csaba77 Elküldve Április10, 2006 Megoszt Elküldve Április10, 2006 Nincs.De azért venni kellene hozzá olyan féknyerget is.Szerintem! :blink: Köszi a választ. Természetesen azt is cserélni fogom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április10, 2006 Megoszt Elküldve Április10, 2006 Köszi a választ. Természetesen azt is cserélni fogom. Csak egy kérdés: Akkor már miért nem 256mm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Április10, 2006 Megoszt Elküldve Április10, 2006 Csak egy kérdés: Akkor már miért nem 256mm? Elég lesz a hűtöttek (talán). Elég sokszor van az autó terhelve teljesen. Félelmetes mennyire nem akar lassulni. Főleg nyáron. Mit kell átalakítani még, hogy beépíthető legyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április10, 2006 Megoszt Elküldve Április10, 2006 A 256-os tárcsához már min. 14"-os felniméret kell, úgyhogy ha 13-as kerekeid vannak, akkor vagy cserélsz 14"-ra, vagy marad a 236mm-es hűtött. Ha netán 15"-os kerekeid vannak, arra még nagyobb tárcsa is mehet, asszem 288-as :blink: Majd jönnek nálam okosabbak és jól megmondják B) Ja, és természetesen tárcsából Brembo-t, fékbetétből pedig Ferodo-t kell venni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 (edited) Bocs de nem tudtam eldonteni hogy ide/tuning C Corsa/keresek Corsa alakatresz vagy esetleg valamelyik masik topikba irjak. A lenyeg a kovetkezo eldolt hogy kellene C Corsamba legalabb elore - ha meg tudom fizetni hatra is - furt Brembo tarcsa illetve ferrodo fekbetetek. Tarcsa meretek 260/24-21/41/60/4 (Hutott) 240/10-8/40.7/57/4 (sima) tarcsa atmero/vastagsag max/min/agymagassag/agyatmero/furatszam Es ezekhez a megfelelo betetek. Arakat tud valaki mondani? Vagy javasolni kereskedot aki gyorsan pontosan elfogadhato arbanezeket behozza. Termeszetesen ujak kellenek. Elore is koszonom segitsegetek. Módosítva Április11, 2006 : Gugu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Szerintem a Cserőgeben, illetve a Dedeó Gyulánál (Blitz) lenne érdemes érdeklődni. Szerintem nincs túl durva ára ezeknek a cuccoknak, talán ha gyárit veszel még rosszabbul is jössz ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 az mitől lehet, h csattog az első fékem? a betétek katalógusból rendeltek a nyereghez, mérete-formája azonos az előzővel, kicseréltem a fékrögzítőrugókat és stifteket újakra, szintén katalógusból rendelve, a rugók szórítóereje nagyobb, mint a régieké, tehát jobban fixáltnak kellene lennük a betéteknek. a kis a lemezke a képen sajnos hiányzik mind a négy betét alól, tudom, hogy fontos, de csak a lemezke nem rendelhető valamiért nem jelenik meg a kép, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE1.jpg az tény, hogy a fékbetétek nem szorulnak a nyeregben, mint pl a G Astrában ahol azok a kis kampók tartják a helyükön a betéteket, alul és fölül is van hely a mozgásnak, nem úgy, mint a képen: ez se jelenik meg, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE2.jpg az is biztos, hogy a betétek mozgása irányváltáskor fel-le nem tesz jót se a nyeregnek se a dugattyúknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 az mitől lehet, h csattog az első fékem? a betétek katalógusból rendeltek a nyereghez, mérete-formája azonos az előzővel, kicseréltem a fékrögzítőrugókat és stifteket újakra, szintén katalógusból rendelve, a rugók szórítóereje nagyobb, mint a régieké, tehát jobban fixáltnak kellene lennük a betéteknek. a kis a lemezke a képen sajnos hiányzik mind a négy betét alól, tudom, hogy fontos, de csak a lemezke nem rendelhető valamiért nem jelenik meg a kép, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE1.jpg az tény, hogy a fékbetétek nem szorulnak a nyeregben, mint pl a G Astrában ahol azok a kis kampók tartják a helyükön a betéteket, alul és fölül is van hely a mozgásnak, nem úgy, mint a képen: ez se jelenik meg, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE2.jpg az is biztos, hogy a betétek mozgása irányváltáskor fel-le nem tesz jót se a nyeregnek se a dugattyúknak. Nagy valószínűséggel a féknyereg kopása okozhatja a betéted csattogását. Eddig azért nem zörgött, mert a fékbetét szélén a korrózió kitöltötte a hézagot. Amikor cserélted, szépen kipucoltad a nyerget, és ez nem tett neki jót. A lemezke nem a zörgések ellen segít, hanem a csikorgás ellen véd, illetve a hőátadást csökkenti a betét és a munkahenger között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 köszönöm! kellett ám gondolkodnom egy keveset mire megértettem mi kophatott meg a nyeregben (meg aludtam is rá egy órácskát a vonaton) fix nyeregben a betét mozog, mivel ez a dolga, az össze-szét mozgástól a betétek éleinél nem kis mértékben kophat a nyereg, 300e km környékén a kopástünetek várhatóak is. szal nyeregcsere.