Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

skypaladin

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Székesfehérvár

skypaladin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valami tipp, illetve ötlet (esetleg képekkel illusztrálva) hogy a jó Istenbe tudnám Én könnyedén kiszerelni a turbót 1.9 cdti -ből?! Vagy rossz helyen keresem, vagy bazira elrejtették és nem férek sehogyan hozzá! B) Köszönet és ezer hála!
  2. Nem szeretnék a szögletzászlóról beleszólni, de akkor már japán ne volkswagen! B) Ha meg már volkswagen akkor meg skoda, mert egy kutya (ellenben olcsóbb)! A szakszerviz mindegyikre szigorúan igaz!!!!
  3. Mindenképpen szerviz, azonban hogy mit mutat a TECH-2 az egy dolog, illetve a szervizkönyv. Jobb esetben már ki van ütve és új szervízkönyv van róla kiállítva visszamenőleg! B) Ellenben 10e pezetáért csinálnak egy tényleges állapotfelmérést (volt-e törve, lengéscsillapító fékek állapota, stb.) Illetve ha hibakódja van, de kiütötték, menj vele próbakört és a szaki a TECH-2 vel közben mindent kianalizál (üza-, turbó nyomás és egyéb nyalánkságok)! Utána lehet alkudni illetve számolni mit mennyiért javíttas! Amivel tuti számolhatsz az a 150 ezres nagyszervíz! :D Az nekem ismerőssel (tuti alkatrész beszállító) + szerelési költség 120e pezó!!! :) Sok sikert és ne sajnáld a 10e-t! Megéri
  4. Köszi, ha a helyi erő nem segített volna, elszaggattam volna odáig! B)
  5. Jelenleg nem volt még szervizben, csak "szakemberek" laptoppal stb. vizslatták. Holnapután szakszerviz: Opel szuna 12e / óra plusz a műszerre tétel 9e, utána jöhet a problémamegoldás stb. Félek lehúznak, nem igazán bízom bennük, de remélem kellemesen csalódok! Nos, a hiba megoldódott! B) Bár több szerelő látta és a szervizbe is vissza kellett mennem kétszer de megérte! Mindenki mondott kígyót-békát de a "szaki" rákeresett a saját belső hálójukon (mint kiderült ez a 1.9 DTH motoroknál előfordul 2-3 fokozatban 1500-2000 fordulat között rángat az autó) és szoftverfrissítéssel megoldotta a dolgot! :D Minden tiszteletem az övé!!! Sajnos a rossz hír, hogy nagyon zajos valószínűleg a turbóm! :) Ez még jó indulattal is fájni fog! Olyan hangos mintha egy Subaru Impreza-ba ülnék, csak nincs annyi kraft! :( Szóval ha tud valaki valami jó tippet, tisztítható-e stb, szívesen venném!
  6. Sziasztok! Érdeklődnék, a következő probléma iránt. 1.9 diesel vectra C AGR szelepem tönkrement. Potom pénzért 48e ruppó plusz a szerelési költségért kicseréltettem. Hurrá mert elaludt a "sárga kis tengeralatjáróm" a műszerfalon. Ellenben azóta rángat az autóm (ingadozik a fordulat), gázadáskor . Mitől lehet?! Az érdekesség az, hogy ha lehúzom a csatlakozót kiiktatva az AGR szelepet tökéletesen működik minden. Műszerre tették s rángatás közben is minden OK mondták, nem tudni mi a baja mert hibakódot nem generál! Merre induljak, hogy előrébb legyek. Jó lenne valami kis segítség, vagy infó! B) Megbízható egy kis "Dög", szeretem, de így nem olyan "faca" Előre is köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.