Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az én tapasztalatom h a C csak hobby autonak jó.. járni vele nap mint nap.. arra nem...

Na nekem meg pont erre kéne, azért szeretnék bele, valami megbízhatóbb, újabb és normálisabb motort. :D

Elküldve
Na nekem meg pont erre kéne, azért szeretnék bele, valami megbízhatóbb, újabb és normálisabb motort. :D

Ahhoz nemcsak motort kell cserélned, mert a c-nél nem a motor a szar hanem a váltó/difiáttétel. 4.ben 3000-es fordulaton 80al haladni nem gazdaságos. Kell bele egy 5ös váltó és egy hosszabb difi. Nekem ezek megvannak csak kicsi a felni gumi méretem így megyek vele 5.-ben 3000-nél 90-100 között. Viszont még ez is karcsú így vagy a difiáttételt kell meghosszabbítanom vagy nagyobb kereket kell alátennem. Valószínűleg marad a difi. De ha minden körforgalomban keresztbe akarsz menni speer nélkül akkor jó a régi difid is nagy motorral, csak haladni nem fogsz vele.

Elküldve

Kiveszem a BMW alól a sperr-t, belerakom a sima difit, eladom a kocsit 50el olcsóbban és marad a C-be egy erős difim, ami még a LET-et is elbírná. :D

Egyébként nem is lenne hülyeség ez a dolog, E30 hátsó hidat valahogy befabrikálni a C alá.

Lada alatt már láttam ilyet. :P

normal_Dsc528.jpg

Elküldve

sajnos már a sima lakatolás sem egyszerű művelet... ehez profi emberek, sok türelem, rengeteg pénz és egy hely ahol éveket állhat az autód, kell....

Elküldve
sajnos már a sima lakatolás sem egyszerű művelet... ehez profi emberek, sok türelem, rengeteg pénz és egy hely ahol éveket állhat az autód, kell....

Hidd el, a BMWvel is megszenvedtem elég rendesen. Annak sem volt éppen rózsás az alja és a végére belement egy tábla lemez... :D

Elküldve
Hidd el, a BMWvel is megszenvedtem elég rendesen. Annak sem volt éppen rózsás az alja és a végére belement egy tábla lemez... :D

akkord tartsd meg és élvezd :P

Elküldve
akkord tartsd meg és élvezd :D

Az a baj, hogy ez is csak második autónak való, vagy valami olyan embernek akit nem zavar az hogy 10litert eszik az autója 400Ftos benzinből. Engem ez most qrvára szarul érint és visszasírom az XEmet, ami csak 8at evett. :P

gearbox is 5-speed Getrag 240 from Rekord E CIH, with welded bell to fit on OHC/DOHC opel engines. Rear axle from Kadett C 2,0 with longer ratio (1:3,67)...and lots of other? changes
Elküldve

Mert a "hossz" motorokon általában a hűtő felöli oldalon van az olajbetöltő sapka. :P

(tudom ez keresztben motor hosszában beépítve) :D

Elküldve
Mert a "hossz" motorokon általában a hűtő felöli oldalon van az olajbetöltő sapka. :P

(tudom ez keresztben motor hosszában beépítve) :D

Bréemvében is a tűzfal előtt van az olajbetöltő sapka, pedig az hosszmotor, hosszában beépítve. :P

Elküldve
Bréemvében is a tűzfal előtt van az olajbetöltő sapka, pedig az hosszmotor, hosszában beépítve. :D

ezek a bmw motorok hulladékok :D :P :P

Elküldve
Hát baszki! Picsajól néz ki a verda! Jársz még ki Lurdihoz?

Elvileg szokott kijönni, csak inkább off verdával :P

Amúgy attól még kinézhetnél én is megnézném a vasadat :D

Elküldve
Elvileg szokott kijönni, csak inkább off verdával :P

Amúgy attól még kinézhetnél én is megnézném a vasadat :D

jaja, hozd ki egyszer a coupet.. ha kijössz én is a C-vel jövök!

Elküldve
ma reggel észrevettem a rákosi úton a tescoexpress mellett egy udvarban egy c kadit.......lassan elbomlik a természet álltal ahogy néztem.

XVIban?

Elküldve
ma reggel észrevettem a rákosi úton a tescoexpress mellett egy udvarban egy c kadit.......lassan elbomlik a természet álltal ahogy néztem.

megyünk hiénázni... hol is pontosan? :D

Elküldve

igen a 16ban.....ha jössz az örstől kifelé akkor a tecsónál van egy rendőrlámpa.a tecsó után van annak a parkolója éa az utána lévő telken van.orral kifelé néz a kerítéstől 10méterre.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.