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lui Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Nem ír róla semmi adatot, így nem tudni melyik nyereg ez. A 288-as B Vectra nyeregre még rámennek az "öblösebb" 15-ös felnik, de a 298-as Omega nyeregre már egyik 15-ös sem. Én anno 4 garnitúrát próbáltam rá, egyik sem ment fel pogácsa nélkül. Tudom hogy rég volt, de most értem el ide... Bocsika.. Ha nem érdekel senkit, max kitörlitek.. szal. Az omega féktrácsája 296-os. Nyilván a yereg is ehhez való... Ami a varázslatos felniket illeti: --> Halsaman wrote on Omega4ever forum: A trükk a következő. Kisherceg felnije a KB jelölésű pókhálós, az enyém a JV jelölésű pókhálós. Az EPC-ben ez két külön képhez tartozik, de ez nem igaz. Kívülről teljesen azonos a két felni mintája!!! (Valamint a szélessége, átmérője és az ET száma is.) Viszont, ha megfordítjuk őket, kiderül, hogy a JV-ben van egy kis "domb" a belső felületen, míg a KB sima belül. Aaaaaannyira tipikus Opel...! :) --> A KB jelű simán felmegy a 296-os társcákra... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 F astrába mennyi fékolaj kell amennyiben cserélni szeretném a teljes rendszerben az anyagot? Így csináldban nem találtam infót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 F astrába mennyi fékolaj kell amennyiben cserélni szeretném a teljes rendszerben az anyagot? Így csináldban nem találtam infót. A teljes átmosáshoz 2 liter Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 Ma szétszedtük Gepár első fékét az egyik oldalon, hogy a hozott 256-os fékeknek látszó nyergeket kicseréljük. Szét is szedtük, le is bontottam a régi nyerget, erre mikor akarom feltenni az új konzolt, nem akart rámenni a tárcsára.Kicsit megkapirgásztam, gondolván talán a vastag festék teszi, de nem.Nem akart a manóért sem rákapni.Bepróbáltuk a régi tárcsára, vagyis a 236-osra, és arra tökéletesen passzolt.Vagyis ráment úgy, ahogy kell.Úgyhogy régi cuccos vissza, és légtelenítés mindenhol.Így legalább a fékolaj ki lett cserézve. A dolog érdekessége az, hogy elvileg az "új" cucc egy C18NZ Astráról való, aminek már elvileg 256-os cucca volt elöl.Gyanítom, hogy nem azt sikerült levenni a polcról, amire az eladó gondolt.Amúgy ez a régebbi, de DELCO márkájú cucc konzolilag vékonyabbank tűnt, mint az amit levettünk eredetileg róla. Érdekes. :) :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 En anno pont forditva jartam, 236os hutottet akartam venni es helyette 256-osat adtak a patacsinal :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 En anno pont forditva jartam, 236os hutottet akartam venni es helyette 256-osat adtak a patacsinal :) Ez klubtársi vásárlás volt. :) Az egészben annyia gáz, hogy nem néztük meg rögtön a nyerget. Pedig vettem javítókészletet, festéket tök jól is nézett ki, aztán meg nem passzolt. Na bumm, van ilyen. Majd megoldjuk. :( Az nem lehet gond, hogy amit mi próbáltunk az hűtött tárcsa volt, a nyereg meg esetleg simához való? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 Megoldódott a kérdés, Astráknál csupán csak a C18NZ motorral szerelt Astra F-re tettek rá alapból 19.9mm-es maximális tárcsavastagsághoz igazított 256-os féket.Secelőtte, sem pedig utána nem jött ki ilyen cucc Astrára.Corsa B-re, és Vectra A-ra igen. Amit pedig mi szerettünk volna rárakni, az 24mm-es vastagságú tárcsa volt, és értelemszerűen az ehhez a mérethez tartozó konzolt kellett volna beszerválni, amit külön ugye egyik bontós sem ad. Szóval itt volt a kutya elásva! :) Köszönet érte Udi cartársnak! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május26, 2006 Megoszt Elküldve Május26, 2006 Akkor ami nálam van az ritkaság. Viszont felmerül a kérdés bennem, hogy a 19.9-es tárcsa is hűtött-e? Mert ha nem akkor nyereg vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Május26, 2006 Megoszt Elküldve Május26, 2006 19.9-es tárcsa is hűtött-e? igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május26, 2006 Megoszt Elküldve Május26, 2006 igen Ha van raktáron, és belefér a napodba lehetne róla szó, hogy hozol nekem Vadkertre? Nagyon megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május26, 2006 Megoszt Elküldve Május26, 2006 Ha van raktáron, és belefér a napodba lehetne róla szó, hogy hozol nekem Vadkertre? Nagyon megköszönném. A TE kombódat pedig Demó átvenné, ha nem gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május28, 2006 Megoszt Elküldve Május28, 2006 Átvette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lui Elküldve Május28, 2006 Megoszt Elküldve Május28, 2006 Sziaztok! Cserélt már valaki fékrásegítőt plusz főfék munkahengert? Omegáról van szó ( Omega A Caravan, C20NE)... Nagyon macerás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Már több mint egy hete végre Brembo tárcsákkal (236 hűtött) és Ferodo Premier betéttel járok - azóta mentem vele elég sokat így már tapasztalat is van, röviden: nagyon nagyon jó :unsure: Jobban adagolható mint a régi, jobban fog sokkal és egyáltalán nem csikorog. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Már több mint egy hete végre Brembo tárcsákkal (236 hűtött) és Ferodo Premier betéttel járok - azóta mentem vele elég sokat így már tapasztalat is van, röviden: nagyon nagyon jó :unsure: Jobban adagolható mint a régi, jobban fog sokkal és egyáltalán nem csikorog. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Ez a kombó van a Corsán, és 256-ban az Astrán! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts