Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Hali!!!

Az elektromos km órásnál ha menetközben leállítod akkor a mutató ott marad ahol volt, és csak a következő gyújtás ráadásakor megy le nullára.

Ennek a kipróbálása lehetőleg ne 100 nál kanyarba kormányzárkattanásig való gyújtáslevétellel történjen, mert ebben az esetben hirtelen elég sok bontott fordulatszámmérő nélküli B Corsa cuccod lesz eladó :lol:

Amúgy köszi a leírást szerintem érthető.

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Az elektromos km órásnál ha menetközben leállítod akkor a mutató ott marad ahol volt, és csak a következő gyújtás ráadásakor megy le nullára.

Ennek a kipróbálása lehetőleg ne 100 nál kanyarba kormányzárkattanásig való gyújtáslevétellel történjen, mert ebben az esetben hirtelen elég sok bontott fordulatszámmérő nélküli B Corsa cuccod lesz eladó :D

Amúgy köszi a leírást szerintem érthető.

Ezt nem tudom megerősíteni se cáfolni, hogy elektromosnál hogyan működik pontosan.

A leírásban saját tapasztalat és mások segítsége is benne van. Nekem spirálos volt/van.

Tényleg elég sokszor merül fel ez a kérdés, ezért kicsit összegeztem.

Remélem hasznát veszik :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amikor én iskolába jártam akkor úgy tanították hogy az "e" betű az kérdés jele,még ha kérdőjelet nem írok a mondat végére.Tehát a fenti mondatom az kérdés volt.

Érdekes, sajátos értelmezése ez a magyar nyelvhasználatnak. :D

Szerintem létezett fejtámlás ülés, felszereltségi szinttől függ, de nem lennék abban biztos, hogy az 5 ajtósé nem jó a 3 ajtósba. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Létezik-e 3 ajtós B corsába fejtámlás hátsó üléstámla. Köszi

Létezik. De ezeket inkább a 97 utáni modellekbe szerelték.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...16v_cdx-5167279

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...irassal-5262925

Itt láthatod.

Természetesen nem csak bőr változatban. :lol: Az extrásabbakban már van. Fapadosoktól ne várjuk már el. :D Meg hát szeretnek elspórolni mindent csoda h kormány meg ülést tettek a corsákba tiszta suzuki feeling. Más típusú kocsikban nem spórolnak ilyen apróságokkal.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, sajátos értelmezése ez a magyar nyelvhasználatnak. :D

Szerintem létezett fejtámlás ülés, felszereltségi szinttől függ, de nem lennék abban biztos, hogy az 5 ajtósé nem jó a 3 ajtósba. :lol:

Az 5ajtósé és 3 ajtósé szinte ugyan az, ott a kalaptartónál és a műanyagoknál van eltérés. De mivel 4-5 féle ülés felfogatással szerelték a corsát így nem olyan könnyű cserélgetni.

Link to comment
Megosztás:

Inkább kevesebbet. Ha reteszelős, akkor ahhoz 3 vezeték megy minden ajtóhoz, kivéve a bal elsőhöz amihez kb 8 :lol:

Hát ja de ez is gyártmány fűggő :D Én mondjuk utángyártottban a SPAL-on kívül mást nem ajánlanék, az egyikben az van, az enyémben meg gyári!

Link to comment
Megosztás:

Hát ja de ez is gyártmány fűggő :lol: Én mondjuk utángyártottban a SPAL-on kívül mást nem ajánlanék, az egyikben az van, az enyémben meg gyári!

Gyári halk és megbízható reteszelhető. A gyári az még is gyári. Amit utólag belekókányolsz sosem lesz tökéletes de hát ilyenek ezek a 18 éves kocsik. Mindenki próbálja csinálgatni szépítgetni. Azt amikor elköltötte rá 2x a kocsi árát rájön, hogy 2x jobb kocsiban ülhetne. Félreértés elkerülése végett nem fikázás, szerintem jó konstrukció a b corsa.

Link to comment
Megosztás:

Gyári központizár utólag aham...amit egyszer már kirángattak az eredeti helyéről és legalább tizenöt éves. Én nem erőltetném...

