Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Ha elfolyna akkor az gondolom szemmel látható lenne. De ahogy arrébb álltam nem volt olajfolt. A kék füst meg kb akkora mint amikor egy régi ellustult dízelt meghajtasz 130-140el.

Esetleg még arra gondoltam, hogy nem lehet hogy túl híg az olaj ? 10W40 Eneos olajat öntöttem bele, elég hígnak mikor öntöttem, bár egy friss olajtól ez várható is :D

A gondoknak sajnos itt még nincs vége. A vezérműtengely tárcsája úgy jár, mint amibe egy 8-as van. Kicseréltem egy másik tárcsára, de nem változott semmit. Így lehetséges, hogy a vezérműtengelyem is rossz :(

A turbód milyen állapotban van?

Link to comment
Megosztás:

A turbód milyen állapotban van?

A turbóhoz nem nyúltam se szétszedéskor se összerakáskor. Egyedül a csöveket pucoltam meg, mert olajlerakódás volt rajta. Előtte jól működött az is.

Plusz info : próba úton nem mért a km/h -ám, bár előtte is nagyon kattogott, spirál csere esedékes volt, plusz a vízhőfokmérőm se, vízgomba is és a termosztát is rossz.

Egyébként a turbó okozhat ekkora olajfolyást ?

Link to comment
Megosztás:

A turbóhoz nem nyúltam se szétszedéskor se összerakáskor. Egyedül a csöveket pucoltam meg, mert olajlerakódás volt rajta. Előtte jól működött az is.

Plusz info : próba úton nem mért a km/h -ám, bár előtte is nagyon kattogott, spirál csere esedékes volt, plusz a vízhőfokmérőm se, vízgomba is és a termosztát is rossz.

Egyébként a turbó okozhat ekkora olajfolyást ?

Van egyáltalán azon az autón olyan, ami jól működik? :)

A turbó okozhat olajfogyást, még ekkorát is. De ennek látható jelei vannak, tiszta olaj a nyomóoldali cső.

Sőt szélsőséges esetben benyomja az összes olajat az égéstérbe kontrollálatlanul felpörög a motor, és mikor elfogyott az összes olaj, akkor szépen beáll az egész.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy hatalmas problémám. Az autóban egy Grundig SC 303 gyári rádió van. A gond az, hogy aksi csere miatt kéri a kódot, amit persze nem tudok, mert külföldről behozott autó és nem kaptam a rádióhoz papírt. Ki kellene venni a rádiót, ki szeretném cserélni, de sehogy nem bírom kiszedni... hogyan lehet???

Köszönöm aki segít!

Üdv: Alexandra

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy hatalmas problémám. Az autóban egy Grundig SC 303 gyári rádió van. A gond az, hogy aksi csere miatt kéri a kódot, amit persze nem tudok, mert külföldről behozott autó és nem kaptam a rádióhoz papírt. Ki kellene venni a rádiót, ki szeretném cserélni, de sehogy nem bírom kiszedni... hogyan lehet???

Köszönöm aki segít!

Üdv: Alexandra

van rajta négy luk ...

azon bedugsz 4 szöget (pl.) vagy valami keményebb drótot és úgy már ki lehet húzni ;)

Link to comment
Megosztás:

Van egyáltalán azon az autón olyan, ami jól működik? :)

A turbó okozhat olajfogyást, még ekkorát is. De ennek látható jelei vannak, tiszta olaj a nyomóoldali cső.

Sőt szélsőséges esetben benyomja az összes olajat az égéstérbe kontrollálatlanul felpörög a motor, és mikor elfogyott az összes olaj, akkor szépen beáll az egész.

Meglesem akkor a nyomóoldali csövet. Egyébként minél jobban turkálok az autóban annál jobban döbbenek rá, hogy mennyi minden nem jó..

Végig gondoltam közbe a dolgokat, aztán ha olyan baja van, hogy a hengerfejet lekell venni, akkor inkább veszek bele egy másik motort.

