Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zolihart

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Eger

zolihart's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Y22DTR motorkodú signumommal a hétvégén lerobbantam szegeden ami egri létemre nem szerencsés szerencsémre az autóklubb segitségével eljutottam egy opel szervizbe ahol megvizsgálták az autót és folytószelep szabályzó mágnesszelep hibát találtak valami vákumteszter során mivel nem volt raktáron egyszerüen lekötötték vagy ledugozták és mehettem tovább mintha semmi nem történt volna. Kérdésem ez az alkatrész 67 ezer forint minek az autóba ha nélküle is minden működik. Érdemes rá költeni vagy mehet igy évekig. Válaszokat előre is köszönöm.
  2. Segítsen valaki Signumom vezetőoldali ajtaján az ajtókeret felső vizszintes részén a gumi tömítés elrepedt. Honnan szerezhetnék a keretre új vagy bontott gumitőmitést. Az opel szerviz árajánlata 40 000 forint és ez csak 1 méter gumi !!!!!!!!!
  3. Megszeretném köszönni tcxbalage-nek a számomra nyujtott hathatós segitségét. Az általa ajánlott képek segitségével két perc alatt kiderült hogy a turbóvezérlő egyik csonkján lévő gumicső kirepedt és a helyéről lecsúszott ez okozta a problémát. A javitás után / 2 perc / az autó tökéletesen müködik. Nem értem hogy az autóklubbos szerelő ezt mért nem nézte meg mert hogy én hülye vagyok az autóhoz az oké, de neki ez a szakmája. Laptoppal hibakodot olvasni én is tudok. Mindenesetre ez volt az utolsó évem a klubban. A nyaralásomat menthette volna meg.
  4. Én regisztráltam és akkor sem engedte. De azóta már igen. Bár a regisztráció nem volt egyszerű de képek jók holnap szerelek.
  5. Sajnos én is ezért kérek itt segitséget mert ugy érzem nincsenek a toppon. De más lehetőséget nem tudok.
  6. Pár hónapja már kértem a segitségeteket mikor 2,2 dti Y22DTR motrkodú signumom előzéskor vészüzemmódba kapcsolt és a frászt hozta rám . Utána viszont ujrainditás után semmi minden oké. néhány hónap eltelt és minden rendben szombat reggel indul a család horvátországba természetesen első 300 méter után bedobja kulcsot vészüzemmód poroszkálás. Gondoltam semmi gond ujrainditás aztán nyomás, hát nem igy lett szinte az indulás után negyedik fokozatban a gyorsitáskor azonnal bedobta a kulcsot és jött a vészüzemmódba való poroszkálás. Akkor gondoltam autóklubb ki is jött a szerelő a kiolvasott hibakód PO 234 valamit motyogott a turbó szenzorról aztán ennyi. Szombaton persze sehol egy szerviz horvátországba a szállás kifizetve ugyhogy nyomás. Ugyhogy lenyomtam 2000 kilométert vészüzemmmódba csomókba hult a hajam mire kiértem és vissza. Na meg nem kevesen anyáztak mikor 3 fokozatba 60 km/h-val araszoltam a horvát hegyekben. Viszont a hosszú uton rájöttem hogy kb 80 km/h-ig azt csinálok vele amit akarok húzathatom 4- ben padlógáz bármi működik . De 80 km/h fölött tojás a gázpedálra max negyed gáz mert mihelyt kicsitt nagyobb gázt adok vagy kis emelkedő jönn és kellene egy kis nyomaték akkor rögtön bedobja a kulcsot és jöna vészüzemmód.Nagyon kérek mindenkit akinek van valami ötlete ossza meg velem. Hétfőn megyek a szervizbe de sajnos itt Egerben ugy tapasztaltam hogy itt is sokszor csak találgatnak és hiányzik a profizmus. Köszi mindenkinek.
  7. A folytószelep cserét a szerviz nekem is ajánlotta az árát le sem merem irni. Egyenlőre a hiba még nem ismétlődött meg de az EGR szelep tisztitását elvégzem. Köszönöm a segitséget. : Zolihart
  8. Hát igen de nem szerencsés állandó gyomorgörcsel autózni és állandóan attól félni hogy mikor kapcsol vészüzemmódba, ami autópályán vagy elözésnél nem veszélytelen.
  9. Üdvözlök mindenkit segitségeteket kérném. 2003-as 2,2DT motoros Signumom tegnapi nap egy előzés alkalmával úgy 110-nél vészüzemmódba kapcsolt nem kis riadalmat keltve. Utána hazahozott de 80-nál többet nem ment. Lállitás és ujrainditás után mintha semmi nem történt volna. Ma szervizbe a hibakódkiolvasó "folytószelep negati eltérés" hibát mutatt. A szerviz szerint "bármi" lehet a tanács járjak vele tovább lássuk mi lessz. Ha valakinek van valami ötlete vagy járt hasonló cipőbe kérem ossza meg tapasztalatait az autóval sokat járok vidékre nem szeretném ha komolyabb meghibásodás következne be. Köszönettel: Zolihart
  10. Nagyon köszönöm a hozzászolásokat sajnos már utólag én is sok mindent másképp csinálnék amugy az autó 7 éves és korának megfelelő állapotú. Lehet hogy 7 év alatt nem sokk a 274000 kilométer de azt hiszem itt az átvágás a lényeg. És valóban bevizsgáltathattam volna de az ember néha szeretné azt hinni hogy végre szerencséje van és kifogott egy jó vételt. És a szimpatikus kereskedő is esküszik az égre. Amúgy jövő héten megyek ügyvédhez és a fogyasztóvédelemhez de minnél jobban utána járok annál jobban látszik hogy nem sokk jóra számithatok. És a 247000 kilométertől meg kiráz a hideg bár nem tudom ez mennyire sokk egy 2,2 dt dizelnek? Remélhetőleg mások tanulnak az én hibámból és nem szaladnak bele ilyen pofonokba.
  11. Egy hónapja vásárolt signumomról kiderült hogy bár a km óra 149000 mutat de a motorvezérlő 275000. Úgy tünik teljesen kiveszet a tisztesség a kereskedőkből. És ezentúl az autóvásárláshoz komplett szakmühely szükséges. Felháboritó hogy ahol tudják átvágják az embert. És tenni sem nagyon van mit a dörzsölt autókereskedők elhajtják az embert percek alatt. Mit lehet ilyenkor tenni? A kereskedő mossa a kezét hiszen "ő sem tudott róla" senki nem hibás senki nem tud semmiről én meg futok a pénzem után.
  12. A segitségeteket szeretném kérni 1 hónapja vett signumom néha az első inditásra beindul de pár másodperc múlva leáll és második inditásra az istennek nem akar beindulni töbszöri probálkozás és jó sok "köszörülés" után kell életre. És utána már minden rendben. A motor 2,2 DT a motor kód Y22DTR . Ja és nem nagyon függ a hidegtől sem csinálta már -10 és +8 foknál is. De indult már -10nél pöcre is. Semmi szabályszerüséget eddig nem találtam mikor milyen kedve van de két háromnaponta elöfordul a jelenség. Hibakód nincs. Köszönettel: zolihart
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.