Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Nagyon szépen kérném a segítségeteket van egy opel corsa 1.4i joy és néha tejes gázadásnál meg torpan az autó.

Ezek lettek cserélve: gyergyák ,elosztó fedél, rotor, gyujtokábel, lambda szonda, benzin szűrő ,légszürö, az injektor tejesen szétszedve és kipucolva!

Valakinek valami ötlete hogy még mi csinálhatja eszt ? Elöre is köszönöm szépen a segitséget!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon szépen kérném a segítségeteket van egy opel corsa 1.4i joy és néha tejes gázadásnál meg torpan az autó.

Ezek lettek cserélve: gyergyák ,elosztó fedél, rotor, gyujtokábel, lambda szonda, benzin szűrő ,légszürö, az injektor tejesen szétszedve és kipucolva!

Valakinek valami ötlete hogy még mi csinálhatja eszt ? Elöre is köszönöm szépen a segitséget!!

AC pumpa, volt valamikor üres közeli állapotban a tank?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, a 99-es corsámban ki lett cserélve a gyári rádió, és most a felső kijelző csak akkor működik, ha a rádió ki van kapcsolva, ha bekapcsolom elmegy róla a kép, tudja valaki hogyan lehet a rádiótól függetleníteni? Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Egy ötlet, ami majdnem kuruzslás, de hátha mégis segít: nyisd fel a motorháztetőt, és figyelmesen nézelődj: nincs-e valahol szétcsúszott elektromos kábelcsatlakozás, vákumcső, akármi. Szinte biztosan nem lesz, de egy esélyt adjunk neki, elvégre ingyen van.

Köszi! De sajnos ott minden rendben :/

Link to comment
Megosztás:

Akksikról annyit, hogy 2 éve vettem bannert én is 45 ah-s. Már tavaly is cserbenhagyott igaz rövid távokat mentem mindig, de szilveszterkor megpihent és nem tekert, rámértem 11,7 voltnál már nem forgatta el.

feltöltöttem kb. 12,8-at mutatott mikor levettem, de utána az enyém is 12,4-es értéken ment.

Idén is cserbenhagyott egyszer de végül csak sikerült elkapnia annyira gyenge volt már a töltöttség. Rátöltöttem azóta nincs para, de félek ha -10 alá zuhan a hőmérséklet megint otthagy.

Ez egy pofonegyszerű autó nagy fantomfogyasztókat kizárnám, ami állandó áramot kap max a riasztó ami üzemel is, minden más ki van kapcsolva vagy gyújtásra kötve.

Link to comment
Megosztás:

Akksikról annyit, hogy 2 éve vettem bannert én is 45 ah-s. Már tavaly is cserbenhagyott igaz rövid távokat mentem mindig, de szilveszterkor megpihent és nem tekert, rámértem 11,7 voltnál már nem forgatta el.

feltöltöttem kb. 12,8-at mutatott mikor levettem, de utána az enyém is 12,4-es értéken ment.

Idén is cserbenhagyott egyszer de végül csak sikerült elkapnia annyira gyenge volt már a töltöttség. Rátöltöttem azóta nincs para, de félek ha -10 alá zuhan a hőmérséklet megint otthagy.

Ez egy pofonegyszerű autó nagy fantomfogyasztókat kizárnám, ami állandó áramot kap max a riasztó ami üzemel is, minden más ki van kapcsolva vagy gyújtásra kötve.

Rövidtáv sajnos olyan mintha nem is menne az autó, kb azt tölti vissza amit az indítással elvesztett, tehát ha mondjuk 11,7-en volt leállítás után sem lesz több rajta, mert nem volt elég táv ahhoz, hogy többet töltsön mint amit elvesztett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, a 99-es corsámban ki lett cserélve a gyári rádió, és most a felső kijelző csak akkor működik, ha a rádió ki van kapcsolva, ha bekapcsolom elmegy róla a kép, tudja valaki hogyan lehet a rádiótól függetleníteni? Köszi.

Az Iso átalakító "kábelkötegen" meg kell szakítani az elektromos antenna vezetéket, ami általában a kék.

Link to comment
Megosztás:

Köszi ezt a szívócsonkos balhét megnézem meg a vákuumcsöveket is valahol keresek egy képet hogy hány megy rá amit meg kell nézni.A traktorhang persze nem durva csak a motor alaphangjához képest hangos :-)Ha lesz valami írok addig is köszönöm.

