Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Szeretném kikérni a véleményeteket erről a kipufogóról. sajnos sürgősen cserélnem kell, és ez elég szimpinek tűnik. De sajnos nem vagyok járatos a márkák minőségében.

http://www.kipufogowebaruhaz.hu/corsa-b/143-sport-kipufogo.html

Megerősíteném az előttem hozzászólókat, hogy ez egy Paragi dob. Nekem pont ugyanilyen van. Sajna tényeg megeszi a tél :P érdemes lekezelni vmivel előtte mielőtt felrakja az ember. A kip.vég is érdekes, mikor megveszed csak akkor lesz ilyen szép króm szinű, 3km után tapad rá minden :) ami mellette szól az az ára, illetve a hangja. Nekem bejön, mert nem az az üvöltős pizzafutár hangja van amit már 8 utcára hall az ember hanem egy szolid sportos hang. Hd dobokhoz képest gyengébb a hangja. Persze van akinek az tetszik!
Link to comment
Megosztás:

Megerősíteném az előttem hozzászólókat, hogy ez egy Paragi dob. Nekem pont ugyanilyen van. Sajna tényeg megeszi a tél :P érdemes lekezelni vmivel előtte mielőtt felrakja az ember. A kip.vég is érdekes, mikor megveszed csak akkor lesz ilyen szép króm szinű, 3km után tapad rá minden :) ami mellette szól az az ára, illetve a hangja. Nekem bejön, mert nem az az üvöltős pizzafutár hangja van amit már 8 utcára hall az ember hanem egy szolid sportos hang. Hd dobokhoz képest gyengébb a hangja. Persze van akinek az tetszik!

Neked meddig bírta? még fent van? a lekezelésen én is gondolkodtam, de nagyon tanácstalan vagyok. Lehet mégis bosal vagy walker lesz. azokban van kicsit nagyobb átmérőjű?

Link to comment
Megosztás:

Neked meddig bírta? még fent van? a lekezelésen én is gondolkodtam, de nagyon tanácstalan vagyok. Lehet mégis bosal vagy walker lesz. azokban van kicsit nagyobb átmérőjű?

A Bosal/walker kibír kb 3-4 évet, ha a sport dobot veszed, megfelelő lekezelés után az is kifog annyit bírni.

Nem hiszem, hogy a Bosal gyártana a gyárinál nagyobb átmérőjű és méretű dobot...

Link to comment
Megosztás:

Felejtsd el ezt a típust! Először én is ebben gondolkodtam, ez a Paragi féle kipufogó és egy kalap szar, kb 1 tél alatt kirohad az autó alol. Itt a fórumon Lacci-nak van ilyen kipufogója akinél én is rákérdeztem, ő is a fentit írta, később utánajártam jobban és csak ezt halottam róla, szóval nem ajánlom!

Az alábbi oldalon beszéltünk már erről a kipufogó témáról olvasd át és inkább azt ajánlanám!

http://opelmuhely.co...ufogo_hatso_dob

Nem akarlak megbántani, de szerintem nem kérdeztél meg senkit sem, hogy használhatod-e a GYIK-unkat forrásnak. Vagy megkérdeztél valakit?

Link to comment
Megosztás:

Neked meddig bírta? még fent van? a lekezelésen én is gondolkodtam, de nagyon tanácstalan vagyok. Lehet mégis bosal vagy walker lesz. azokban van kicsit nagyobb átmérőjű?

Nekem kb 1,5éve van fent, havertól vettem használtan, ő HD-t vett.

Még nincs bajom vele, azon kívül, hogy kezdte enni az idő.

Nincs kilyukadva, meg ilyenek.

Ezt a Bosalt nekem is ajánlották, bár hangilag még nem hallottam ,hogy milyen.

Ha kb olyan mint a paragi akkor arra fogom cserélni ha ez kihal :)

Átmérőben mire gondolsz? A végekre?

