"Mélységes Tiszteletem Mélykék76! Süti? Süti persze , hogy van! És , hogy mé? Me sajt!! Mi az a süti???? Amint látod újonc vagyok a fórumon és a témában is de nagyon örültem a rövid összefoglalódnak még , ha nem is vagy Vectrás elég jól ismered őket! Hát igen a kaszni! Állítólag az öregebb daraboknak rohad a hátsó sárvédője de , ha a gondos gazdi vigyázott rá ez nem fordulhat elő! Igazándiból nem akartam én se 4x4-et de te végleg megerősítettél ebben!! Még egyszer kösz a hozzászólást és sorry , hogy nem reagáltam rögtön! Akkó Süti Van????"
szomorú vagyok hogy fikázzátok a 4x4-et, vagy még nem vezettetek ilyen jószágot; esőben, hóban, vagy csak kanyargós erdei útakon. nekem a hagyományos 8szelepes jószágom van, abszolút kímélt állapotban, valóban nem egy S6.-os de a nyomatékérzékeny összkerékhajtását nem kell lebecsülni. Tökéletes megbízhatósággal döntesz bele egy komolyabb kanyarba (+10-15km/h), az autó akár kétkeréken is de befordul, amellett hogy nem rossz érzés a megtapasztalható tolóüzem sem. Murván átpördíthető hátsókerekessé a jószág, 80-20%-os arányban képes hátraosztani az osztómű és ha a nyomástároló tartályt 90.Ezrenként valaki kicseréli, illetve az autó nem agyatlanul van tolva-, hanem kultúráltan használva, akkor ez a valóban nem Haldex-viszkózzal ellátott hibrid is képes túlélni kortársait. Arról nem beszélve, hogy kanyar- és menetstabilitása a +180 kilótól, és a masszív hátsó futóműtől valóban magasan veri, az 1,6 1,8, vagy 2,0 tesóit!