Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AmunRa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest, Gárdony

Legutóbbi látogatók

693 profile views

AmunRa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Gondoltam erre is, de akkor nem maradna járva folyamatosan a motor? Amit írtam állapotot, az nem mindig jelentkezik, csak ha sokat nyomkodom egymás után a távnyitót, vagy a vezető oldali belső zár gombját. Üdv.
  2. Sziasztok! Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal. Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával. Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?
  3. Sziasztok! x16xel motorom van. Beindítás után, ha rálépek a gázra visszaesik a fordulatszám, ha hagyom bemelegedni, akkor nincs ez a jelenség. Ha elindulok vele és rálépek a gázra megtorpan. Mi lehet a probléma? fojtószelep, vagy az alapjárati motor? Most lett LPG-re alakítva és kipucolták kicsit a fojtót, azóta jobban érezhető ez a fordulatszám visszaesés. Lehet, hogy elpiszkáltak a fojtón valamit? Az EGR szelepet már kiiktattam, mert rángatott a kocsi 1500-2000 között. Jelenleg nincs visszadugva a csati. Hétvégén le lesz dugózva.
  4. Ja ha már szervíztéma. Váltóolajat mikor kell cseréni?
  5. Egyedi eset. Meg a 3L olajfogyasztás is 10e km-en. De majd ha vezetem kiderül, hogy mi a helyzet. 1,3M azért megér. Talira meg, ha kész lesz a házunk. :D
  6. Az, hogy az apósom! Az eléggé gyanús lehet! :D Beszéltem a szervízzel, azt mondta az ember, hogy látott már 5000km-es autót, ahol a kuplugtárcsa megnyekkent. Megveszem én ezt a kocsit bárki bármit mond. Ikább ezt, mint a piacon lévő csak 30k futott járgányokat amit egy öreg bácsi vezetett és amikor beszált a kocsiba külön cipőt vett fel! :D
  7. Az 50k anyagra nem sok, de a 125k már igen! Vagy nem az Opelszervízbe vinni aztán 60kból megvan. Megnézem 1,3M milyen 90k-s G Astrát veszel! :D Apósnak ilyen a lába. Kicsit biceg. De vasárnap amikor kiprobáltam nem tapsztaltam semmi gondot. Megy rendesen a gép, a váltó is jónak tűnik. Ha még csak 100k elmegy a gép akkor is megéri! Sőt a LADA 0km nem eszi az olajat, mint a 1,6 16V Opel motor! :D
  8. Sziasztok! Péntéken veszünk egy G Astrát, a kuplug nem 100% nagyon fönt fog a lelkem, kicsit nehézkes az elindulás. Nincs valakinek tapasztalata, meddig bírja egy 1,6 16V kocsiban? Mert ebben a kocsiban 90k van, de garantáltan, csak az előző tulaj nem az kímélős fajta. Elég magas fordultszámmal használta a kocsit. :D Az Opel szevíz kb. 200k-ért cserélné, azért ez egy kicsit túlzás.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.