Link to comment
Megosztás:

Aha... én is így gondoltam... de nem hajlandó kijönni... sőt, az egyik oldalon be sem lehet dugni teljesen, meg sem mozdul. Nem lehet hátulról "kilökni"? :D

Másik megoldás lehet, hogyha leveszed alatta a hamutartó/szivargyújtós részt, ha ott felnyúlsz eléred a rádió hátulját, ezután ott nyomva és felül próbálva ki lehet már akasztani, valószínű azért nem tudod benyomni rendesen amivel próbálkozol mert feszül. Egyébként a szeg nem igen jó megoldás, mert egy ellapított kb 2 mm széles körmös kivevő tüskéje van ami bepattan a helyére majd kifelé feszítve könnyedén ki tudod magad felé húzni az egész rádiót.

Link to comment
Megosztás:

Na meglestem a turbót. Csak az egyik csövet néztem meg a kettő közül: a legvastagabbat, aminek az egyik ága a szelepfedélbe megy. A csőbe ahogy benyúltam enyhén volt csak olajos, viszont ahol rádugom a turbóra, ott a toroknál már olajos volt a turbó. Gondolom annak száraznak kéne lennie, mert ebbe a csőbe csak levegő áramlik.

Link to comment
Megosztás:

Na meglestem a turbót. Csak az egyik csövet néztem meg a kettő közül: a legvastagabbat, aminek az egyik ága a szelepfedélbe megy. A csőbe ahogy benyúltam enyhén volt csak olajos, viszont ahol rádugom a turbóra, ott a toroknál már olajos volt a turbó. Gondolom annak száraznak kéne lennie, mert ebbe a csőbe csak levegő áramlik.

A turbó tengelyét megrángatva mit érzel?

Hosszirányban mennyire lóg?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna valaki abban segiteni hogy Corsa B 1.0-ás kocsiban Blaupunkt Car 300-as radió van és a konzol kijelzőn a külső hőmérsékletet Fahrein fokban mutatja.Milyen billentyűzet kombinációval lehet a rádion átállitani Celsius -ra.

Köszi előre is a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna valaki abban segiteni hogy Corsa B 1.0-ás kocsiban Blaupunkt Car 300-as radió van és a konzol kijelzőn a külső hőmérsékletet Fahrein fokban mutatja.Milyen billentyűzet kombinációval lehet a rádion átállitani Celsius -ra.

Köszi előre is a segítséget

100 fahrenheitben qurva meleg van (38C), 0ban meg qurva hideg. (-17C) Problem? :D

Am a rádiónak semmi köze hozzá,esetleg a TID két gombjával lehet próbálkozni,de szerintem is Tech-en keresztül megy,ahogy Gabi mondta.

Link to comment
Megosztás:

100 fahrenheitben qurva meleg van (38C), 0ban meg qurva hideg. (-17C) Problem? :D

Am a rádiónak semmi köze hozzá,esetleg a TID két gombjával lehet próbálkozni,de szerintem is Tech-en keresztül megy,ahogy Gabi mondta.

Köszi a segitséget és ilyen Tech-et honnan lehet szerezni?

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek eladó lökhárítója? Előre meg hátra is kéne az újabb fajta ami fényezett nem baj ha karcos!

SÜRGŐSEN!

Szóljon akinek van mert 1óra mulva indulok a nem szimpatikus bontóshoz vásárolni!

Érdekelne még 2db első sárvédő és szélvédő is!

Régebbi első lökösöm van csak, de jó állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém '97-es, de nem rozsdál sehol. Az én véleményem szerint csak a szokásos dolgokra kell figyelni, de talán a szervizes tagok többet tudnak mondani.

Enyém meg rozsdál mindenhol/99es/, de kit érdekel. Jó hogy még gurul.

Egyébként a csomagtérajtó, a küszöb, az ajtók, a tornyok, a sárvédőívek, a Corsa B rohadósabb mint a kortárs kisautók. Talán a feliciák rohadnak hasonlóan rondán.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy '98-as B Corsán első fényszórócseréhez le kell szedni a löklapot?

Köszönöm előre is!

Üdv..Jani

Ha löklap alatt lökhárítót értesz akkor nem, nem kell leszedned, felül van csavar, illetve a homlokfalnál, csatlakozókat lehúzod, kiveszed a csavarokat és kint is van.

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Tudnátok segíteni, hogy folyamatos 35 -ös hibakód dobálása esetén mit kellene még megnéznem.

amit eddig tettem:

-alapjárati szelep tisztítás, ami után megint check lámpa

-alapjárati szelep csere

-folytószelepház o gyűrű csere

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.