VZoli Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Gondolod ha létezik olyan adalék amitől kevesebbet fogyaszt az autó akkor beletennék, hogy ne vegyél olyan sok benyát? :) Létezik ilyen csak itthon nem rakják bele. Bezzeg a németeknél. Lehet hogy annyival nem csökken a fogyi de nem placebo hatás amit érzel hanem valós és hazai tankolásokhoz viszonyítva kiszámítva is jobban jársz.És a kocsinak is jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Létezik ilyen csak itthon nem rakják bele. Bezzeg a németeknél. Lehet hogy annyival nem csökken a fogyi de nem placebo hatás amit érzel hanem valós és hazai tankolásokhoz viszonyítva kiszámítva is jobban jársz.És a kocsinak is jobb. mondjuk ha tényleg létezik ilyen adalék, és ténylegesen beleraknák tuti olyan árat szabnának ki rá h éppenhogy csak megérje :) bár az egy másik kérdés h kinek éri meg egyáltalán? A kútnak nem, a kutasnak nem, a finomítónak nem, szóval senkinek. (a tankoló vezető eddig se számított úgyis tankol ha szükséges, és minnél többet annál jobb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Létezik ilyen csak itthon nem rakják bele. Bezzeg a németeknél. Lehet hogy annyival nem csökken a fogyi de nem placebo hatás amit érzel hanem valós és hazai tankolásokhoz viszonyítva kiszámítva is jobban jársz.És a kocsinak is jobb. Értem, tehát a német kutas annyira szeret engem, hogy beletesz egy adalékot saját pénzén a benzinbe (mert nem drágább németeknél a benya mint nálunk), hogy kevesebbet fogyasszon a kocsi , ritkábban menjek tankolni, ezáltal ő kevesebb bevételhez jusson. Ez tök logikusnak hangzik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csgy2 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Egyébbként logikátlan a magas benzinár. Amerikában azért is olyan olcsó, mert ha sokat veszel, sokat autózol, még többet veszel, még többet autózol. Ha drága, akkor meggondolod hová mikor mennyit mész, tehát csőkken a felhasználás, nincs árbevétel. Olcsó benzin sok fogyasztás, sok kis haszon nagy bevétel. Az államokban 40-50 dollárból teletankolnak egy benzinfalót, azért mennek még wc-re is autóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Ájjjjj megint az egyik kedvenc témám. Az még egyik agytrösztnek sem jutott eszébe,hogy ha külföldre autózol,akkor jellemzően többszáz/ezer km-t megy az autó tehát jóval kedvezőbb fogyasztás fog kijönni,mint az itthoni pártíz km-es utak alatt? A finomítóból kikerülő itthoni üzemanyag is megfelel az erre vonatkozó nemzetközi szabványoknak. Egyes kutakon mit művelnek vele arról csak az üzemeltető tehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beka100 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Sziasztok.A segítségeteket kérem B Corsa fordulatszám mérős műszeregység bekötésében. Kicseréltem a ford.szám mérősre, de nem mutatja a ford.számot, és a vízhőfokot. Más minden működik benne. Lehet hogy nincs valami kivezetékelve? Ha tudtok segítsetek. Előre is köszi. Motor.: X12SZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Ájjjjj megint az egyik kedvenc témám. Az még egyik agytrösztnek sem jutott eszébe,hogy ha külföldre autózol,akkor jellemzően többszáz/ezer km-t megy az autó tehát jóval kedvezőbb fogyasztás fog kijönni,mint az itthoni pártíz km-es utak alatt? A finomítóból kikerülő itthoni üzemanyag is megfelel az erre vonatkozó nemzetközi szabványoknak. Egyes kutakon mit művelnek vele arról csak az üzemeltető tehet. Nem törvényszerű, hogy Németországban száz kilómétereket jár valaki minden nap, mint ahogy az sem, hogy itthon ki sem megy a faluból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Sziasztok.A segítségeteket kérem B Corsa fordulatszám mérős műszeregység bekötésében. Kicseréltem a ford.szám mérősre, de nem mutatja a ford.számot, és a vízhőfokot. Más minden működik benne. Lehet hogy nincs valami kivezetékelve? Ha tudtok segítsetek. Előre is köszi. Motor.: X12SZ szia. A vízhőfokmérőd nem tudom miért nem megy de a ford.mérőhöz be kell kötni egy plusz vezetéket. Egyszerűen meg lehet csinálni, az ecu-tól kell elvinni 1 szálat az óráig. Régebben kiveséztük ezt a témát, lépésről lépésre le van írva. Ha nincs kedved visszaolvasgatni akkor később átküldöm pm-be. Talán még kép is van h az óra