Tegnap rájöttem valamire ezzel kapcsolatban. Ha lekötöm a szívócsonkról a fékrásegítő devanderre menő vákuumcsövet, és a helyét ledugózom, akkor az alapjárat helyreáll, a kipuffogó nem durrog, a rángatás megszűnik. Szóval itt szív fals levegőt a motor... És főleg a bal oldali szélső hengert érintheti a legjobban, mert itt csatlakozik a vákuumcső.

Valakinek van ötlete, honnan lehetne szerezni fékrásegítő devandert? Esetleg tapasztalata, hogy melyik újabb opel devandere egyezik meg a B corsáéval? C Corsa, F Astra?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap rájöttem valamire ezzel kapcsolatban. Ha lekötöm a szívócsonkról a fékrásegítő devanderre menő vákuumcsövet, és a helyét ledugózom, akkor az alapjárat helyreáll, a kipuffogó nem durrog, a rángatás megszűnik. Szóval itt szív fals levegőt a motor... És főleg a bal oldali szélső hengert érintheti a legjobban, mert itt csatlakozik a vákuumcső.

Valakinek van ötlete, honnan lehetne szerezni fékrásegítő devandert? Esetleg tapasztalata, hogy melyik újabb opel devandere egyezik meg a B corsáéval? C Corsa, F Astra?

A helyzet az hogy ránéztem a vezérműtengelyre és a nem tökéletesen működő 4 es hengernél mind két bütykön ha végighúzom a körmöm megakad a szélén.Ez elég nagy kopásnak számít csinálhatja a hibát:-). Először ezt cserélem és ha marad a hiba folytatom a többi ötlettel.Ha megvan jelentkezem mi lett.

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Ott nincs egy kis visszacsapó szelep a devander előtt? Calibránál még mintha lett volna... mert akkor elég azt cserélni, lehet csak a membránja szakadt át.

De van egy kis szar, amiből egy vékony cső elmegy valahova az injektorház mögé. A vastag pedig megy tovább a devanderhez. Először majd azt cserélem, vagy iktatom ki, csak utánna jön a devander.

A helyzet az hogy ránéztem a vezérműtengelyre és a nem tökéletesen működő 4 es hengernél mind két bütykön ha végighúzom a körmöm megakad a szélén.Ez elég nagy kopásnak számít csinálhatja a hibát:-). Először ezt cserélem és ha marad a hiba folytatom a többi ötlettel.Ha megvan jelentkezem mi lett.

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

Ez persze nem normális így, de ennek ellenére szerintem ez nem olyan mértékű kopás, hogy ettől dadogjon a motor.

A dadogás oka szerintem nálad is fals levegő lesz. Nem kerül pénzbe, próbáld meg te is kikötni a fékszervót. Elég ha valaki befogja ujjal, vagy egy darab gumival. Közben megy figyelitek a motor járását és a kipuffogót.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyanez a hibám volt, lehet kapni külön a membránt is, de a csövekkel nagyon megszenvedtem, így most van egy vatta uj membránom.

Bontóból vettem végül devander csövet a membránnal együtt, és azt tettem be.

De továbbra is fennáll az olyan problémám, hogy lassításnál alapjárat le, de ezt sem mindig csinálja.

Féktisztítóval már átfujkáltam mindent akkor persze sosincs semmilyen változás.

Link to comment
Megosztás:

De van egy kis szar, amiből egy vékony cső elmegy valahova az injektorház mögé. A vastag pedig megy tovább a devanderhez. Először majd azt cserélem, vagy iktatom ki, csak utánna jön a devander.

Ez persze nem normális így, de ennek ellenére szerintem ez nem olyan mértékű kopás, hogy ettől dadogjon a motor.

A dadogás oka szerintem nálad is fals levegő lesz. Nem kerül pénzbe, próbáld meg te is kikötni a fékszervót. Elég ha valaki befogja ujjal, vagy egy darab gumival. Közben megy figyelitek a motor járását és a kipuffogót.

Ok megpróbálom azt is!Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szia

Nem indul az autó!

Mindennap használom így indul is de, ha áll pár napot már lent van 12.00 körül és semmi!

Utólag van egykét cucc :Kp zár,riasztó, elektromos ablak, elektromos hátsó ajtó nyitó,hangcucc.

Kp zár,riasztón kívül minden úgy van kötve hogy csak gyújtáson működjön.

