Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Xblades

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    ősi

Xblades's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Xblades

    Elektromos

    Ja elektromos ami egy elektromágneses működésű, ezért írtam mágnesesnek. Biztos uni. a központi de már így vettem így én is csak tippelek. Közben szerencsére megoldodott a dolog, valami miatt megszorult a zár zárt állapotban kis fizikai ráhatással kinyilt, de le kellett venni a kárpitot. köszi
  2. Xblades

    Elektromos

    Vagyis oldjam le a központi mágneszárról?
  3. Xblades

    Elektromos

    Sziasztok adott egy öregecske f astra jobb első ajtaja ami központi záras, az utóbbi időben ha távirányitóval nyitottam zártam a kocsit ezen az ajtón csak kinyitni tudta a mágneszár az ajtót de zárni már nem bírta. De zárva tartotta ha kézzel lenyomtam a záró reteszt. Vagyis már egy ideje döglödöt a központi ezen az ajtón. Utólagos beépítésű és ezt az oldalt már egyszer cseréltem is. Most viszont úgy marad bent zárt állapotban hogy kézzel bentről és kulccsal kintről sem bírom kinyitni az ajtót. Na most mit tudok csinálni vele? Tarthatja zárva így, a valószínűleg behalt mágneszár az ajtót? Valami ötlet? Köszi
  4. Megvolt a próba, alig jött benzin ki a szelepen 1-2 nap állás után, de 2-3 percre leállítva meg spriccelt. Gondolom ideiglenesen indítás előtt gyújtáson hagyva feltölti a szivattyú. Javítása csak cserével? És ha igen mit kell? köszi
  5. Hello Van egy '96-os F Astrám, x16xel. Egyik hibajelenség a nehezen/lassan felmelegedő motor, még úgy is hogy a hűtő fele el van takarva csak lassan megy fel 80 fokra, de feljebb már nem igazán megy (de ez lehet a rövid táv is kb 10 km) A ventilátor nem kapcsol be csak melegben. A másik egy-két hete jött elő, egy-két napos állás után nehezen indul el az autó. Járatni kell az önindítót úgy 4-8 mp-ig hogy elkapja, pedig eddig pöcre indult. Mindegy hogy -2 vagy 8 fok van akkor is, eddig télen is pöcre indult. Az akkuval nincs gond nem "húzza le" indítózik teljes erővel csak nehezen kapja el. Majd megyek 10 km 3-4 óra állás után gond nélkül elsőre indít. Egy-két nap állás után elölről kezdődik a procedura. (légszűrő, gyertyák, gyertya kábel + pipa tavaly nyáron cserélve lett) hibajelzés nincs. Mi lehet a gond? Köszi
  6. Van egy klímás ASTRA F 1.6 16V X16XEL '96. Klíma gondokkal... Hello Gyári klíma, és őszintén még nem ugrottam ki ilyenkor megnézni a ventilátorokat hogy azok bekapcsolnak-e. Most éppen mehetnéke van és működik, de ha megint nem akkor megnézem ezt is. Tehát a ludas a: - valamelyik nyomáskapcsoló - a vízhűtő alsó részében található 3 vezetékes hőgomba - klímakuplung csatlakozó elrohadása Nekem már elektronikát akart a szerelő cserélni, meg valamilyen értékeket akart beállítani hablatyal jött és hogy ez milyen komoly munka, had ne kelljen neki kitalálni mi a pontos baj ezek közül. Meg valamit a vezérlő elektronikáról beszélt és hogy néhány ezerből meg sem úszom a dolgot. A hőgombára emlékeztem, hogy egyszer már említette egy szerelő így neki is felvetetem de az letagadta hogy ilyen létezne benne. Ott is hagytam, bár nem tudom ezek átnézése esetleg cseréje, javítása macerás és milyen áron mehet? Kösz
  7. Hello Van egy klímás ASTRA F 1.6 16V X16XEL '96. Klíma gondokkal. Most volt ellenőrizve a gáz szint, volt némi fogyás az feltöltötték. A hiba előtte is és azóta is fenn áll. Mégpedig hogy számomra random esetekben hol bekapcsol a klíma hol nem a nyomógomb benyomásával. Ha bekapcsol működik rendesen, ha nem akkor több ki be kapcsolgatás sem segít. Hideg-meleg motor és kinti hőmérséklet sem változtat ezen a tényen volt már meleg és hidegebb is mégis random indult vagy nem. A random bekapcsolás közt áll a motor néhány órát, munka időm alatt és éjjel a munkaidők közt. Nem befolyásolja az sem hogy indítás után közvetlen vagy már menet közben kapcsolnám a klímát. Egyéb hibát (más nem klímához köthető) nem tapasztalok én sem és a szerelőm sem. Tudtok-e valami megoldást erre, vagy hogy mi lehet a gond? Köszi
  8. Xblades