csatlakozójánál hova kell kötni a vezeték végét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Sziasztok.A segítségeteket kérem B Corsa fordulatszám mérős műszeregység bekötésében. Kicseréltem a ford.szám mérősre, de nem mutatja a ford.számot, és a vízhőfokot. Más minden működik benne. Lehet hogy nincs valami kivezetékelve? Ha tudtok segítsetek. Előre is köszi. Motor.: X12SZ SZ-s motornál nekem volt vezeték bekötve. Szerintem inkább az órával lesz gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enjoy Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Veszel 16,5 hangszórókat már jó minőségű 10-13 ezer ami már elég szépen szól 2 év garanciával 1500FT a kiemelő keret és kész :) JBL, hertz, aphine és társait nyugodtan megveheted. SAL-t MNC-t ilyeneket ne! A gyári mintha kisebb lenne, az nem 13-as? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 A gyári mintha kisebb lenne, az nem 13-as? Elöl 16.5-es van. Meg kell majd kiemelőkeret,amit minden normális autóhifi boltban ismernek. 2000Ft egy pár nagyjából. Meg a gyári csatlakozó is másmilyen,mint ami van a bolti hangszórókon általában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Létezik ilyen csak itthon nem rakják bele. Bezzeg a németeknél. Lehet hogy annyival nem csökken a fogyi de nem placebo hatás amit érzel hanem valós és hazai tankolásokhoz viszonyítva kiszámítva is jobban jársz.És a kocsinak is jobb. sógornőmék rendszeresen járnak németekhez úgy,hogy több hetet maradnak...a nő nagyjából annyit ért az autókhoz hogy nem tudja megkülönböztetni a féktárcsát az olajszűrőtől,de ő is azt mondta hogy sokkal jobb minőségű ott a benzin,többet tud elmenni egy tankkal és jobban megy az autó is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 SZ-s motornál nekem volt vezeték bekötve. Szerintem inkább az órával lesz gond. Itt egy kép a vezetékekről. A nyíllal jelölt helyre ha gyárilag van bekötve vezeték akkor elméletileg az órával lesz gond, ha nincs ott vezeték akkor értelemszerűen nincs behúzva :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 sógornőmék rendszeresen járnak németekhez úgy,hogy több hetet maradnak...a nő nagyjából annyit ért az autókhoz hogy nem tudja megkülönböztetni a féktárcsát az olajszűrőtől,de ő is azt mondta hogy sokkal jobb minőségű ott a benzin,többet tud elmenni egy tankkal és jobban megy az autó is... És ez nem csak az üzemanyagra érvényes. Ismerősünk hozott kintről folyékony ariel mosószert 6,5-7 literest. Itthon is lehet/lehetett kapni mert vettünk belőle előtte itthon is. Na abban se ugyan az volt mint a kintibe. Amit onnan hozott sokkal intenzívebb volt az illata ezért kevesebb is kellet belőle mint az itthon árultakból. És ez szerintem mindennel így van, műszaki cikk, ruházat stb. Hogy miért?? hmm... talán elméletben szerintük keletre ez is jó? Nemtudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 És ez nem csak az üzemanyagra érvényes. Ismerősünk hozott kintről folyékony ariel mosószert 6,5-7 literest. Itthon is lehet/lehetett kapni mert vettünk belőle előtte itthon is. Na abban se ugyan az volt mint a kintibe. Amit onnan hozott sokkal intenzívebb volt az illata ezért kevesebb is kellet belőle mint az itthon árultakból. És ez szerintem mindennel így van, műszaki cikk, ruházat stb. Hogy miért?? hmm... talán elméletben szerintük keletre ez is jó? Nemtudom. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 A benzinről meg annyit, hogy apósom kapott valami adalékot egy ismerősétől aki a százhalombattai finomítóban dolgozott. Tankolás előtt kellett literenként 1 ccm-ert a tankba fecskendezni. Akkor még nem volt autóm, de a motorral én is alig, hogy kigurultam a kútról lágyabban kezdett járni a motor, és jobban is húzott, valamint csökkent a fogyasztása. Na ez az a cucc, amit kispórólnak a benzinből. Ismerősőm járt saját autóval Norvégiában, és az ottani benzinnel majd 50 százalékkal többet tudott autózni! Persze olcsó volt a nafta. Saját olajfúró tornyokkal az északi tengeren, meg finomítóval könnyen megy nekik. Kár, hogy ott hosszúak a telek, és hűvösek a nyarak, meg a lányok se olyan szépek. :D + oktánszám nővelőt tesznek az üzemanyagba a 95ösbe is ismerősöm is fog nekem hozni X literhez kell majd adagolni. Ezt a