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

Múlt hét óta nem volt nálam a '94-es öt ajtósom. Most hoztam haza, és hiába kapcsoltam lábhoz a fűtést nem éreztem a meleget, sőt még azt sem, hogy fújná a levegőt! Létezik, hogy csak ami magától kiáramlik jön a lábhoz? Igazából eddig míg nem volt ilyen hideg nem tűnt fel a hiánya! De most fázott a lábam. Fent sem fújt meleg levegőt! Motor cserén volt, de elvileg a radiátorhoz nem nyúltak. A hűtővíz mennyisége megfelelő, elvileg nem levegős! Tehát lent nem fúj be levegőt?

A válaszokat előre is köszönöm!

Gyuri

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

Múlt hét óta nem volt nálam a '94-es öt ajtósom. Most hoztam haza, és hiába kapcsoltam lábhoz a fűtést nem éreztem a meleget, sőt még azt sem, hogy fújná a levegőt! Létezik, hogy csak ami magától kiáramlik jön a lábhoz? Igazából eddig míg nem volt ilyen hideg nem tűnt fel a hiánya! De most fázott a lábam. Fent sem fújt meleg levegőt! Motor cserén volt, de elvileg a radiátorhoz nem nyúltak. A hűtővíz mennyisége megfelelő, elvileg nem levegős! Tehát lent nem fúj be levegőt?

A válaszokat előre is köszönöm!

Gyuri

Uri Geller is ott volt?

Link to comment
Megosztás:

ti bizonyára tapasztalatabbak vagytok a témában. elkezdtem foglalkozni vele én is.

karterleválasztót akarok épiteni a téli párás idő miatt, hogy a nedv ne vetődjön vissza az egéstérbe, de a gáz se menyen kárba.

ilyet: 01.jpg

innen van:http://www.annazsofi...olajlevalaszto/

ti biztos találkoztatok ezzel és hogy sikerült, milyen lett, ti milyen változást éreztetek?

Ki csinálta közületek?

javaslatokat írhattok a tapasztalatokról

köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Szénszűrős leírást akkor készítek ha jó idő lesz, mert én is megnézem milyen állapotban van akkor mindent dokumentálok, mert egy darab képet sőt semmit nem találtam róla a neten sajnos!

Sziasztok!

Német kulcsszavakkal próbálkoztál?

Aktivkohlefilter

Tankentlüftung

Pár német fórum előjön.

Link to comment
Megosztás:

Mire gondolsz? Most akkor a lábnál is kell fújnia levegőt amikor a ventilátort bekapcsolom?

Bizony a corsánál mindenhol jönnie kell a melegnek. A radiátorhoz muszáj hozzányúlni motorcserénél,mert a blokkal van egy vízkörön.

De az nagyon érdekes,hogy a lábnál nem nyom meleget.

Akkor c14nz került bele?

Link to comment
Megosztás:

Gázgyorsítókról vélemények? Esetleg saját tapasztalat?

Esetleg a katalizátorod helyére 45-ös cső,annál jobb gázgyorsító nem kell.

Gyári motoron szívó meg fújó oldalt piszkálni teljesen felesleges szvsz. Az 1.2-es katalizátorát eladtam,helyére cső került,úgy erősebb lett az 1.6 motor,ha a saját nagyobb katalizátorát szedem ki úgy nem tudom érezhető lenne-e,de szerintem nem nagyon.

Van olyan motor ahol egyenesen negatív tuning,mert meghülyíti az ECU-t.

Ed China-nak például a gyári 220lovas bubuaruban sikerült a szívjon többet,fújjon többet elvvel agyonverni 15lovat. :evilgrin:

http://www.youtube.com/watch?v=a--snlbs840

Link to comment
Megosztás:

Bizony a corsánál mindenhol jönnie kell a melegnek. A radiátorhoz muszáj hozzányúlni motorcserénél,mert a blokkal van egy vízkörön.

De az nagyon érdekes,hogy a lábnál nem nyom meleget.

Akkor c14nz került bele?

Igen beépítésre került! És érezni a különbséget a két motor között! :D Na...nem egy SE, de innen már könnyebb az átalakítás. A radiátor kivezetése a motortérben van, és ott van a fűtéscső rákötve. Meleg jön, de forróság mint korábban már nem. Elvileg ha levegős a rendszer akkor azt magátol kidolgozza. Vagy tévedek? A moto vízhőfok még a 90°C sem érte el. Gyanítom, hogy esetleg kevés a hűtővíz. Viszont a levegőt miért nem fújja a lábhoz? Hallani, hogy a műszerfal mögött süvít a szél, de nem jön ki sehol, amikor a lábhoz kapcsolom a levegőt.

