Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
üdv mindenkinek!

olyan problémám lenne hogy c14nz gyújtáselosztója belül olajos, ez okozhatja azt a jelenséget hogy közbe kihagy a gyújtás? meg gyorsítani akarok és megtorpan a motor.

előre is köszi a válaszokat.

udv:Peti

hali. Elosztófej plusz rotor csere orvosolja a hibát. Mondjuk megpróbálhatod kitisztítani, max kiderül mennyire kopott a belseje, de sztem csere a legjobb. Nekem is hasonló problémám volt vele, kicseréltem, azóta teljesen jó.
Elküldve

Egyik másik kommenten besírtam :D

A héten elviszem beszereltetni a központizárat, csak hát előbb kéne 4 vadiúj kilincsbelső...nincs valakinek eladóba véletlenül? :devlish: vaterán körbelesek :lol:

Elküldve
Egyik másik kommenten besírtam :D

A héten elviszem beszereltetni a központizárat, csak hát előbb kéne 4 vadiúj kilincsbelső...nincs valakinek eladóba véletlenül? :devlish: vaterán körbelesek :lol:

a központizár miatt kell kilincsbelső vagy amúgy is? Amúgy hol csináltatod a beszerelést? XVII.ben ? Nekem is ott van a polcon egy beszerelésre váró kzár, csak eddig tolódtak a dolgok.
Elküldve
Egyik másik kommenten besírtam :devlish:

A héten elviszem beszereltetni a központizárat, csak hát előbb kéne 4 vadiúj kilincsbelső...nincs valakinek eladóba véletlenül? :icon13: vaterán körbelesek :devlish:

Nekem van kettő, mivel csak 3 ajtós az enyém, a másik meg annak idején már úgy lett véve hogy kpzáras volt! :lol:

a központizár miatt kell kilincsbelső vagy amúgy is? Amúgy hol csináltatod a beszerelést? XVII.ben ? Nekem is ott van a polcon egy beszerelésre váró kzár, csak eddig tolódtak a dolgok.

Attól függ milyen kpzárat vett, ha sima záras (nem távirányítós) akkor kell másik zárbetét, illetve abból is csak a vezető oldalon a picis ki műanyag (a kurcszár ellenoldalán műanyag nyelvszerű képződmény :icon13:) ami alap esetben a fenti fület húzza amit látsz, meg lent a zárnyelvet, a gyári kpzárból indultam ki, de szerintem táviányítóst szerel be ahhoz nem kell szerintem a belső, de majd ha megírja a típusát okosabbak leszünk :D

Elküldve

Na elvittem a kocsit, berakatni a futóművet, de a mocskok azt mondták nem mehetek be képeket csinálni... Nem baj mindjárt vissza pofátlankodok és meg mondom nem tudok sehova se menni :lol: Aztán sunyiba lökök párat :D

Elküldve
Na elvittem a kocsit, berakatni a futóművet, de a mocskok azt mondták nem mehetek be képeket csinálni... Nem baj mindjárt vissza pofátlankodok és meg mondom nem tudok sehova se menni :lol: Aztán sunyiba lökök párat :D

ez elég gáz, még a márkaszervízekben is monitoron nézheted mit művelnek a kocsiddal...

Elküldve
ez elég gáz, még a márkaszervízekben is monitoron nézheted mit művelnek a kocsiddal...

2és fél óra meló után kész is a kocsi. :lol:

15öt kértek. Egy gond volt az egyik hátsó lengiscsillapító belerohadt és szét kellett flekszelni.

De egyébként hihetetlen durva lett. Mentem is vele nem rossz. Egyenlőre nem ért le sehol az alja, úgy nagyjából a bevett útvonalaim végig jártam :D

Jobban reagál nem dől be a kocsi, viszont pattog mint a mérgezett egér. Brutális :devlish:

Elküldve
2és fél óra meló után kész is a kocsi. :lol:

15öt kértek. Egy gond volt az egyik hátsó lengiscsillapító belerohadt és szét kellett flekszelni.

De egyébként hihetetlen durva lett. Mentem is vele nem rossz. Egyenlőre nem ért le sehol az alja, úgy nagyjából a bevett útvonalaim végig jártam :D

Jobban reagál nem dől be a kocsi, viszont pattog mint a mérgezett egér. Brutális :icon13:

Hát ez nagyon jó.. :icon13:

AMúgy jó, h jó lett! :devlish:

Én nem adtam volna oda, azt mondtam volna, h akkor megyek máshova ha nem nézhetem, h mit bsztok el a kocsimon. :devlish:

Ide tényleg érdemes betérni meló közben is.. Úgy felvídulok 1-2 komment után.. :D

Maga az autóról mutathatsz fotót, h milyn volt előtte, s utána.

Elküldve
Hát ez nagyon jó.. :devlish:

AMúgy jó, h jó lett! :lol:

Én nem adtam volna oda, azt mondtam volna, h akkor megyek máshova ha nem nézhetem, h mit bsztok el a kocsimon. :D

Ide tényleg érdemes betérni meló közben is.. Úgy felvídulok 1-2 komment után.. :devlish:

Maga az autóról mutathatsz fotót, h milyn volt előtte, s utána.

