Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

vaszabi79

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    100
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

vaszabi79 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Nagysimonyi

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sziasztok! Ma csak úgy egy gondolattól vezérelve ránéztem a kocsi hibakódjaira, hátha van valami bibi. Sajnos találtam is valamit. Nem világítanak a féklámpáim csak a segéd féklámpa. Hibakód a következő: C0161-04 Fékkapcsoló áramkör szakadt: helytelen feszültségállapot a vezérlő 14-es kapcsán, összes féklámpa hibás. Ezek szerint féklámpa kapcsolót kell cserélnem? Ha a féklámpák nem világítanak akkor a segédféklámpa miért működik? ( igaz az is furcsán, mert gyújtás alatt halványan pislákol, ha rálépek a fékre akkor világít.) Válaszokat előre i
  2. Szisztok! Újabb problémára leltem az autóban. Észrevettem egy pici hűtőfolyadék foltot(ha szemben állsz a kocsival) a kocsi bal oldalánál közvetlenül a hűtő leeresztőcsonkja mellett. Átnézve a hűtőt azt vettem észre, hogy a hűtő függőleges műanyag teste és a vízsztíntes hűtőcsövek találkozásánál szinte mindegyiknél gyengén szivárog. Szerintetek ez javítható vagy vehetem meg az új hűtőt? Ha vennem kell milyen márkát ajánlanátok? Köszi! Üdv Szabolcs
  3. Sziasztok! Tanácsért fordulok hozzátok. A probléma leírása a következő: Alap probléma, hogy ugyan lassan de folyik a hűtőfolyadékom igaz csak meleg motornál. Egy éve EGR szelepet kellett cserélnem és nemsokkal a csere után jelentkezett a szivárgás valahol az Egr szelep alól. Úgy gondoltam béna voltam és rosszul raktam be a szelep tömítését de nem.lehet ez a baj, mert már 4× cseréltem tömítést és azóta is szivárog a közeg. Arra gyanakszom hogy azon a részen kezdi megadni magát a hengerfej tömítés és szerencsémre nem befelé a motorba szivárog a hközeg hanem kifelé
  4. Sziasztok! Szerintetek lehet helyettesíteni más fajta de ugyan olyan méretű csavarokkal a gyári EGR szelep rögzítő csavarokat (M6x40)? Gondolok itt pl. imbuszfejű csavarra (könyebb szerelhetőség plusz nem arany áron adják). Válaszokat közi! Üdv! sz
  5. Sziasztok! A következő problémaval fordulok hozzátok. A nyár végén sajnos egr szelepet kellett cserélnem, mert elektronikailag megadta magát. Ez nem is lenne túl nagy probléma, megrendeltem az alkatrészt hozzá és minimális műszaki érzékkel és szerelési kedvvel megbis oldottam a cserét. A motorrángatás megszűnt de új hiba jött elő, történetesen folyik a hűtőfolyadék a szelep alól (mivel a hűtőkörbe is be van kötve), már cseréltem többször tömítést alatta, továbbá észrevettem, hogy gyárilag nem tökéletes a szelep síkolása így próbáltam csiszolópapírral javítani, plusz
  6. Sziasztok! Hamarosan olajat szeretnék cserélni a váltóban és ehhez le kell szedni a difiház alját. A visszarakásnál illik új tömítést rakni, viszont nem tudom milyen váltóval szerelték a Z14XEP kódú motort ( F13 vagy F17). Hivatalos infóoldal szerint F13-as váltó van rajta és le van írva hol van az váltón az azonosító szám de egy órát kerestem ma de nem találtam. Meg tudja mondani valaki hol van a váltón a jelölés vagy hogy hol tudnám ellenőrizni pontosan milyen váltó van a kocsiban? Előre is köszönöm! Üdv! Sz
  7. Szia! Hol tudod megnézni a gyári specifikációt? Régebben én is meg szoktam nézni (csak beírtam az alvázszámot és mindent kiírt: milyen motor, milyen váltó, hol rakták össze stb.) egy webes oldalon de elfelejtettem hol. Meg tudnád mondani melyik ez a weboldal? Üdv! Sz
