Jump to content

sepy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

sepy névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f 2.0 16V
  • Város
    debrecen
  1. sepy

    Kadett E

    Sziasztok! Ki kellene ürítenem a megmaradt kadett cuccaimat. Piros kombi volt, E kadett .kaszni cuccok( motorháztető, ajtók, első sárvédők, lökhárítók, generátor, önindító, első lökhárító műanyag maszk gyári nem törött.....gólyalábak , futóműből cuccok....tetőablak......STB... Nincsenek elrohadva fényezve voltak, száraz helyen tárolva. Költözés miatt takarítanék most már Fotót tudok feltenni . Bárkit bármi érdekel írjon! Ár alkuképes ....kár lenne e elpazarolni ha valaki ilyet keres....
  2. sepy

    Általános műszaki problémák

    re: Ha a relé foglalatánál direktbe kötöm a pumpát akkor megy is folyamatosan és úgy indul is. Igen ,ahogy írtad ,elvileg kéne legyen "alapból" nyomás a rendszerben. Indításra halom kapcsol valamit a relé de hidegen az üzemanyag hídban nincs elég benzin vagyis nyomás. És csak 2. ra vagy 3. ra indul ,hallatszik is nem mindig egyformán kapja el a hengerekben a benzint. Minta kifogyott volna és most kapja el . Azért is gondoltam tesztelek egy relé cserét , hátha. De volt cserélve és akkor be se indult mert nem kapcsolt , szét volt égve. A mostanin nem látszik semmi azért is gondoltam. de ........ki nem mértem a relét nincs hozzá semmi műszerem...meg nem vágom annyira. gondoltam még motorhőfok jeladóra is mivel hidegen csinálja vagy hosszabb állás után , de az , hogy nincs nyomás a rendszerben alapból , és nem is folyik sehol semmi nekem elég x akta:))))) mert mondták nekem mérjek üzemanyag nyomást , de ha jár akkor jó nem értem ......ha áll a kocsi akkor hova lesz a benzin nem értem. Ja és melegen meg olyan könnyen indul mint ahogy kellene hidegen is...kb Egyszer csak kiderül:) kösz, a válaszokat!
  3. sepy

    Általános műszaki problémák

    Helló. A gondom ugyanaz , nem változott:) Visszacsapó szelepet beépítettem a szivattyúhoz... de ugyanúgy nem indul be elsőre hidegen. Ami biztos ha hidegen megnézem az üzemanyag nyomás ellenőrző szelepben a nyomást , nem jön belőle benzin , miután beindul egyből ott van a nyomás, (Benzin)? nem igazán értem mi lehet a gond. Szivárgás ilyenek nincsenek a rendszerben vagyis nem látható. Üz. anyag relével lehet olyan , hogy nem működik normálisan ?
  4. sepy

    Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Tudna valaki segíteni nekem ? Adott egy Astra F 2.0 16V 1994-es . A gondom , hogy jó ideje nem jövök rá mi lehet a pontos diagnózis:) Tehát hidegen napi első indításnál, vagy ha többet áll mondjuk pár óra....valamiért az üzemanyag hídból elmegy a rendszer üzemanyag nyomása. És nem indul be elsőre csak általában 2. 3. indítózásra . Ha beindult utána ha nem áll sokat nincs vele gond. Most cserélek egy üzemanyag szűrőt , de nem hinném az a gond olyan 40-50 ezer lehet benne , de gondolom az nem árt. Üzemanyag relém "1 szer behalt olyan 5 éve akkor cseréltem" halom ha ráadom a gyújtást kattan, de a rendszer nyomása nem lesz meg. Üz.anyag szivattyú volt cserélve kb...15 - 20 ezret ment , bár nem gyári de elvileg még bírnia kéne. Azt látom ha reggel megnézem , az üzemanyag hídban lévő nyomás ellenőrző szelepben álló helyzetben nincs nyomás alatt ha beindítom utána van nyomás a szelepben. Ja, hibakódot nem küld. Motorhőmérséklet jeladóm lett cserélve , a termosztát alatti kocka csatlakozós , de szerintem jó volt mert semmi nem változott. Egy Astra F c20xe 16V tulajdonos vagyok , szeretem , szeretném teljesen rendbe tenni lassan és megtartani amíg lehet. Lenne még pár kérdésem de elsőre elég 1 dolog azt hiszem:) Előre is köszönöm a válaszokat!
  5. sepy

    Elektromos

    Helló!Azt mondják a szerelő arcok , mindent le ellenőriztek és vagy a légtömeg mérővel lesz gond ha nem akkor a vezérlő egységemmel:( Holnapra lesz egy teszt légtömeg mérőjük és betesztelik. milyet kell vagy érdemes venni hogy az elkövetkezőkben ne legyen vele gondom? És ha a vezérlő egységem szarakodik van egy nagyon szuper műszerész haverom elképzelhető hogy meg lehet javítani? Még mindig a c20xe mociról van szó:) Köszi ha tudtok segíteni! Üdv,
  6. sepy

    Elektromos

    Ha leveszem az akksi sarut min.10percre ki kéne törölje nem? ennél a típusnál, vagy rosszul tudom?
  7. sepy