Nekem ócsó utángyártott van benne,távirányítós. Két éve tökéletesen működik.

Hangos,így hallom is egyértelműen,hogy bezártam. :lol:

Kétszer drágább autóhoz: Az enyém 1milkánál kicsit többe is van,de mindene tökéletes és hibátlan.

Elindulnék autót venni 1milkáért...háát kapnék érte egy 8 éves C corsát,amin valószínűleg ugyanúgy kopottak a gumik,fáradtak a lengéscsillapítók és vállasak a féktárcsák,stb.

Tehát mire jól érzem magam benne átírással együtt már 1.5milkához közel lenne.Nem biztos,hogy nem éri meg egy autóra rákölteni a vételárát még egyszer ha nem akarja rögtön továbbpasszolni az ember.

Meg a kétszer drágább és felsőbb kategóriás gépekre meg sokkal több pénzt bele lehet locsolni ha nincs szerencséje és nem elég körültekintő az ember főleg ha cél,hogy minden extra működjön.

Pl. apósom 2001-es A6-osa is megkímélt meg tipp-topp,de már mínusz tolatóradar,mínusz csomagtérzár és a pixelek is dinamikusan fogynak a BC-ről,meg a második lambda is kuka és folyamat ég a hibalámpa. :D

Ha enyém lenne nem bírnám ki,hogy ne javítsam ki és szerintem 100ropi lehet nehezen takarná be,ami lassan az autó értékének a tizede.

Link to comment
Megosztás:

Gyári központizár utólag aham...amit egyszer már kirángattak az eredeti helyéről és legalább tizenöt éves. Én nem erőltetném...

Nekem ócsó utángyártott van benne,távirányítós. Két éve tökéletesen működik.

Hangos,így hallom is egyértelműen,hogy bezártam. :D

Kétszer drágább autóhoz: Az enyém 1milkánál kicsit többe is van,de mindene tökéletes és hibátlan.

Elindulnék autót venni 1milkáért...háát kapnék érte egy 8 éves C corsát,amin valószínűleg ugyanúgy kopottak a gumik,fáradtak a lengéscsillapítók és vállasak a féktárcsák,stb.

Tehát mire jól érzem magam benne átírással együtt már 1.5milkához közel lenne.Nem biztos,hogy nem éri meg egy autóra rákölteni a vételárát még egyszer ha nem akarja rögtön továbbpasszolni az ember.

Meg a kétszer drágább és felsőbb kategóriás gépekre meg sokkal több pénzt bele lehet locsolni ha nincs szerencséje és nem elég körültekintő az ember főleg ha cél,hogy minden extra működjön.

Pl. apósom 2001-es A6-osa is megkímélt meg tipp-topp,de már mínusz tolatóradar,mínusz csomagtérzár és a pixelek is dinamikusan fogynak a BC-ről,meg a második lambda is kuka és folyamat ég a hibalámpa. :devlish:

Ha enyém lenne nem bírnám ki,hogy ne javítsam ki és szerintem 100ropi lehet nehezen takarná be,ami lassan az autó értékének a tizede.

Azért egy normális gyári sokkal többet ér mint egy utángyártott, elvégre pont ahhoz lett kitalálva, én '99-es corsa-ból bontottam komplett ablakemelőkkel, kábelköteggel, szóval ha valaki "szakszerűen" bontja ki és úgy is teszi vissza akkor arra semmi gondja nem lesz, a másik corsa-ban SPAL van de aki berakta az egy gyökér volt, az ajtó csatlakozót szétfúrta és egy az egyben áthúzta bent a kábeleket, én azt is kibontottam és szépen betettem a tüskéket a helyükre, 2-3 nap alatt elvégeztem az egésszel, ablakemelős, központizárastól mindenestől, és nem vagyok autóvillamossági szerelő! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért egy normális gyári sokkal többet ér mint egy utángyártott, elvégre pont ahhoz lett kitalálva, én '99-es corsa-ból bontottam komplett ablakemelőkkel, kábelköteggel, szóval ha valaki "szakszerűen" bontja ki és úgy is teszi vissza akkor arra semmi gondja nem lesz, a másik corsa-ban SPAL van de aki berakta az egy gyökér volt, az ajtó csatlakozót szétfúrta és egy az egyben áthúzta bent a kábeleket, én azt is kibontottam és szépen betettem a tüskéket a helyükre, 2-3 nap alatt elvégeztem az egésszel, ablakemelős, központizárastól mindenestől, és nem vagyok autóvillamossági szerelő! :lol:

Addig voltam csakagyári párti,amíg sikerült 20ropiért venni olyan cdr500-as állítólag 6 éves fejegységet,ami két napig szólt.

