Szevasztok!
Képeket később teszek be, mert most nincs időm pöcsölni vele, inkább folytatom a sztorit.
Tehát, adott volt egy C Kadett kasztni, meg egy Omega motor, ezeket kellett valahogy összehozni. Első probléma, hogy a gyári felfüggesztési pontra csak úgy fér fel, ha a stabrudat lejjebbtesszük, mert különben az olajszűrő nem fér el. Vágtunk zártszelvényes vasból két "téglatestet", ezeket felheggesztettük a kasztnira, majd ott rögzítettek a stabrudat. Köv. gond: az Omega váltó helyből felejtős, abszolút nem fér el, így egy diesel Rekord váltóra esett a választás, rámegy a motorra, nyelestengely stimmel, auto alá befér. Igen ám, de az Omega lend. kereke túl vastag, így egy 1.8-as GSI E Kadett lendkereke került fel. Motor-váltó összejön, így már beférne, de... a karter sehogyan sem stimmelt, nem fért el a bölcsőtől, semmi Opelé sem, pedig Öregnek /a legendás Opel Rudi bácsival csináltuk, a Komárom-Esztregom megyeieknek biztos ismerős/ minden van. Sebaj, karter megvár méretre, megheggeszt, így már beférne a motor-váltó egység, de nem. A gyári C Kadett váltófelfüggesztőbakok útban vannak, vissza az egész. Levág a gyári rögzítés, agyalás, hogyan rögzítsük a váltót. Hosszas gondolkodás után megszületett a megoldás. Ezzel folytatom legközelebb!
H.