Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Ezért kell olyat választani, ami relatív jó állapotban van, vagy már valaki költött rá előtted 1 milliót :(

Ne a Gt-ől indulj ki, nem minden Astra ilyen ;)

Vegyél C Corsa-t de akkor ne bántsd, közlekedj vele és kész.

C Corsa alkatrészügyileg kicsit más polc mint egy Astra.

mármint árban?

Link to comment
Megosztás:

:( most már tényleg nem tudom mit csináljak ;) (elég nehéz eldönteni,na mindegy még van 1 honapom kitalálni) :)

Hátt.......halkan jegyezném meg, hogy egyik isminek van egy eladó C20XE Corsa A-ja, teljesen menetkész állapotban.Ha v.ki leteszi neki érte a 7K-t, viheti.

Ha érdekel a dolog, mesélek bővebben is.Bár Demó megint csak jobban szakértő a témában, lévén sokkal több munkája van abban is mint nekem. :(

Link to comment
Megosztás:

Kiskasza corsájának csak 1 a bibje, ami többnyire az ilyeneknek :( , hogy a moci az biza nem a gyári. Szal mocitető felnyitása közeg előtt, valamint a normál vizsga felejtős.

V.mit v.miért.Kinek mit és mennyit ér a dolog.Ezért írtam, hogy félve jegyezném meg.

Amúgy meg akkor ott van Fecka C14NZ-je, abból lehet csinálni C14SE-t...............S, utóbbi nemdrága egy kicsitsenem....

Link to comment
Megosztás:

köszi :) de kizárolag csak ez a kettő jöhet szoba(astra gsi 2.016v 150le)vagy a (c corsa)csak azért nem tudok egyenlőre dönteni mert mindkettönek van elönye és hátránya(tudom mint minden autonak) ;) és hát én is olyan vagyok mint szerintem elég sokan:a legkevesebb pénzből kihozni (a lehetőségeknek megfelelöen) :( a legjobbat!MINDEN SZEMPONTBOL :(

Link to comment
Megosztás:

hát még nem vettem meg :D de ha most veszek egy gsi-t az is kerül vagy 850- be és még költeni fogok rá vagy 1 millát

még sohasem hallottam olyan arcról aki a megvétel után rá kellett volna, hogy toljon 1 milliót az autóra (hacsak nem direkt pénztemetési célal vette pl. turbó, fullfénynagykerékkasztni, stb)

+ honapokig szerelőnél állna

:(

lehet, hogy nem bontóbol kellene válogatni? ;)

Nálam a megvétel után kb. fél-háromnegyed évig talán ha 4 napot állt szerelés miatt az autó. 1., vezérléscsere megvétel után 2., ültetés/gátlók 3-4., műanyagos+kasztnis+fényezés

Nem tudom ezt a hónapokat honnan vetted :) Nem szabad a legolcsóbbat megvenni -ezt a hibát már elkövette egy másik fórumozó és szív is erősen- és nagyonnagy kataszrófa nem lehet.

és zabálna legalább 11 litert( az kb /egy nap mászkálás) és lenne benne kb 200000 km és a loerök ablakba lennének még ha meg is van csinálva ugy sem sokáig tartaná azt a 150le-t

a fogyasztás a használat módjátol és helyétől függ.....nekem napi bp-i használattal horror, de csak mert néha 40-60 percet is araszolok :D

a 200e km az fix, a 150LE megléte/hiánya meg szerencse kérdése :(

Azt, hogy egy kisköbcentis Corsát tunigolj szerintem felejtsd el...ráköltesz egy halom pénzt és lesz egy elég nehéz autód és talán +10 LE...amit nemhiszem, hogy annyira éreznél ;)

Link to comment
Megosztás:

az 1 millio hamar összejön:a teljes kasztnizás nálam alap feltétel(szédszedni darabokra)(ezt nem akarja vállalni senki-az árat nem tudom),utána fényezés kb 80ezer és 160ezer között,teljes motorgenerál kb 300 -400 ezer,most járok 6-7-száznál,utána ültetés +lámpacsere +kipuff+spoiler+felni+stb aproság és máris az 1 milla összejött. :( TEHÁT:AUTO+ÁTIRÁS+AMIKET ITT LEIRTAM KB 2 millio(+10-11 literes fogyasztás)és ezért van egy 15-16 éves (öregautom)amire kb 1-2 éven belül ujra el kell kezdenem költeni.ÉS EZÉRT NEM TUDOM HOGY MIT CSINÁLJAK ;)

Link to comment
Megosztás:

nem valami bontószökevényt kell megvenni, és elkerülhető a rengeteg kiadás.

pl. a kasztnizást csontig szedve, a generált nem értem teljesen.

Na de te tudod. :(

bármennyiért is veszem meg egy 16 éves auto már nem fiatal és rohad max nem látjuk és ugyebár a kasztni belülröl rohad kifele.A teljes generál alatt azt értem hogy olyan állapotba hozni a mocit mintha 0 km lenne

Link to comment
Megosztás:

Ha Astra GSI-t akarsz, két lehetöséged van. Vagy megveszel egyet, ami nagyon olcsó és kapásból javítással kezded, vagy veszel egyet, ami rendben van (akármilyen hihetetlen, van ilyen) és akkor nem kell rá igazán költened egy darabig.

Kasztnit addig nem bántanám, amíg tényleg nem látszik rajta, hogy rohad, vagy nem olyan helyen fáradt el, ahol nem szabadna.

Motort meg addig nem érdemes megbontani, amíg jó, rossz motorral rendelkezö autót meg nem érdemes venni. A másik az, hogy ha 80-100e körül lehet venni jó C20XE-t, akkor nem állnék neki sok százezerért generálozni.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg tudnám javasolni, a CORSA C GSi megoldást... :) ;)

2 milla körül, már kapható is, és 5 éves körülit kapsz ennyiért,

Nem pedig tizenéves astrát...amire szintén költesz annyit, ahogy írtad is... :(

Itt most nem az astrákat akarom leszólni, de sajnos nagyon kevés jó állapotú van eladó sorban..

Link to comment
Megosztás:

na jo mindegy majd meglátom mi lesz :huh:

Nem értem különben az egészet ,ha annyi kes van ,miért nem veszel 1 kész ,fiatal ,gyors gépet ,amit lefestethetsz,ha nem tetsz a kereke lecseréled,ha csendes leveszed a dobot meg ilyesmi.Miért akarsz akkor egy öreg" autót toldani-foldani,ami nyilvánvaló,hogy nem lehet olyan mint egy új!Én itt nagy ellentmondást vélek felfedezni !!!!!!!!

Vegyél G Astra OPC-t!

opc

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.