Előtte 40 mm-el magasabb volt :icon13:

Elküldve
Én már láttam olyat, hogy beraktak ültetőt és ugyan olyan magas maradt... :D

Az elég szar lehetett :devlish: Akkor mondjuk úgy, hogy elméletileg 40mm-el alacsonyabb :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Még mindig a motor cserénél tartok. Lenne egy C16(talán SZ) 1994-es Astra. Kérdés, vajon belefér a Corsába? Kihajtó tengelyek maradhatnak a Corsában? Amúgy még mindig jobban szertnék C14NZ, C14SE-t!! :lol:

Gyuri

Elküldve
Sziasztok!

Még mindig a motor cserénél tartok. Lenne egy C16(talán SZ) 1994-es Astra. Kérdés, vajon belefér a Corsába? Kihajtó tengelyek maradhatnak a Corsában? Amúgy még mindig jobban szertnék C14NZ, C14SE-t!! :lol:

Gyuri

Belefér.... Miért ne férne bele? Ugyan az mint a többi. De ha már motort cserélsz miért nem valami értelmes motorra? Ha már lúd legyen kövér.

Elküldve
Na elvittem a kocsit, berakatni a futóművet, de a mocskok azt mondták nem mehetek be képeket csinálni... Nem baj mindjárt vissza pofátlankodok és meg mondom nem tudok sehova se menni :lol: Aztán sunyiba lökök párat :D

nem volt kint ilyen tábla :devlish: :devlish:

dq1q3oa2pc5fcj0hact7_tn.jpg

Elküldve
Sziasztok!

Még mindig a motor cserénél tartok. Lenne egy C16(talán SZ) 1994-es Astra. Kérdés, vajon belefér a Corsába? Kihajtó tengelyek maradhatnak a Corsában? Amúgy még mindig jobban szertnék C14NZ, C14SE-t!! :devlish:

Gyuri

Akkor már dobjál bele egy X16XE-t. :lol:

1.6-ig szinte ugyanaz a kisblokk, tehát bele fog férni.

X18XE-től felfelé van a nagyblokk, de az is belefér :D

Elküldve
Hát ez nagyon jó.. :devlish:

AMúgy jó, h jó lett! :lol:

Én nem adtam volna oda, azt mondtam volna, h akkor megyek máshova ha nem nézhetem, h mit bsztok el a kocsimon. :D

Ide tényleg érdemes betérni meló közben is.. Úgy felvídulok 1-2 komment után.. :icon13:

Maga az autóról mutathatsz fotót, h milyn volt előtte, s utána.

Hát a végére bepofátlankodtam nem para :devlish: Csak a gépet nem vittem el a nagy izgalomban :icon13:

Elküldve

Nem rossz :lol:

Kb ilyen árakkal dolgoztak akkor amikor annó elvittem a kocsit , hogy megcsinálják a zöldkártyát.

A váróban, egy üvegablakon keresztül néztem, hogy a szerelő beviszi a kocsit a műhelybe, ( kb 5méterre volt tőlem )

majd eltűnik. 20perc múlva jön, hogy kész is vagyunk :D Fizessek és ennyi :devlish:

Ennyi erővel egyből a kasszához mentem volna, fizetek és szeva :devlish: Nem üldögélek 20percet feleslegesen :icon13:

Elküldve
Nem rossz :lol:

Kb ilyen árakkal dolgoztak akkor amikor annó elvittem a kocsit , hogy megcsinálják a zöldkártyát.

A váróban, egy üvegablakon keresztül néztem, hogy a szerelő beviszi a kocsit a műhelybe, ( kb 5méterre volt tőlem )

majd eltűnik. 20perc múlva jön, hogy kész is vagyunk :D Fizessek és ennyi :devlish:

Ennyi erővel egyből a kasszához mentem volna, fizetek és szeva :devlish: Nem üldögélek 20percet feleslegesen :icon13:

nézd a jó oldalát

1percXezer

vagy

20percXezer

a 20perc occób :icon13:

Elküldve
Akkor már dobjál bele egy X16XE-t. :lol:

1.6-ig szinte ugyanaz a kisblokk, tehát bele fog férni.

X18XE-től felfelé van a nagyblokk, de az is belefér :D

Ez így van ahogy írod. Csak ha nincs ismerősöd az életben nem szerzel hozzá egyedi alkatrészeket. Vagy megveszed ebayen 4x annyiért. :devlish:

X18XE kis blokk. C18XE nagy.

Elküldve
Sziasztok!

Még mindig a motor cserénél tartok. Lenne egy C16(talán SZ) 1994-es Astra. Kérdés, vajon belefér a Corsába? Kihajtó tengelyek maradhatnak a Corsában? Amúgy még mindig jobban szertnék C14NZ, C14SE-t!! :lol:

Gyuri

Haka majd ad tanácsot ,neki ilyen moci van a corsában! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.