Voltam vele autóvillamosáigi szerelőnél nem volt semmi különös.

Itthon ugyanazt mérem mint a szerelő,valószínű a riasztó (led villog) 20mA-40 mA.

Most azt csinálom hogy kint van a garázsban folyamatosan rajta a multi és néha ránézek hogy változik-e az érték(fogyaszt-e többet).

Aksit mikor leszedtem töltőről 1 óra elteltével már 12.4 volt most 2 napja csak kint van a garázsban. Ma mentem vele a faluban,mikor hazaértem vártam 1 órát és 12.30 volt párszor nyitottam-zártam a kp zárat közben mérve menyi az amper,de most már csak 12.21V. Az aksi egy Banner 55Ah 1 éves.

ui.: Önindító csatlakozón is ugyanannyi "V" van mint az aksi sarun tehát a kábel is jó.

Azt hogy indítózásnál menyi áramot vesz fel nem tudtam kimérni mert amit kaptam kölcsön lakatfogót az csak váltóáramot mér.

Szerelő még annyit mondott hogyha nem találjuk meg probléma okát a biztosítéktáblát érdemes megnézni mert hogy előfordulhat ott is zárlat.

Üdv

Békés Boldog Karácsonyt!

Egyébként tényleg gond van (Nem indul el az autó?), vagy csak zavar, hogy 12,4-re merül az akksi?

12,4 V már nem az igazi, messze van a jótól, de annál még gond nélkül elindul az autó. érdés, hogy merül-e tovább. Nekem van egy 70 Ah-s akksim, ami 12,35-ig merül lakásbantárolva, de gond nélkül indítja a diesel vectrát. Egy pár hete bent volt a kocsiban, az meg kint állt 0..-5ben, de akkor is simán indította.

Hány mA-t fogyaszt leállított motornál, bezárt ajtóknál, mikor minden ki van kapcsolva?

Nemtudom milyen utólagos extrák vannak bekötve utólag, de ha semmi, akkor nem olyan misztifikus autó ez, hogy néha bekapcsolódó fogyasztók lemerítik.

Link to comment
Megosztás:

Érdemes még télen átfutni a test csatlakozási pontokat is.

Másrészt az akku feszültsége nem mondja meg az állapotát.

A leadott indítóáram a lényeg, azt pedig csak spec műszerrel lehet mérni.

Nekem ilyen van: http://www.autoakkum...or-teszter.html

Nekem a 2éves Banner most adta meg magát, most egy régi van benne, felsavaztam és 390A-t tud a műszer szerint, nincs is vele gond egyelőre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ha esetleg van valakinek eladó 40 mm-es ültetőrugója fejér megye környékén az kérem jelezze! Főképpen 2 első érdekelne, de ha kompletten van jó áron, akkor vevő lennék rá. 10-ért találtam kompletten, de sajnos nagyon messze van. Köszönöm! :)

Link to comment
Megosztás:

Szia

Nem indul az autó!

Mindennap használom így indul is de, ha áll pár napot már lent van 12.00 körül és semmi!

Utólag van egykét cucc :Kp zár,riasztó, elektromos ablak, elektromos hátsó ajtó nyitó,hangcucc.

Kp zár,riasztón kívül minden úgy van kötve hogy csak gyújtáson működjön.

Voltam vele autóvillamosáigi szerelőnél nem volt semmi különös.

Itthon ugyanazt mérem mint a szerelő,valószínű a riasztó (led villog) 20mA-40 mA.

A nagy fogyasztású hangrendszer is képes leszívni a rendszert, egy szaros 45 AH-s generátor van gyárilag a Corsákban. Ezt nem a felsorolt fogyasztók működtetésére tervezték. Szóval így ne is csodálkozz, ha nem képes a generátor tölteni annyit, amennyit ezek igényelnek.

Szerintem kapásból el fognak küldeni ezek miatt, ha visszaviszed garira az akksit...

Link to comment
Megosztás:

A nagy fogyasztású hangrendszer is képes leszívni a rendszert, egy szaros 45 AH-s generátor van gyárilag a Corsákban. Ezt nem a felsorolt fogyasztók működtetésére tervezték. Szóval így ne is csodálkozz, ha nem képes a generátor tölteni annyit, amennyit ezek igényelnek.

Szerintem kapásból el fognak küldeni ezek miatt, ha visszaviszed garira az akksit...

Egy mérést azért megérne az az akksi, mert lehet haldoklik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.