Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sanyiqua

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Főfalu

Sanyiqua's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sanyiqua

    CHIP TUNING

    :( [size=] Örülök, hogy ennyi hozáértő bukkant fel hirtelen, chipügyben . Amikor kerestek benneteket hol voltatok ? Ja! Ha valaki kételkedik, nyugodtan megteheti, de például talán nézzétek meg a http://www.mtuning.hu/opel.html címen a Magic Tunning kínálatát . Kár, hogy arra fordítja itt majdnem mindenki az idejét, hogy azt elemezgetitek, hogy ki, mit, miért írt . Okoskodni lehet, de úgy látom hozzáérteni nem nagyon . Itt mindenki irodalom és nyelvtan tanár ? Vagy esetleg Grétsy Laci bácsi tanonca ? A Lexmaul ügyről annyit, hogy nem 25 Le és nem közel 180.000 Ft . Talán járjatok utána, bár igazatok van, könnyebb azt fikázni, kielemezgetni aki tényeket tár fel, és tapasztalata van az ügyben, költött rá egy rakás pénzt, használja, ismeri a cuccot . Okoskodjatok csak . Nekem azt tanították, hogy, ha valamihez nem értek, legalább ne kérdőjelezzem meg annak a véleményét, tapasztalatát, aki esetleg jártasabb a témában . Az egyik barátomnak volt igaza, ezzel a weboldallal kapcsolatban, hogy: "ne lépj fel rá, mert csalódni fogsz" Én utoljára voltam itt, nem fecsérlem tovább itt az időm . Személyeskedés kezdetének az alapja. Kérném a tisztelt társaságot, ezt a szálat itt varrjuk el. Dark
  2. Sanyiqua

    CHIP TUNING

    94' - től gyártott autókat chippel csak, mert az ennél régebbiekben chippet kell cserélni és ő nem forrasztgat . De a te kocsidra van más megoldás, ez egy másik ember, elég régen foglalkozik ezzel a témával én csak jót hallottam róla . A te kocsid 16v, vagy 8v? A 16v-re 15 Le-t, a 8v-re 10 Le-t tudnak varázsolni, + kb. ugyanennyi nyomatékot . Itt az elérhetősége : Tóth Zoltán 0670-561-0398 Hívd fel, beszélj vele, ha jól emlékszem 45.000 Ft-ba kerül a mutatvány .
  3. Sanyiqua

    CHIP TUNING

    Hehe .. :() Lexmaul szívócső? Aha, kb.140.000 Ft, sporttengely, attól függ milyet, hol veszel, kb.20.000 Ft - 150.000Ft ig . Kis motorokon nagyot dob, nagyobbakon brutált, de ne felejtsd el, hogy a fogyasztásod hajszolós üzemben közelíteni fogja a Subaruét . Ha még ehhez a chippet is hozzászámolod, lesz egy megaultra autód, ami tök sirály, csak normális közlekedésre szinte alkalmatlan . Ja és az egyéb kiegészítők : A sportszívósor a gyári gyertyákat nem kamázza, hidegen dadog, fullad, melegen alig indul, ehhez jön a pillangószelep(a gyári kisebb átmérőjű) . Ajánlom a Brisk, vagy az egyéb nagyteljesítményű cuccokat . Kábelköteg a gyertyákhoz, direktszűrő + cső + tisztítószett . Komoly pénzek mind . Lehet tunningolgatni amíg van lé, de szerintem ésszerűen kell csinálni . Attól függ mit akar az ember . A chip, egy konszolidált megoldás, mechanikai beavatkozás nélkül és az autó is megmarad annak aminek tervezték . Maximum jobban megy az ugyanolyan típusok közt, kevesebb fogyasztással, de ha kell lehet vele zoralkodni .
  4. Sanyiqua

    CHIP TUNING

    Háj. Olvad el mégegyszer figyelmesen mit írtam . Nem írja, készen veszi a programot, (nem a ramot) a neten keresztül küldik neki, és feltölti az autód komputerédbe . Teljesítménymérést nem végez, de a művelet végén látja a megváltozott értékeket a laptopján . Én speciel elvittem a kocsimat (főleg, hogy először csináltattam ilyet) a Fővárosi Autópiac Műszaki Bemérő Állomására és láss csodát, minden úgy volt ahogy állította . Nem titok, hol dolgozik, Budapesten a XI.-kerben .
  5. Sanyiqua

