Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bami

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    76
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.245 profile views

bami's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Hírnév

  1. Sziasztok! Aki már cserélt már fagyállót,mondja már meg hogy hidegen vagy melegen nyitott termosztátnál kell a hűtőfolyadékot leengedni hogy a lehető legtöbb kifolyjon.Mindkét verziót olvastam már. (Z14XEP). Üdv.
  2. Sziasztok! Meg tudná valaki mondani hogyan lehet a Z14XEP hosszbordásszíj rugós feszítőjét szíjcseréhez meglazítani kiszerelés nélkül?Vagy csak leszerelni lehet? Üdv.
  3. Nekem már volt ilyen.Olajsapka tömítés csere megoldotta.Töröld szárazra az érintett helyeket és figyeld utána.
  4. https://cromax.hu/rele_tobb_helyre_opel_36155 Nekem már okozott hasonló hibát kontakthibás izzó foglalat, ill.elöregedett de még nem szakadt izzó is.
  5. Semmi jelét nem mutatja a futómű hibának,egy idő után látom hogy fogy a gumi külső széle és ennyi.Amit most hátra rakattam másfél éves és kb.20000 km-t futott.Ezért írtam hátha valakinek volt már ilyen jellegű baja,mert már kifogytam az ötletekből.A futóművesek is.
  6. Most voltam futómű ellenőrzésen,tavasszal előzőleg.A műszerek a helyes értéket mutatták,nem is kellett állítani,menettulajdonságok jók,egyenesen megy,jobb és balkanyar után visszajön egyenesbe.Futómű rendben,semmi sem lóg.A gumis aki nemrég megcserélte az első-hátsó kerekeket és ellenőrizte a kerékkiegyensúlyozást -ami szintén jó volt- azt mondta hogy nézessem meg a lengéscsillapítókat mert szerinte kicsit kagylós a gumi.Most a gátlókat is kimérték de semmi bajuk.Egyébként nem is kagylós szerintem csak a külső széle kopik.
  7. Csak a jobb első gumin észlelhető,hátsón egy cseppet sem.105 ezer km után negyedik gumi van elöl.Most volt első-hátsó csere- másfél éves gumikról van szó.Előző autóimnál-volt egy pár-ugyanezen pesti utakon egyikkel sem volt ilyen probléma.
  8. Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy volt e valakinek olyan jellegű gumikopás problémája,hogy a jobb első kerék külső szélén körben kopik a gumi?Ez egy régi probléma nálam és futóművesek szerint jól van beállítva.Lengéscsillapítók is bemérve,teljesen jók. 2 év alatt 4 futómű ellenőrzésen voltam különböző helyeken,legutóbb most nemrég.Kerékdőlés,összetartás stb. minden érték jó.Ott voltam,láttam a műszert.Nem húz semerre,gyönyörűen egyenesen megy,kanyarban alászedve nem csikorog,visszaáll egyenesbe.Nem tudnak megoldást rá,vakarják a fejüket.Futómű nem volt sérült sosem.Az enyém 2007-es autó,mindegyik papíron 1998 G Astra beállítás van.Gondolom a futómű nem változott azóta.Pedig sztem kell lenni megoldásnak,csak mi lenne az?
  9. Én egy olyan műanyag hajlékony lapos pálcával horgásztam ki aminek a végén az egyik oldalára kétoldalas öntapadós fóliát ragasztottam és egy kis türelemmel sikerült megragadnom a lényeget.
  10. Nálam is volt régebben -kanyarban jól alászedve a kormányt- nyikorgás.Nekem egy futóműállítás oldotta meg,a kerékösszetartással volt gond.
  11. Az enyém Z14 XEP..A szemből bal oldal stimmel én is onnan hallom,de nem a motortérből hanem oldalról.A torony mellett a sárvédő felé megy ki balra az oldallemezen egy kék és egy fekete üz.a.cső.Én arra gondoltam hogy ott van azon valahol.Ez viszont talán a kerékjárati dob felől lenne hozzáférhető?.Ezért kérdeztem hátha valaki biztosan tudja.
  12. Sziasztok! Valaki meg tudná mondani hogy hol található helyileg pontosan az üzemanyag tartály szellőztető szelepe ami olyan szép hangosan tud néha kattogni? Köszönöm
  13. Tapasztalatból mondom nekem többször volt ilyen a melegebb idő eljövetelekor.Műszerolajat vagy varrógépolajat a kulcsra pár cseppet csepegtetve bedugni a zárba.Forgatni,kapcsolgatni a gyújtást óvatosan, majd ki-be húzogatni a kulcsot..Tisztára törölni majd a fenti műveleteket párszor megismételni.Min. egy évig hozzá se kellett nyúlni.Csodát tett idáig minden alkalommal.A műszerolaj nem árt neki csak használ.Egy próbát megér. Üdv.
  14. Az enyémben 55 Ah gyárilag de olyan már nincs,a 60 Ah GM simán belefér,ugyanakkora és ha jól tudom max 510A indítóáramot tud.
  15. Nekem a gyári GM 8 éves múlt és még akksi töltőt sem látott.Én azt vennék újból.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.