a papírok szerintem fontosak. Nem egyszerű kimagyarázni egy zsarunál, hogy "felfelé nyílik ? mi ? ja ez, jééé, nem is vettem észre..:" :lol: A Mozaik utcáról nem is beszélve...

Link to comment
Megosztás:

A TÜV papír, az TÜV papír. Ha forgalomba helyezésre engedélyezett a  cucc, akkor miért ne ? El kell fogadniuk.

Ez a németeknél lehet hogy így van, de nálunk biztos elfogadják?

Mert én már hallottam olyat, hogy volt TÜV papír, de azt mondták arra, hogy az nálunk nem ér semmit?

Na akkor most mi igaz? Lehet hogy amit én hallottam, az nem volt igaz?

Link to comment
Megosztás:

A TÜV papír, az TÜV papír. Ha forgalomba helyezésre engedélyezett a cucc, akkor miért ne ? El kell fogadniuk.

Sajnos nem így van. A magyar hatóságoknak nem felel meg a német TÜV. Illetve csak akkor ha honosítva van. Az egy bonyolult procedúra és sokba kerül.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem így van. A magyar hatóságoknak nem felel meg a német TÜV. Illetve csak akkor ha honosítva van. Az egy bonyolult procedúra és sokba kerül.

Illetve nem így volt (esetekben lesz a közeljövőben). Az EU-s jogharmonizáció keretében igenis el kell(ene) fogadni a TÜV papírt. Ha bizonyos dolgokra még nem fogadják el, akkor csak idő (elvileg rövid idő) kérdése. Mellesleg tudomásom szerint most folyik a vita, hogy az EU-ban vásárolt autónak a kinti műszaki vizsgáját itt is el kell fogadni, azaz nem kell(ene) újból vizsgáztatni.

Információim szerint Szlovákiában ez működik...

Szóval remélhetőleg bezárul a kör.

Link to comment
Megosztás:

És akkor már felmerül a kérdés, hogy minek van regadó? :roll:

Ismerősömet is megvágta az 1 bites agyú pék, mert "csak" német engedélye volt kagylóülésre + kiskormányra.

Bár nem tudom közületek kit fenyeget egy lambodoor, nekem még a 150 is jóval > mint a havi bevétel.

Link to comment
Megosztás:

én eddig örültem neki h valamijjen szinten drágák a unique partz mert így van mínőség meg one értelme kimenni t&sre pillázni, h ejj de szép szörnyetegek...

Ezekkel a sok tömegcuccal ami persze valszin lo' price low quality csak azt érik el tömegcucc lesz!

Lassan azzal lesz egyedi a gsim h nincs rajta 19900 huof bazi nagy aluszárny meg gyári a hátsó búrám :lol:

Link to comment
Megosztás:

Illetve nem így volt (esetekben lesz a közeljövőben). Az EU-s jogharmonizáció keretében igenis el kell(ene) fogadni a TÜV papírt. Ha bizonyos dolgokra még nem fogadják el, akkor csak idő (elvileg rövid idő) kérdése. Mellesleg tudomásom szerint most folyik a vita, hogy az EU-ban vásárolt autónak a kinti műszaki vizsgáját itt is el kell fogadni, azaz nem kell(ene) újból vizsgáztatni.

Információim szerint Szlovákiában ez működik...

Szóval remélhetőleg bezárul a kör.

Sajnos az EU-s jogharmonizáció is tipikusan magyarra sikeredett. A munkám miatt nap mint nap találkozom ezzel és nem egyszerű egyáltalán megtudni, hogy mi is az irányadó. A jelenlegi magyarországi szabályok szerint a főbb hatóságok jogalkotóként szabályozhatják, hogy a EU-s jogszabály felváltja vagy csak kiegészíti az érvényes Magyar jogszabályt. Sőt vannak olyan esetek, ahol az MSZ szigorúbb és jobb (szerintük) ezért ez maradt hatályban.

Link to comment
Megosztás:

Akkor összefoglalva : kerüljük a rendőrrel való szem-és testkontaktust, amíg rendkívül felkészült politikusaink és egyéb jogalkotóink eldöntik végre, hogy csak papíron csatlakoztunk az unóhoz vagy tényleg... :wink:

Sok víz le fog még folyni a Dunán, mire egységes unióról lehet beszélni, ha egyáltalán bekövetkezik. Addig itt tuti fejetlenség és f.kalapkodás lesz, aminek mi, autósok szívjuk mindig a levét. :lol: De ez már egy másik topic... :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hát nem tudom ti hogy vagytok vele,de nekem ha lenne 450ezrem és a gépre akarnám költeni, biztos nem ilyen ajtót vennék rá.

Meg szerintem ehhez egy bizonyos fejlettségi szint is dukál,mármint ami az autó küllemét illeti.

LAMBO DOORS + 10eft-os direktszűrő,vagy 20ezres aluszárny. :P

Ez mondjuk nem az említett kategória:

http://www.carstyling.net/gallery/detail.p...pes=1&offset=20

Link to comment
Megosztás:

Ez az Astra Turbo van a novemberi Flash-ben is. Nagyon ütős járgány !

Az LSD-vel nem csak karosszériás szempontból lehet gond (bár az a nagyobb munka), az ajtó elektromos kábelkötegéhez is hozzá kell nyúlni. Olvastam norvég (vagy svéd?) Renault Clio-s cikket, ahol a tulaj panaszkodott, hogy az LSD-t gyártó oszták cég mennyire megszívatta.

Meghívták, hogy munkadíj árban demoautóként beépítsék neki az LSD-t.

De az autóban sikerült olyan komoly elektromos kárt tenni, hogy még a motorvezérlő egység is tönkrement. Hosszú hetekig állt az autója és a javítási költség egy részét fizették csak ki neki. Szopacs...

Link to comment
Megosztás:

"Ez az Astra Turbo van a novemberi Flash-ben is. Nagyon ütős járgány !"

Nálam is 5-öst kapott!

1ébként a 2003-as szeptemberi Flash-ben is benne van,igaz hogy még fölfelé nyíló ajtók nélkül,és 2l-es ohc motorral.

De azt elismerem hogy ilyen "kaliberü" autón szépen mutat nagyon 1 ilyen ajtó!(vagyis inkább 2) :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ez az Astra Turbo van a novemberi Flash-ben is. Nagyon ütős járgány !

Az LSD-vel nem csak karosszériás szempontból lehet gond (bár az a nagyobb munka), az ajtó elektromos kábelkötegéhez is hozzá kell nyúlni. Olvastam norvég (vagy svéd?) Renault Clio-s cikket, ahol a tulaj panaszkodott, hogy az LSD-t gyártó oszták cég mennyire megszívatta.

Meghívták, hogy munkadíj árban demoautóként beépítsék neki az LSD-t.

De az autóban sikerült olyan komoly elektromos kárt tenni, hogy még a motorvezérlő egység is tönkrement. Hosszú hetekig állt az autója és a javítási költség egy részét fizették csak ki neki. Szopacs...

[glow=red]

Sziasztok

Énis bele estem elöször egy hibába d eaztán minden OK!!!!

Most már hála isten minden 100%-osan müködik csak kell egy ügyes havart szerezni aki ért az elektromossághoz .hidjétewk el nem olyan nagy dolog beépíteni meg minden .

Aztán ha kész van minden pénzt megér a látvány !!!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.