    CHIP TUNING

    Hali . Nem tudom ki, hogyan vélekedik a chiptunningról, de nekem csak pozitív tapasztalatom van . Az igaz, hogy meg kell találni a hozzáértőt, aki vágja a dolgokat, és nem a sufniban látta, hogyan kell csinálni. Az F(94-től),G,H Astrákat mindenféle processzor csere nélkül, a diagnoster csatlakozón keresztül szokták tunningolni, ami a kézifékkar alatt található. Szívó motoroknál kb.5%-15%, turbo benzines és dízeleknél, 13%-35%-os teljesítménynövekedés tapasztalható, ami kismértékben függ a motor futásteljesítményétől . Minden polgári használatra készült szériaautó, úgymond egy optimum középértékre beállított motorral, elektronokával gördül ki a gyárkapun . A chiptunning, tulajdonképpen ezt az elektronikai butítást tünteti el, ettől nem fog széthullani az autó, még hajszoltabb üzemmódban sem, mert mechanikai beavatkozás nem történik . Az én ismerősöm a Lexmaultól veszi a programot, és garanciát vállal rá . A Classic II Z14XE motorkódú autómat elvittem hozzá, 90Le és 125 Nm ből lett 103Le és 138 Nm, mindezt 40.000 Ft-ért . Ami változott : Az ecotec motorok alsó fordulatszám tartományban kissé erőtlenek, nem csoda hiszen szegénykeverékképzésű rendszerrel szerelik őket . A chiptunning hatására, már 2000 rpm-től húzott, nem is akárhogyan . Normális használatkor a fogyasztás 1-1,5 L-rel lejjebb ment, de ha hajszoltam, akor sem fogyasztott a gyári átlagnál többet . Most egy Z20LET motoros coupem van, 190Le és 250Nm ből lett, 240Le és 330 Nm . Ultrabrutál . A fogyasztás 1,5-2 L-rel lement és ami érdekes, ha nagyon megkínálom akkor sem hozza a gyár által megadott maximumot . Mindezt 70.000 Ft-ért . Kihangsúlyoznám, ennyiért csak nekem dolgozik . Valaki érdeklődött a Magicchip után . Hozzáértőek, csak drágák, az ATC nevű cég ami még nagyon ott van ebben a témában . Ha valakit érdekel a kapcsolatom, írjon az emilcímemre : alex.r@freemail.hu
  6. Asszem az RS Tunningcég csinált már Lambo ajtót, nem is egyet és bőven 1500 eu alatt van a számla. Persze mindezt engedéllyel ! Fel kell őket keresni . :idea:
  7. Ehe,ehe... A Coupe Turbomnál nincs is jobb... Honda ide , rizsevő többi márka oda, eddig 2x maradtam le, de azok durva ellenfelek voltak . Persze én vagyok a birka, mit akarok egy Subaru Sti - től ??? Na de nemsokára, beleugrik a chip és aztán lesz nemulass :snipe:
  8. Hali ! A másodig céges autómat gyűröm ezzel a motorral . Kb. 280.000 km-t mentem ezzel a típussal, és bizony bárhogy használtam, 1200km/1L olaj . Nekem is azt mondták a márkakereskedőnél, hogy ez ilyen . Köszi . A nép meg át van verve . De, ha megnézitek a használtpiacot, az eladó autók túlnyomó része 1.6 16V . Mindenki szabadul tőle, aki még a vásárláskor nem tudta , hogy mire számíthat . De érdekes, mert a többi motor nem ilyen . Egy ismerősömnek 1.6 8V Astra G - je van . Ő nem panaszkodik , pedig néha keményen használja a verdát, 100.000 km felett jár és semmi baja . Nekem egy Classic II van, de szigorúan 1.4, 16V , semmi bajom vele. 1.6 - ost soha nem vennék . Csőváz 8)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.