Link to comment
Megosztás:

Igen beépítésre került! És érezni a különbséget a két motor között! :D Na...nem egy SE, de innen már könnyebb az átalakítás. A radiátor kivezetése a motortérben van, és ott van a fűtéscső rákötve. Meleg jön, de forróság mint korábban már nem. Elvileg ha levegős a rendszer akkor azt magátol kidolgozza. Vagy tévedek? A moto vízhőfok még a 90°C sem érte el. Gyanítom, hogy esetleg kevés a hűtővíz. Viszont a levegőt miért nem fújja a lábhoz? Hallani, hogy a műszerfal mögött süvít a szél, de nem jön ki sehol, amikor a lábhoz kapcsolom a levegőt.

Akartam kérdezni,hogy eszedbe jutott-e már az si átalakítás. :D

Ha ránézel a kiegyenlítő-tartályra,az sokat segítene a kérdés eldöntésében.

Légtelenítés automatikus. Én először visszavinném,hogy ez nem ilyen volt.

Link to comment
Megosztás:

A fűtést talán megoldom.

Viszont kellene egy szaki, aki emberi áron, lehetőleg műszerrel be tudja állítani a gyújtást. Rotoros. A jelölés a gyújtás házán hátra felé néz, de az elosztófejen felfelé. Tehát az egyik 3 óra, a másik 12 óra irányába. Ezek szerint már korábban szerelték és máképp kábelezték be. A gyújtás sorrendje jó! Viszont szeretném, ha optimális lenne a gyújtása.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg a katalizátorod helyére 45-ös cső,annál jobb gázgyorsító nem kell.

Gyári motoron szívó meg fújó oldalt piszkálni teljesen felesleges szvsz. Az 1.2-es katalizátorát eladtam,helyére cső került,úgy erősebb lett az 1.6 motor,ha a saját nagyobb katalizátorát szedem ki úgy nem tudom érezhető lenne-e,de szerintem nem nagyon.

Van olyan motor ahol egyenesen negatív tuning,mert meghülyíti az ECU-t.

Akkor hagyom ahogy van :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak megbántani, de szerintem nem kérdeztél meg senkit sem, hogy használhatod-e a GYIK-unkat forrásnak. Vagy megkérdeztél valakit?

Tény, hogy nem kérdeztem meg senkit, de a forrás fel van tüntetve, sehol nem láttam/látom, hogy tiltva lenne a tartalom megosztása, tehát nem tudom miről beszélünk, egyébként kérni kell és leveszem őket, csak arra szolgált, hogy a tartalmat bővítsem (illetve kezdetben a tartalom beállítására!)

Sziasztok!

Német kulcsszavakkal próbálkoztál?

Aktivkohlefilter

Tankentlüftung

Pár német fórum előjön.

Így konkrétan nem kerestem németül, inkább angolul, de majd kipróbálom ezt is, köszönöm az ötletet, ettől függetlenül valószínűleg ugyan olyan tájt fogom elkészíteni a leírást, mivel ha magam szedem szét részletesebben tudom leírni mint egy fordításból! :)

Link to comment
Megosztás:

ti bizonyára tapasztalatabbak vagytok a témában. elkezdtem foglalkozni vele én is.

karterleválasztót akarok épiteni a téli párás idő miatt, hogy a nedv ne vetődjön vissza az egéstérbe, de a gáz se menyen kárba.

ilyet:

innen van:http://www.annazsofi...olajlevalaszto/

ti biztos találkoztatok ezzel és hogy sikerült, milyen lett, ti milyen változást éreztetek?

Ki csinálta közületek?

javaslatokat írhattok a tapasztalatokról

köszönöm

Nekem volt a Corsában ilyen, sok szutykot megfog, főleg olajpárát és kondenzvíz keverékét. :)

Szerintem hasznos dolog, de karbantartást igényel és télen képes a víz belefagyni, a poharat megrepeszteni.

Rosszat nem teszel vele, ha beépíted.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.