    Elektromos

    Ha ezt arra írod így akarta lezárni a dolgot a szerelő, lehet. De a haver sokkal fiatalabb H astrájának is pont így a dióda sora halt meg és nála is az akkuval volt a gond előtte.
  9. Xblades

    Elektromos

    Miért? Annak nem az a lényege hogy nem fogyhat ki a desztvíz belőle így okozva gondot? Mivel elektrolitját szövetbe itatva tekerik a lemezekre?
  10. Xblades

    Elektromos

    Hellosztok Értem én, nem opel hiba. De gondoltam ha van valami ami ezt a visszáramot megakadályozza esetleg nem rakták bele. (mint a műanyag ívet a hátsó kerékjáratba így okozva könnyebb rozsdásodást) Tehát bármelyik autónál előfordulhat ez? És nincs ellene védelem. (esetleg ha gondozásmentes akkut rak bele az ember)
  11. Xblades

    Elektromos

    Hellosztok Sajna ez a topik nem él : "Nincs töltés, mi lehet a gond?" Pedig nekem pont ez volt a problémám. Emiatt lemerült az akkum (kb 2 éves) ezért megnéztem és az egyik cellában nem látszott a folyadék. Így utántöltöttem. Ezután persze ellenőrizve lett a generátor. Kiderült elszállt a dióda sor, cserélni kellett. Azt mondták Opel hiba, ha hibás az akku vagy régi, adhat olyan visszáramot indításkor a generátornak ami ezt okozza. Érdekelne ez más tipusnál miért nem jön elő, Azoknál van valami védelem és itt nincs? Meg lehet-e valamivel előzni ezt? Köszi
  12. Xblades

    Elektromos

    Hello Egy kis segítség kellene El. ablakból. Utólagos beépítésű két első el. ablakom bemondta az unalmast, egyszerre mindkettő. Így gyanúm a biztositékra központosult, ami nem a bizositék táblába van bekötve, és a bökkenő itt van mert nem tudom hogy hova, mert a vezeték ( poz és neg is) elmegy a bizi tábla mögötti baloldalt lévő kaszni vájatba. Nem tudom mi van ott mert a rendszer rá van kötve a gyújtásra tehát a pozitivot elvileg onnan kéne kapnia. (kereskedötöl vetem tehát nem tudok utánajárni annak aki mokulta) A testet megkapja a karfavezérlő tehát csak a poz a gond. Nincs komfort rendszer bekötve. Ez a fajta kétgombos karfa kapcsólom van és az anyós oldalon plusz egy egyes. Kérdés ha a gyújtásról én lehuzok egy vezetéket és rákötöm a vezérlőre menőhöz milyen biztit tegyek rá 25 A vagy 20 A, és föleg milyen tipusú relét amit a boltban mondhatok (két motorra)? Emigyen megkerülve a régi rendszert, mert most azért nem szedem szét az egész kasznit hogy megtaláljam hova dugta el a rendszert a szerelő. A relét úgy kötöm be hogy adok egy testet egy direkt pozitivot az akkuról és egy kijövő jelet a gyújtásról? Másik noob kérdés a karfa kapcsoló hogy vezérli az anyós oldali ablakot ha az ottani mikrokapcsolóra van bekötve, anélkül hogy azt kapcsolnám? Mert érkezik három vezeték egy direkt poz. és kettő jel (vezeték) a karfakapcsolóról amiből az egyik a test kell hogy legyen mivel oda az nincs külön. Szétszedtem a mikrokapcsolót de a belső kötések nekem kicsit rejtély.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.