kutasoknak kell beleönteniük a tartályba tehát ilyet nem lehet boltba venni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 milyen való bele? Esetleg mi plusz kellene még ami tudod h sz@r? Kábelköteg stb? Elméletileg a váltóval simán össze lehet hozni. Igazából ezt így szemre nem lehet megmondani mi szar. Szerintem te akkor járnál a legjobban ha az egész motort megvennéd mindennel együtt. Egyedül a nagynyomású AC-t nem tudok adni mert azt megtartom. Ha összeszereled a verdába majd akkor kiderül mi, hogy merre meddig, nem adom drágán de nem tudok garanciát adni se ezért, hogy minden hibátlan és 1000KM van a motorba de szerintem egyértelmű. :) Adásvételi papírt se tudok adni de ez is egyértelmű és a motorszám se lesz rajta. - Kábelköteg - Motorvezérlő - Tartóbak ha szervót is akarsz hozzá ha nem akkor nem - Motor - Váltó - Dis - Szívócsonk légszűrő cuccai - Map szenzor + szenzorok - Injektorok + cuccai Egyenlőre ennyi jutott eszembe de azt is számold bele, hogy olajat illik cserélni + szűrőket + vezérműszíjat mert nem az én motorom adom el arra KMre pontosan meg tudnám mondani mi volt cserélve ezen nem. De amúgy ha alkatrészenként eladnám többet kapnék érte mint egybe, és minden nagy okosnak ezt mondom, hogy vegye meg max ha óriási nagy gebasz van elad pár cuccot és visszajött az ára, vagy kifogott 1 jó motor de csak néznek rám mint borjú az új kapura meg, hogy huh de drága. 40ért adnám a mocit. El lehet gondolkodni mi drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Igazából ezt így szemre nem lehet megmondani mi szar. Szerintem te akkor járnál a legjobban ha az egész motort megvennéd mindennel együtt. Egyedül a nagynyomású AC-t nem tudok adni mert azt megtartom. Ha összeszereled a verdába majd akkor kiderül mi, hogy merre meddig, nem adom drágán de nem tudok garanciát adni se ezért, hogy minden hibátlan és 1000KM van a motorba de szerintem egyértelmű. :) Adásvételi papírt se tudok adni de ez is egyértelmű és a motorszám se lesz rajta. - Kábelköteg - Motorvezérlő - Tartóbak ha szervót is akarsz hozzá ha nem akkor nem - Motor - Váltó - Dis - Szívócsonk légszűrő cuccai - Map szenzor + szenzorok - Injektorok + cuccai Egyenlőre ennyi jutott eszembe de azt is számold bele, hogy olajat illik cserélni + szűrőket + vezérműszíjat mert nem az én motorom adom el arra KMre pontosan meg tudnám mondani mi volt cserélve ezen nem. De amúgy ha alkatrészenként eladnám többet kapnék érte mint egybe, és minden nagy okosnak ezt mondom, hogy vegye meg max ha óriási nagy gebasz van elad pár cuccot és visszajött az ára, vagy kifogott 1 jó motor de csak néznek rám mint borjú az új kapura meg, hogy huh de drága. 40ért adnám a mocit. El lehet gondolkodni mi drága. Nem hangzik rosszul, bár ha tényleg a többszörösét ki lehet árulni akkor miért nem bontod szét? Amúgy egy hozzá való benzinpumpa milyen árban lehet? Azt írtad, hogy az gáz. Tényleg gondolkozom még rajta mert nem akarok hirtelen beleugrani semmibe. most tudnék egy 1.4 joy-t 3ajtósat. tudom nem egy szörny az sem mert "csak" 60 paci de még mindig több mint a 45 :D Ja és abból is ki tudnám árulni a karosszéria elemeket stb. Motor cakk-pakk át,szervó ,légzsákos műszerfal is. Ott lenne adásvételi, külföldi papíros (ideiglenesen kivont).. Elmennék egy szerelő ismerősömmel, meghallgatná és lábon el is hoznánk. Persze itt is benne van h besz@rik vmi , de igazából mit várunk egy 15éves kocsitól :D Vagy marad a mostani moci, amit kell kicserélek benne és nincs probléma a műszakival stb... Szóval még nemtudom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Nem hangzik rosszul, bár ha tényleg a többszörösét ki lehet árulni akkor miért nem bontod szét? Amúgy egy hozzá való benzinpumpa milyen árban lehet? Azt írtad, hogy az gáz. Tényleg gondolkozom még rajta mert nem akarok hirtelen beleugrani semmibe. most tudnék egy 1.4 joy-t 3ajtósat. tudom nem egy szörny az sem mert "csak" 60 paci de még mindig több mint a 45 :) Ja és abból is ki tudnám árulni a karosszéria elemeket stb. Motor cakk-pakk át,szervó ,légzsákos műszerfal is. Ott lenne adásvételi, külföldi papíros (ideiglenesen kivont).. Elmennék egy szerelő ismerősömmel, meghallgatná és lábon el is hoznánk. Persze itt is benne van h besz@rik vmi , de