-
Hozzászólások
164 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=73855
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Nagykanizsa
Lacq's Achievements
Newbie (1/14)
8
Hírnév
-
Valami el lett rontva a bekötésnél. Rossz a test, kábeleknél kontaktus hiba. Esetleg a gyujtas +12V át kell rakni a pl a szivargyújto +12V ra.
-
Üdv! Sajnos elveszik a lényeg a sok hsz-be. astra g 2.0 dti 3 door 99' néztem ki magamnak. Kérdések: 1, átlagosan mennyit fogyaszt? 2, Adagolon hogyan vehetem észre a hibát? 3, Mire figyeljek ha megnézem a kocsit? 4, Elviekben 260e km van benne, mit érdemes nézni az utastérben?
-
szóval ha lehet inkább új. 1x vettem bontoba egy km spirált majdnem annyi volt mint az új + természetesen rá se bírtam rakni a kocsira mert mikor a bontoba levették a menet is lejött.... :/
-
Ohm törvénye adott (R=U/I vagyis U=RxI és I=U/R) tehát mivel az ellenállás "nem változik" olyan mertékbe, de mérés alapján az áramerőssége nő ezért a feszültség is valamiért változik 50 foknál. Mivel itt elviekben DC feszültség van ezért fix 350 ohm al számolva (mert ugye 1 fok hatására nem igazán változik a szenzor ellenállása ezért lehet fix nek venni) és az áramerősségből kb 0,9V nő a szenzoron a kapocsfeszültség, ezt kéne kitalálni hogy miért. A szenzor tutira jó, potival is próbáltad az ecu nál, ezért az elviekben jó kell hogy legyen a kábel is. Szerintem valami bezavar ott. Lehet meghalt az ecu-ba egy leválasztó csati? Valamiért nő a kapocsfeszültség és az áram is aminek nem kéne változnia ilyen hirtelen. Kezdésnek lamdba lehúzni úgy próbálni, esetleg lehet más szenzor a gond, de lehet tényleg az ecu fosta el magát.
-
mikor eléri az 50 fokot az ecu a motorhőfok csatiján nem esik be a feszültség? Húzad le a lamdba szonda vezetékét és próbáld meg úgy. De inkább ez egy tipp csak, lehet az szivat.
-
ha jól téved akkor a kormányösszekötő kardántengelyről van szó. Az köti össze a kormányművet a kormányal. Annak a csuklós rendszernek annyi a feladata hogy ütközés során összecsúszon és ne nyomja agyon az embert a kormány. Cseréltem én is. Bontottan találtam csak 2500Ft volt + 15 perc a csere. Megéri vele játszani?
-
Üdv x14xe motornál szeretném ellenőrizni hogy a MAP szenzor müködik-e rendesen. Multiméterem, szkopom van csak azt nem tudom mit kellene mérnem és hogyan. Valaki tudna benne segiteni?
-
Ez az szerintem valós, azt nem értem miért hiszik el az emberek hogy 5 L kijön egy benyas 1.4 es vagy 1.2....
-
nézd sok hirdetésbe látom az 1.4 corsa b garantált 5 L eszik. Hülyeség, nekem a legjobb fogyasztásom is 5.5L volt. Az én corsa-m sok araszolos tempóval 1/5 hosszú táv 4/5 város 8L de ha hideg van, hó meg stb simán képes 10L fölé is menni. Átlagba jó a 7L szerintem is. Ha vigasztal sok ismerős autója megy 4L-rel, érdekes mert mikor nézem neten a fogyasztási adatait a rönyo 19 et szinte ugyan az mint az 1.4 60 paripasnak. csodák nincsenek ;)
-
Üdv x14xe motor. Arra lettem figyelmes hogy mikor felmelegszik a víz a kocsiba és kapcsol a hűtőventillátor akkor nem hűti vissza a vizet 90 fok környékére hanem kicsit megy és le is kapcsol. Termosztát cseréje orvosolja ezt a gondot? Valami tipp hogyan cseréljem ki hogy ne folyon el az összes hűtőfolyadék? :)
-
Könnyen ki lehet deríteni a hibát. Kezdenek elég egy multi és rá kell mérni a jelvezetékre. Természetesen menni kell a kocsival hogy meleg legyen a kipufogórendszer. A feszültségnek 0,1-0,2 től 0,9V kell változni gázadásra. Ha ez megvan akkor félig igaz hogy nem lassult be. Amúgy ha tényleg nincs más hiba de ettől független a gyertyák kormosak illetve sokat eszik a kocsi érdemes cserélni. Én NGK vettem a saját kocsimba eddig jó és 7600Ft volt. A szélessávú szonda kicsit rafkosabb de azt is ki lehet mérni. Amúgy a x14xe corsa b se dobott hibát ha lehúztam a szondát úgy rémlik. Amúgy ha fárad az a feszültség csúcson is jelentkezik ált.
-
Kérdések: 1, x14xe, injektor híd nyomásbszabályzoról jön egy merev cső, sikeresen eltörtem nem bírok venni az autósboltba helybe sehol valakinek valami tipp? (ma törtem el másik hibába nem játszik!) 2, kb 1 éve (belassult a lambda szondám, sokat evett a kocsi. NGK szonda került be. Kb 5e-10e km mentem vele és a fogyasztásom most is kezd magas lenni :/ Szerintetek ez ennyit bírt ? :(
-
Ac nál a méreteket ès a csatlakozást is kell nézni! Sajna a dugulás előfordulhat. A mai etanollal kevert benya ált oda rakja le a trutyit ahol nagy az áramlási sebesség, ráadásul kicsapja a benyàba lévő adalékokat és a vizet meg oldja a tank meg ezért rozsdásothat az meg az rendszerbe.... Ezért sem érdemes csodaadalékot tenni a nyálba :) A csoda gyertyák meg mindenbe jók csak aztán mégse, persze árba :D A csövet vidd el ahol beszerzed és össze kell hasonlítani, ha passzol akkor jó, mehet is bele.