Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Viszont nekem egy vízcsövet kéne kicserélni, emlékeim szerint a vízpumpa környékéről megy a reduktor fele.

Fel van fújódva picit érzésre (mint ha el lenne belül szakadva), mondjuk már lenyomtam vele 1000km-t mióta észrevettem :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy gyárilag használtak-e tömítő pasztát (szerintem nem). Én a nyáron cseréltem ki, de paszta nélkül nyomta ki az olajat pont ott, ahol kérdezted, pedig nyomatékkulccsal lett meghúzva a gyári értékre. Ezután összeraktam pasztával és minden ok.

Na megcsináltam. A biztonság kedvéért vékonyan bepasztáztam a két végét, ahogy volt is elötte. Köszi a segitséget!

Link to comment
Megosztás:

Picit olajos a váltó-motor találkozásának környéke. Ha esetleg a főtengely szimeringe van kikészülve belül, akkor ennek lehet ez a tünete? Ha váltó felöl megy ki a szimering nem csúszik meg a kuplung olajosodástól? Vagy ne befolyásolja a kuplung működését a kinyomott szimering? Megbontás nélkül ki lehet valahogy deriteni, hogy a belső szimeting ment-e ki?

Link to comment
Megosztás:

Viszont nekem egy vízcsövet kéne kicserélni, emlékeim szerint a vízpumpa környékéről megy a reduktor fele.

Fel van fújódva picit érzésre (mint ha el lenne belül szakadva), mondjuk már lenyomtam vele 1000km-t mióta észrevettem :blink:

Akkor az nem gyári cső, nem? Ha az LPG reduktorra megy.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok még itt és nem tudom hogy jó helyre írom e ezt a problémát,ha igen akkor előre is elnézést kérek!

Egy X16XEL motorkodú autóról lenne szó!

Az a problémám hogy fogyogat belőle a víz.

Cseréltem már termosztátot fedéllel együtt mert a visszafolyó csönél szivárgott a víz.

Mióta kicseréltem azóta lényegesebben kevesebb víz fogy,de sajnos még mindég fogyogat belőle!

Már hűtő csere is volt az autón mert az is lyukas volt.

Egy olyan jelenségre lettem figelmes lehet hogy ennek nincs köze hozzá,hogy bemelegszik a motor és terhelés alatt 3400-as fordulattól elmegy az ereje csak dadog! Ez nem tudom hogy mitől lehet!

A mások jelenség pedig az hogy melegen PL. 30km után kinyitottam a motorháztetőt hogy megnézzem hogy szivárog e valahol a viz de nem láttam semmit,viszont megnyomkodtam a termosztátnál a vízcsövet és marha kemény volt alig lehetett benyomni!

Tudom hogy zártrendszeres az opel de szerintem annak a csőnek nem szabad olyan keménynek lennei!

Másnap reggel mikor kihült a motor letekertem a tartályról a kupakot hogy megszűnjön a nyomás,és ekkor megnyomkodtam a vízcsövet,

Ekkor már lényegesen könnyebb volt összenyomni,és szépen lehetett látni a vékony csövön hogy megy a víz a tartályba!

Na szóval mitől van az hogy olyan nagyon nagy a nyomás hogy nem lehet összenyomni a csövet a termosztátnál?

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok még itt és nem tudom hogy jó helyre írom e ezt a problémát,ha igen akkor előre is elnézést kérek!

Egy X16XEL motorkodú autóról lenne szó!

Az a problémám hogy fogyogat belőle a víz.

Cseréltem már termosztátot fedéllel együtt mert a visszafolyó csönél szivárgott a víz.

Mióta kicseréltem azóta lényegesebben kevesebb víz fogy,de sajnos még mindég fogyogat belőle!

Már hűtő csere is volt az autón mert az is lyukas volt.

Egy olyan jelenségre lettem figelmes lehet hogy ennek nincs köze hozzá,hogy bemelegszik a motor és terhelés alatt 3400-as fordulattól elmegy az ereje csak dadog! Ez nem tudom hogy mitől lehet!

A mások jelenség pedig az hogy melegen PL. 30km után kinyitottam a motorháztetőt hogy megnézzem hogy szivárog e valahol a viz de nem láttam semmit,viszont megnyomkodtam a termosztátnál a vízcsövet és marha kemény volt alig lehetett benyomni!

Tudom hogy zártrendszeres az opel de szerintem annak a csőnek nem szabad olyan keménynek lennei!

Másnap reggel mikor kihült a motor letekertem a tartályról a kupakot hogy megszűnjön a nyomás,és ekkor megnyomkodtam a vízcsövet,

Ekkor már lényegesen könnyebb volt összenyomni,és szépen lehetett látni a vékony csövön hogy megy a víz a tartályba!