igazából mit várunk egy 15éves kocsitól ;) Vagy marad a mostani moci, amit kell kicserélek benne és nincs probléma a műszakival stb... Szóval még nemtudom :D Milyen probléma van a műszakival nem értem?:D Mit remeg mindenki ezen a műszakin? Nem értem frankón... Én 60 paci miatt nem szarakodnék annyival többet eszik akkor már se inkább. De sima 1.4et nem szenvednék be de hát adott a lehetőség a kocsit is meg kell venni meg a se-t is XDD és akkor lehet ingyen lesz a motor ügyesség függő. Amúgy ma csapattam SE-re visszatérve kis főút vagy 120al toltam neki tiltástól tiltásig kb halál félelmem volt úgy szűkült az út. :D Ja és minden átlag autóst lazán körbe autózok. El se merek képzelni egy XE-NE mit mehet, ha a c14se ilyet lép annak átlag utcákon nincs ellenfele. :lol: És akkor még demó LETjéről nem is beszéltem annak ha tolja az ember akkor asszem tényleg össze szarja magát XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Milyen probléma van a műszakival nem értem?:) Mit remeg mindenki ezen a műszakin? Nem értem frankón... Én 60 paci miatt nem szarakodnék annyival többet eszik akkor már se inkább. De sima 1.4et nem szenvednék be de hát adott a lehetőség a kocsit is meg kell venni meg a se-t is XDD és akkor lehet ingyen lesz a motor ügyesség függő ha van olyan ismerős aki áttolja akkor nincs gond, viszont ha nincs akkor az már sztem nem olyan egyszerű. Ahhoz meg hogy vizsga előtt mindig kicseréltessem az meg nem érné meg :D Lehet azt kellene ,hogy megcsináltatom azt a pár apróságot ami van rajta (termosztát,hengerfejtömítés,stb...) és megkapja barátnőm én meg ujítok magamnak egy 3ajtóst. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 ha van olyan ismerős aki áttolja akkor nincs gond, viszont ha nincs akkor az már sztem nem olyan egyszerű. Ahhoz meg hogy vizsga előtt mindig kicseréltessem az meg nem érné meg ;) Lehet azt kellene ,hogy megcsináltatom azt a pár apróságot ami van rajta (termosztát,hengerfejtömítés,stb...) és megkapja barátnőm én meg ujítok magamnak egy 3ajtóst. :) Hát ez egyedül pénz kérdése inkább :D és még nagy összegekbe se kell gondolkodni :D Alapból hülye aki sima vizsgára viszi nem kockáztatnék pár ezer forintott azért h kamura megvágjanak ismerjük ezt az országot :D Azt remeg a szaros 18 ezréért, hogy most mi lesz. :lol: 17 éves kocsiba nem nehéz hibát találni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Esetleg nem tudja vki ,hogy melyik Fiat típusnak felel meg a hőgombája a corsáéval? (még mindig ez a gondom) Vmelyik típusnak 98'C körül nyit. Na az kellene nekem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Esetleg nem tudja vki ,hogy melyik Fiat típusnak felel meg a hőgombája a corsáéval? (még mindig ez a gondom) Vmelyik típusnak 98'C körül nyit. Na az kellene nekem :) Sima autó-alkatrészes oldalon ki tudod keresni. Általában le szokták írni mi mekkora milyen blalalalla, De miért nem jó a gyári? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Sima autó-alkatrészes oldalon ki tudod keresni. Általában le szokták írni mi mekkora milyen blalalalla, De miért nem jó a gyári? Sajna vmi gond van vele. Pedig nemrég cseréltem :) Azóta sajna nem kapcsolt be 1szer sem a ventilátorom. Óra szerint jóval 100fölött volt a hőmérséklet :D Már kipróbáltam úgy is hogy direktbe kötöttem a ventilátort is h hátha az a rossz, vagy a motorja, de jó volt. A hőgombánál lévő csatit is direktbe kötöttem és úgy is jó volt. szóval nincs más lehetőség (elméletileg) Nem hiszem h cserekor vmit elrontottam volna. Régi kiteker, új be, ami kifolyt hűtőfolyadék azt visszatöltöttem és kész :D Bár mondjuk a termosztátom se jó de attól még mennie kéne a ventilátornak Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2011 + oktánszám nővelőt tesznek az üzemanyagba a 95ösbe is ismerősöm is fog nekem hozni X literhez kell majd adagolni. Ezt a kutasoknak kell beleönteniük a tartályba tehát ilyet nem lehet boltba venni :D Oktánszám növelőt tesznek a 95-ös oktánszámú benzinbe és azt 95-ösnek árulják? De most őszintén miért tenni ilyet bárki? Amúgy ha érdekel van titkos forrásom, hipertecsó SPT injektortisztító, és oktánszám növel trutyi, de ne áruld el senkinek...psssszt! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts