Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Hali! Meg tudja valaki mondani hogy van e különbség az 1.4 16v és 1.6 16v szelepdeknije közt, vagy kompatibilis egyik a másikkal. Kép alapján nem láttam feltűnő eltérést, sőt 99,9%-ban egyformának tűnt. Azért kérdem mert kell nekem egy db x14xe-hez és az 1.4-es 10.000,- az 1.6 3.000,- bontottan :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hali! Meg tudja valaki mondani hogy van e különbség az 1.4 16v és 1.6 16v szelepdeknije közt, vagy kompatibilis egyik a másikkal. Kép alapján nem láttam feltűnő eltérést, sőt 99,9%-ban egyformának tűnt. Azért kérdem mert kell nekem egy db x14xe-hez és az 1.4-es 10.000,- az 1.6 3.000,- bontottan :huh:

elvileg az x16xel jó rá.. 5607526 a katalógus száma

Link to comment
Megosztás:

Hali! Meg tudja valaki mondani hogy van e különbség az 1.4 16v és 1.6 16v szelepdeknije közt, vagy kompatibilis egyik a másikkal. Kép alapján nem láttam feltűnő eltérést, sőt 99,9%-ban egyformának tűnt. Azért kérdem mert kell nekem egy db x14xe-hez és az 1.4-es 10.000,- az 1.6 3.000,- bontottan :huh:

Pé, más nem kell, áll még nálam egy komplett 1,4 16V Tigrából :D

Link to comment
Megosztás:

Pé, más nem kell, áll még nálam egy komplett 1,4 16V Tigrából :D

tényleg :omg: , de mi lesz azzal a mocival gondolom már nem fogja visszaalakíttatni? Elvittem a Kohlhoz heggesztésre, majd kiderül milyen lesz, de úton van már az 1.6-os dekni is. Remélem egyhamar nem kell semmi más. Következő a műszaki lesz.

Link to comment
Megosztás:

Szétesett szénszűrő még 500km után is érezteti hatását,hiába fújtam át az egész vákumrendszert. Meg az injektorfejet.

Raktam bele másik injektort,de akkor még nem jutottam el a széntartályig,tehát abba is került szén,gondolom az a fulladó motor okozója,mert tegnap raktam bele másik bontott befecskendező szelepet,amivel 40-50km mentem torpanás nélkül,boldogan.Ma viszont szokásos kapaszkodósávon a 102lovas jettát alig bírtam megbüntetni mert torpant, szóval ez így nem maradhat.

Pár órát áztattam ma délután kólában a régebbi injektort,visszaraktam. Sajnos nem tudtam kipróbálni,mert leszakadt a hó,úgy meg nem tudom kipróbálni torpan-e 4500felett harmadikban,meg ilyenkor negyedikben 130felett alig gyorsul. :icon9:

De leszedett fojtószelepházzal szép volt a porlasztás képe és nem hugyozott stb.

Valakinek más ötlete mitől torpan és miért javul meg pár napra másik injektortól? Mert nekem a koszon kívül más ötletem nincs.

Link to comment
Megosztás:

Lengéscsillaptót mikor érdemes amúgy cserélni? Vagy honnan tudom hogy már csere érett? Nemsokára viszem olajcserére ahol kap új gyertyákat is a kocsi és elgondolkodtam hogy mik lehetnek még a kopó alkatrészek :)

meg tudják mérni műhelyben, megrázatják és kiderül hány százalékosak még.

Link to comment
Megosztás:

Okés rendben köszi a választ!

Amúgy kinek hogy birja a corsája ezt a nagy havat? :)

Maga az autó bírja, csak csúszik :)

Meg letakarítottam a havat, h kilássak mire hátulról előre értem az eleje tiszta havas lett megint.

Meg folyamatosan össze piszkolják a szélvédőt a felverődő sártól a többi autós :goofy: , már az ablakmosóm is kifogyott, pedig 1 hónapja töltöttem..

Azt tapasztalom viszont ebben az időben, h indításnál (néha) felugrik 1500-ra a fordulat majd leesik 800-ra, majd 1000 áll.

Később beáll olyan 750 körülire, de néha-néha nem mindig... van olyan h 700-1000 között ingadozik mikor megállok a lámpánál, általában mikor kicsit többet megyek 3000 fölött akkor jön elő, de ritkán. Talán párás időben, vagy nem tudom, mert nem mindig csinál ilyet.

Amúgy bírja a telet! :)

Link to comment
Megosztás:

Én meglepődtem hogy pöccre indult az autó ezekben a nagy -20 feletti hidegeben is, bár az aksi kezd meghalni már mert ha már 2 napig nem használom az autót elég nehezen hajtja meg a motort. Mindenesetre már nagyon unom az autó hótalanítását :) Minden reggel amikor felkelek szinte mindig tiszta havas, itt meg ráadásul az útakat is alig túrják tehát sokszor el is akadok vele, mert kb a lökháritóig ér a hó.

Szerintetek amúgy melyik a jobb? 13 vagy 14-es felni? Gondolkodok hogy lecserélem a jelenlegi 13-asokat 14esre. Mert a mostaniak olyan kicsinek tünnek.

Link to comment
Megosztás:

Hát én nekem volt hogy 1 hétig nem mentem vele. Mikor a kemény minuszok voltak. Kint ált ráadásul. Aztán hallgattam a sok marhát, hogy nem indul az Audija meg a BMW-je.. Na mondom akkor így egy hét után lemegyek beindítom már megyek vele egy kört, és meglepődtem de kb 3at fordult és 4-re indult. Kicsit dúsított és be is állt szépen :) Mondom nesze nektek Audi, meg BMW mikor nem juttok vele sehova :D Az én "szarom" meg elvisz mindenhova... :)

Egyébként a 14-es felni dolog nem rossz ötlet. 40 körül elég fain szetett lehet kapni ami viszonylag elég mutatós. Én 14-es felnit használok télen 175/65-ös gumikkal. A nyári meg 15-ös 195/50-es gumikkal :)

Link to comment
Megosztás:

Maga az autó bírja, csak csúszik :)

Meg letakarítottam a havat, h kilássak mire hátulról előre értem az eleje tiszta havas lett megint.

Meg folyamatosan össze piszkolják a szélvédőt a felverődő sártól a többi autós :goofy: , már az ablakmosóm is kifogyott, pedig 1 hónapja töltöttem..

Azt tapasztalom viszont ebben az időben, h indításnál (néha) felugrik 1500-ra a fordulat majd leesik 800-ra, majd 1000 áll.

Később beáll olyan 750 körülire, de néha-néha nem mindig... van olyan h 700-1000 között ingadozik mikor megállok a lámpánál, általában mikor kicsit többet megyek 3000 fölött akkor jön elő, de ritkán. Talán párás időben, vagy nem tudom, mert nem mindig csinál ilyet.

Amúgy bírja a telet! :)

Dettó!

Link to comment
Megosztás:

Dettó!

Nekem azok a részecskék csináltak ilyet,amelyeknek nem írom le többet a nevét. Szóval a vákuumrendszer nem megfelelő működése is csinálhat ilyet. Még alapjárati motor túlfesz. hibakódot is dobott egyszer miatta.

Kipróbáltam a kólában áztatott injektoromat és nem torpan.

Biztos ami biztos vettem 1.8 injektort, az csak többet tud nyomni,meg talán nem is lesz ennyire érzékeny a koszra.

Link to comment
Megosztás:

Na sikeresen túlvagyok a kipufogó cserén. Egy walker dobot tettem fel. A régivel birkóztam egy darabig mire lejött. De viszont egy dolog nem változott. Fura a motor hangja. Olyan mintharázkódna vagy nem is tudom. Gondoltam megnézem a gyertyákat, hátha. Csak már nem volt sok erőm hozzá. Majd holnap. Valakinek esetleg hasonló tapasztalat, vagy ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.