Na szóval mitől van az hogy olyan nagyon nagy a nyomás hogy nem lehet összenyomni a csövet a termosztátnál?

Szia!

A kiegyenlítő tartályban nem olajfoltos a víz?

Az olaj szinted nem nőtt meg?

Nem forralja a vizet?

Link to comment
Megosztás:

Semmi más nem változott kivéve hogy ha elmegyek most télen akár 50km-ert gözölög a kipufogó

hello

nekem is xel-es van megnyugtatlak nekem is tolja a gőzt rendesen! :))

nézd meg ,belül a müszerfal alatt nem vizes a szönyeg,mert lehet hogy a füttéscsapnál engedi el a vizet

a csőnek nem szabadna keménynek lennie!!lehet hogy hengerfejes lesz a verda:(

Link to comment
Megosztás:

hello

nekem is xel-es van megnyugtatlak nekem is tolja a gőzt rendesen! :))

nézd meg ,belül a müszerfal alatt nem vizes a szönyeg,mert lehet hogy a füttéscsapnál engedi el a vizet

Rendben megnézem!

De akkor sem értem hogy miért olyan kemény a vízcső a termosztátnál?

Link to comment
Megosztás:

Az arra utalhat, hogy kiment a hengerfejtömítés, és beledolgozik a motor a vízkörbe. És azért fogy a vized, mert a hengerbe távozik.

Sajnos én is erre tipelek mert reggeli indításnál csak 3 henger indul egyből,majd2-3mp és beindul a 4. is!

Szerintem az állástól szivároghat abba a hengerbe egy kis víz és mikor indulna a motor akkor a vizet próbálja meg elégetni!

Gondolom én!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rokonomnak 2000.-es évjáratú 1.2.-es Ecotec G Astrája van, x12xe motorkódú.

Elmondása szerint beesett a kuplungpedál, elfolyt az olaj a tegnapi napon, számomra nyilvánvaló hogy a hidraulikus kinyomócsapagy a hibás.

Milyen váltó lehet ezen az autón?

F23 vagy F25 vagy?

Olajos kuplunghoz milyen olajat szoktatok használni ?

Van valakinek ilyenből új alkatrésze kéznél így karácsony előtt ?

Kell bármi extrára figyelni cserekor a szokásos dolgokon kívül?

Kösz Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rokonomnak 2000.-es évjáratú 1.2.-es Ecotec G Astrája van, x12xe motorkódú.

Elmondása szerint beesett a kuplungpedál, elfolyt az olaj a tegnapi napon, számomra nyilvánvaló hogy a hidraulikus kinyomócsapagy a hibás.

Milyen váltó lehet ezen az autón?

F23 vagy F25 vagy?

Olajos kuplunghoz milyen olajat szoktatok használni ?

Van valakinek ilyenből új alkatrésze kéznél így karácsony előtt ?

Kell bármi extrára figyelni cserekor a szokásos dolgokon kívül?

Kösz Üdv

F13cr vagy wr váltó lehet benne

a fékfolyadék használja a kinyomó csapágy

normális minőségű kinyomót rakjál bele pl skf, ruvilel, ina , gyári.

de előtte bizonyosodjál meg arról hogy biztos az a hibás alkatrész

Link to comment
Megosztás:

F13cr vagy wr váltó lehet benne

a fékfolyadék használja a kinyomó csapágy

normális minőségű kinyomót rakjál bele pl skf, ruvilel, ina , gyári.

de előtte bizonyosodjál meg arról hogy biztos az a hibás alkatrész

kösz az infot, sima dot3 vagy dot4 jó bele?

Mi más lehet még a baj?

Kuplung pedál megszűnt működni,váltani nem lehet, elmondása szerint a motor és a váltó összefogásnál alul kifojt valami világos olaj.

Én ugyan még nem láttam, holnap hozza fel javítani, de a tippem ez..

Jól látom ,hogy ez nem olcsó dolog ezeknél ez a csapágy?

Kösz Üdv

Link to comment
Megosztás:

kösz az infot, sima dot3 vagy dot4 jó bele?

Mi más lehet még a baj?

Kuplung pedál megszűnt működni,váltani nem lehet, elmondása szerint a motor és a váltó összefogásnál alul kifojt valami világos olaj.

Én ugyan még nem láttam, holnap hozza fel javítani, de a tippem ez..

Jól látom ,hogy ez nem olcsó dolog ezeknél ez a csapágy?

Kösz Üdv

dot4+

szerintem :)

és akkor cserés az egész folyadék

ezek nem olcsók olyan 40-50e környékén vannak a normális csapágyak ,de hátha van olcsóbban is

még a LUK is jó :)

pl :

http://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330081-kuplung-kinyomocsapagy/140850-kuplung-kinyomocsapagy-opel

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.