Hál'isten a pénzem visszakaptam aztán kicsit drágábban vettem blau mp3-at garanciával.

Igen a másik kérdés a garancia kérdése,ha netán van valami baja akkor persze,hogy rosszul kötötted be és te b*sztad el...aztán se pénz se központi zár.

Max akkor próbálkoznék a gyárival ha nagyon olcsón vagy ajándékba van,ha közelít az ára az új utángyárihoz nem kockáztatnám meg.

Link to comment
Megosztás:

Gyári halk és megbízható reteszelhető. A gyári az még is gyári. Amit utólag belekókányolsz sosem lesz tökéletes de hát ilyenek ezek a 18 éves kocsik. Mindenki próbálja csinálgatni szépítgetni. Azt amikor elköltötte rá 2x a kocsi árát rájön, hogy 2x jobb kocsiban ülhetne. Félreértés elkerülése végett nem fikázás, szerintem jó konstrukció a b corsa.

Akkor is megbízhatóbb egy új univerzális, mint egy tizenakárhány éves gyári cucc. Én mindig is a gyári megoldások híve voltam, de eszembe nem jutna gyárit beszerelni központi zárból.

Egy pár héttel ezelőtt volt róla szó, linkeltem is néhányat, 4 ezer Ft környkén már lehet kapni távirányító nélkülit, 8 ezerért már komplett bicskakulcsos szettet. Ennyiért egy nyamvadt gyári motoros ajtózárat nem adnak a bontókban. Irreálisan drága és macerás lenne a gyári, ahhoz képest amit nyújtani fog tudni.

Link to comment
Megosztás:

Azért egy normális gyári sokkal többet ér mint egy utángyártott, elvégre pont ahhoz lett kitalálva, én '99-es corsa-ból bontottam komplett ablakemelőkkel, kábelköteggel, szóval ha valaki "szakszerűen" bontja ki és úgy is teszi vissza akkor arra semmi gondja nem lesz, a másik corsa-ban SPAL van de aki berakta az egy gyökér volt, az ajtó csatlakozót szétfúrta és egy az egyben áthúzta bent a kábeleket, én azt is kibontottam és szépen betettem a tüskéket a helyükre, 2-3 nap alatt elvégeztem az egésszel, ablakemelős, központizárastól mindenestől, és nem vagyok autóvillamossági szerelő! :lol:

Csak mutass olyan bontót, ahol odaengednek téged alkatrészeket kibontogatni. Nem mondom, hogy nincs ilyen, de ritka.

Link to comment
Megosztás:

Akkor is megbízhatóbb egy új univerzális, mint egy tizenakárhány éves gyári cucc. Én mindig is a gyári megoldások híve voltam, de eszembe nem jutna gyárit beszerelni központi zárból.

Egy pár héttel ezelőtt volt róla szó, linkeltem is néhányat, 4 ezer Ft környkén már lehet kapni távirányító nélkülit, 8 ezerért már komplett bicskakulcsos szettet. Ennyiért egy nyamvadt gyári motoros ajtózárat nem adnak a bontókban. Irreálisan drága és macerás lenne a gyári, ahhoz képest amit nyújtani fog tudni.

Ja meg a bontók és az otthon fusiban bontó emberek hozzáállása a garancia kérdéséhez is érdekes. :lol:

Általában úgy van,hogy amit elad az jó olyan nincs hogy mégsem és különben sem veszi vissza esetleg ki lehet igánykodni egy cseredarabot,aztán legyél qurvára megtisztelve.

Ezért én általában kis helyen nem is nagyon szeretek vásárolni semmit,ugyanez van a családi autósboltokkal is. Fárasztó magyarázni,ha szart adtak el...