  8. Sziasztok! Pár apró kérdéssel fordulok hozzátok. Szeretném lecserélni a váltóolajat, szerszámok, minimális műszaki érzék, affinitás meg van d mivel észrevettem hogy a féltengelyek és a váltó csatlakozásánál enyhe olajréteg van a féltengely csuklókon, gyanakszom, hogy szimeringet is kell cserélnem. Kérdés, hogy van valami szükséges célszerszám, vagy az alap dolgokkal megoldható? Továbbá, hamarosan szervó olaj cserében is gondolkodom, mert az még a gyári van benne (2006). Szép zöld még nincs beszürkülve, de megelőzném a bajt. Mi szükséges az olajcseréhez, h
  9. Sziasztok! Jobb oldali ajtók és sárvédő fényezése miatt, a fényező tanácsára és kérésére ( költséghatékonysági szempontok miatt), le kell előre szerelnem a kilincseket a díszlécet, a visszapillantó tükröt, továbbá a vízlehúzó gumikat. Az első hármat gond nélkül megoldom, mert azokat belülről is rögzítették, az ajtókárpit bontásával leszerelhetők. De a vízlehúzó gumival bajban vagyok, tudom hogy patenttal van rögzítve, de nem tudom pontosan merre, milyen irányba feszegessem, milyen szerszámmal essek neki, hogy még felhasználható maradjon a vízlehúzó és ha lehet a patent is.
  10. Hú ez nekem kínai. Köszönöm a segítséget de ez nekem nagyon magas (valaha régen hallgattam elektrotechnikát de az régen volt) Sajnos hiába méregetem, mert folyamatosan dobálja a hibakódot, biztos hogy valami elektromos hibája van..... :-( Maga a szelep tiszta, a szelepszár mozog és zár de 10 percenként dobálja a "gázvisszavezetés szelep alacsony feszültség és visszacsatolás hiba" hibakódokat. Szerinted mit tudnék még ellenőrizni(kicsit butábbaknak megfogalmazva) hogy biztosra tudjam, hogy a szelep rossz? Bár fél áron tudok szerezni gyári újat de feleslegesen nem tenn
  11. Sziasztok. Ma sikerült méréseket végeznem az egr szelepen és a rá csatlakoztatott kábelen. A kábelnek jónak kell lenni, mert minden feszültséget sikerült kimérni rajta ami szükséges. A szelepen tekercsellenállást mértem Az 1-5 pin között a szükséges 8 ohm helyett 10-11 ohm. A 2-3 pin között 2.75 kohm ( ez benne van a tűreshatárba 40%- ez a potenciométeres jeladó testje és feszültség közt van). De a 2-4 és 3-4 között 0 ellenállást sikerült mérni pedig itt együtt annyinak kellene lenni ( a kettőn összesen), mint 2-3 között. Tehát értelmezésem.szerint a potencio
  12. Sziasztok! Megtörtént tegnap az egr szelep tisztítás, profi munkát végeztem szinte fémtiszta felületre megpucoltam a szelep belső felületeit a szelepfeszek teljesen tiszta, a szelep járását ellenőriztem 12v adtam az 1-5 pin közé, szépen járt is a szelep és zárt is. A szelep egyik oldalára beöntött lakkbenzin nem folyt át a másik oldalra. Nagy örömmel szereltem össze a vasat az új tömítésekkel, hűtőközeg visszatölt, légtelenít, motor pöcc-röff. Kb. 10 km megtétele után probléma újra jelentkezik, a motor 2-és 3 fokozatban rángat mintha a féken úgralnék és megjelent a P0405
  13. Sziasztok! Hasonló problémával küzdök én is. A jelek a következők: Az autóval eddig semmi problema nem volt, erős is és megy ahogy kell. Par hete elhatároztam hogy motortisztítás céljából 100-as benzinnel töltöm tele, így is tettem 2 teljes tankot hajtottam ki belőle az említett benzinből, hosszú es közepes távon. A második tank után eszrevettem.hogy a motor alacsony 2000-2500-as fordulaton rángat. A fordulatszám nem változi a motor egyenletesen jár de olyan érzés mintha a féken ugrálnék picit. Tegnap este pedig kidobta a 405 hibakódot (egr szelep alacsony
  14. Sziasztok! Újra a segítségeteket szeretném kérni. Bátyám g astrája kb. egy hónapos pihenés után nem indul. Aksi feltöltve, biztosítékok ellenőrizve de a kulcs elfordítására nem reagál. Az 1 és a 2 fokozatnál kapcsol, kattan van is gyújtás , mert minden világít és működik de a végállásnál nem.lehet semmi kattanást hallani mintha az indító fokozat eltűnt volna. Mi lehet a bal? A hozzászólásokat előre is köszi! Üdv!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.