    Elektromos

    A főtengely jeladóm ki lett cserélve nem járt sikerrel a kocsi továbbra is ugyanazt produkálja. Kivilogtattam továbra is 31 és 74 es hibát küldi. A 31 volt a jeladó akkor a légtömegmérő vacakolna? Esetleg nem lehet ezek ellenére gyújtásmodul is? Merre induljak tovább? levegőmennyiség fesz. magas. Hogyan lehet a jeladót továbbra is hibásnak írja ? THX, Sepy
  8. sepy

    Elektromos

    Helló! Astra F 2.0 16V , c20xe motorral szerelve gyárilag. A kérdésem az lenne hidegen melegen is rendszertelenül kihagy a motorom és ritkán alapjáraton is leál. amikor ezt csinálja felgyullad a check lámpám és amig és addig nem húzz a kocsi és a ki is hagy a gyújtás vagy valami nem frankó vele. Kimérettem és főtengely jeladót villogtattak ki szakszervizben.Ki is cserélték elhoztam azt mondták nem dobja a hibát nem irta vissza elvileg jó lett teszteljem. Kb....10km megtétele után ugyanez továbbra se működik jól. amióta ezt tapasztalom előfordul hidegen első inditásnál nem megy valamelyik henger pár másodpercig aztán beindul. Nem igazán értem egy 94-es kocsival nem boldogulnak. Pedig bsoch szervizbe hordom és ez motronic 2.8. Városi tempónál is előfordul de országúton ha rá állok 90-100-as tempóra gondol egyet és beránt egy nagyot mint ha kihagyna egy pillanatra a gyújtásom.aztán ez vagy csinálja percekig és fuck vagy gondol egyet és működik szépen.Talán még annyi amióta vacakol mintha nem húzna rendesen csak nagyobb fordulaton tér magához...olyan 3500 felett . Mintha előtte jobban gyorsult volna azért kisebb fordulaton is.néha olyan érzésem van a régi 1.6-ban ülök. Ha van tipp ,ötlet mi okozhatja örülnék neki.Ősszel vettem a kocsit eddig minden okkés vezérlést cseréltem, gyertya, stb... szeretném rendbe lenne de nem boldogulnak vele úgy tűnik nekem. A katalizátorom eléggé zörög már de nem hinném az kavar ilyet. Előtte is astrám volt de sima központis azzal soha nem volt ilyesmi gondom.A tipus nem lenne elég faja én azt hitem egy jó kis c20xe azért megbízható lesz.Nem adtam még fel de bosszantó ez hogy nem tudom mi a baja. Előre is köszi, ha tud valaki segíteni!
  9. sepy

    Fék

    Üdv! A fékemet újítom mostanság éppen. Egy c20xe astra combi. Ehhez mérten szeretnék valami normális tárcsákat előre-hátra betétekkel együtt természetesen. Mit javasolnátok? akinek van konkrét tapasztalata milyen tárcsa, milyen betéttel.A fórumban olvasgattam a hozzászólásokat de nem volt egyértelmű mi lenne az ideális nekem. A vezetési stílusom szerint egy utcai de időnként sportos cucc kellene bele nekem ami hosszútávra is megbízható lesz. Amire én gondoltam brembo tárcsák előre brembo max, betétek meg textar. Ez ami nekem tetszett Ár -érték arányban. Néztem még EBC-t is. stb....stb... Ha vágjátok mi jó, miért, és mi nem , meg köszönöm!
  10. sepy

    Elektromos

    Hali! A motor hő gombájának a vezetéke volt elszakadva:) kellemesen megviccelt, hibaolvasással együtt olyan 1 óra meló volt:) köszönöm!
  11. sepy

    Elektromos

    Sziasztok! Van egy opel astra f kombim 2.0 16V, c20xe mocival 94-es még a 150 pacis. A kérdésem az lenne, eddig gond nélkül működött aztán feltűnt néha hidegen pár másodpercig nem ment egy hengerem és miután beindult minden henger gázadásokra torpant a motorom.Tehát nem kapta el a fordulatot rendesen. Le ellenőriztettem szakemberrel rátették műszerre de azt mondták nem tudják így pontosan mi lehet elvileg az adatok jók , szóval járjak vele majd kiadja magát mi lesz jobban ha gond van. ezután kb...1000 km megtétele után egy reggel hideg motornál többszöri probálkozásra indult csak be, indítás után lehörgött mintha nem kapna üzemanyagot(ez olyan 6-8 indítás volt) de miután beindult ismét működött alapjáraton a torpanás ugyan úgy jelentkezett mint azelőtt csak jobban, határozottan. Ezután a hibavisszajelző csekk lámpa is fel gyúlladt és folyamatosan világit azóta is. A kocsi nem hagyott cserben most se kb...80 km kellett vele autókázzak aznap folyamatosan.Meleg motornál már elsőre indult végig viszont érzem az autón teljesen erőtlen lett nem húzz. Még 3500- as fordulaton is erőtlennek tűnik , menet közben teszteltem néha mintha erőre kapott volna de csak pillanatokra ilyenkor elaludt aztán újra fel gyúladt a csekk lámpa és úgy is maradt folyamatosan. gyertya, üzemanyag szűrő volt mindig cserélve időben legutóbb 7000 km-el ezelőtt. Esetleg ha van valakinek ötlete mi okozza ezt, megoszthatná velem az ötleteit. Előre is köszönöm!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.