Nagy boltban meg mutatod a blokkot,az alkalmazott meg szó nélkül cserél vagy levásárolhatod,szarfűrészelés nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Gyári központizár utólag aham...amit egyszer már kirángattak az eredeti helyéről és legalább tizenöt éves. Én nem erőltetném...

Nekem ócsó utángyártott van benne,távirányítós. Két éve tökéletesen működik.

Hangos,így hallom is egyértelműen,hogy bezártam. :lol:

Kétszer drágább autóhoz: Az enyém 1milkánál kicsit többe is van,de mindene tökéletes és hibátlan.

Elindulnék autót venni 1milkáért...háát kapnék érte egy 8 éves C corsát,amin valószínűleg ugyanúgy kopottak a gumik,fáradtak a lengéscsillapítók és vállasak a féktárcsák,stb.

Tehát mire jól érzem magam benne átírással együtt már 1.5milkához közel lenne.Nem biztos,hogy nem éri meg egy autóra rákölteni a vételárát még egyszer ha nem akarja rögtön továbbpasszolni az ember.

Meg a kétszer drágább és felsőbb kategóriás gépekre meg sokkal több pénzt bele lehet locsolni ha nincs szerencséje és nem elég körültekintő az ember főleg ha cél,hogy minden extra működjön.

Pl. apósom 2001-es A6-osa is megkímélt meg tipp-topp,de már mínusz tolatóradar,mínusz csomagtérzár és a pixelek is dinamikusan fogynak a BC-ről,meg a második lambda is kuka és folyamat ég a hibalámpa. :D

Ha enyém lenne nem bírnám ki,hogy ne javítsam ki és szerintem 100ropi lehet nehezen takarná be,ami lassan az autó értékének a tizede.

Minden autóra kell költeni. Aki nem ezt mondja az 1 spúr és semmit nem vett az autójára csak szétfingotta. A suzukisok szlogenje ez elég megnézni az autójukat. Előbb ülnék 96os audiban 1 milkáért mint egy C corsában. Ráadásul attól, hogy te elköltöttél 1,2 milliót a corsára sosem lesz audi. Semmivel nem tudja felvenni a versenyt és össze sem hasonlítható a kettő. Én előbb ülök biztonságosabb, több extárval szerelt, motorikusan is jobban felszerelt kocsiban. Ha kifog az ember, egy jól karbantartott példányt amire vigyáztak. Azzal sokat bukni nem igen lehet. Sokkal jobban megéri drágább de jobb kocsit venni mint valamit tákolgatni és belelapátolni 500 ezreket. Akkor jön a kamu duma de ha ez meg az beszarik akkor elköltesz 200-300 ezret. Egy ócska H meg G astrára is el lehet költeni 300 ezret ha meghal valami. Kell kapcsolat és ismerősők, hogy ne basszanak át mindennel. Ezeket a sztorikat azok terjesztik mint akik kitalálták, a 2000 benzines kocsi nagyon nagyon sokat fogyaszt. Azt mélg életükben nem vezették 3 métert sem. Ráadásul nem egy szétgányolt példányt kell megvenni aki nem ért hozzá ne vegyen autót vigyen magával olyat akinek van hozzá köze. Ráadásul bármivel be lehet bukni az életben. Ezek használati cuccok máshol magyarországon kivül senki se nézi mit kell cserélgetni a kocsin és mi mennyibe kerül rá. Közlekedési eszköz. Az 1.2 milliós átíratott audi 1,6 millióban lesz egy rosszan esetben is ha költened kell rá. A corsád meg 1.2 millióban van megérte a 400 ezer spórolás? Nem hinném. Ráadásul egy 1.9 TDI példány közel azonosan fogyaszt a corsán 5-6Lekkel el lehet vezetni. Egy 1.4es corsával jó ha 7L ki lehet hozni ami városban 8-10. megtudod közelíteni Esetleg ha majd elakarod adni eltudod adni a corsát 300ezerért. Az audit meg sokkal többért ugyanis az audi tartja jelenleg a piacon a legjobban az árát. Na mindegy mindenki eldönti maga neki mi a jó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.