Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gergő93

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

Gergő93's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Gergő93

    Elektromos

    Sziasztok, nagyon hülye kérdéssel fordulok hozzátok, Opel Vectra B 2.0, és hogy őszinte legyek kicsit félek hozzányúlni mert nem nagyon értek a vezetésén kívül hozzá, szóval 3 alapkérdés: 1, Ablakmosó folyadékot az akksi mellet levő sárgakupakos tartályba kell tölteni? 2, Hűtőfolyadék tartály hol van? hogy lehet leengedni? fagyállót szeretnék betölteni. 3, Hallottam hogy belehet állítani hogy a fedélzeti számítógép mutassa az aktuális fogyasztást, ezt hogy lehet beállítani? Jelenleg Coolant Level-t írt, tudom hogy ez a hűtőfolyadék utánatöltésére figyelmeztet, de ha ezzel kész leszek, utána hogy tudom beállítani? vagy magától mutatni fogja? Köszönöm a választ előre is, és bocsánat a hülye kérdésért tényleg!: )
  2. Gergő93

    Kadett E

    Megoldódott a probléma, egy rossz gyertya volt az:) kicseréltem és újra járt mind a 4 henger :)
  3. Gergő93

    Kadett E

    1 hét szünet után újra elkezdtem használni a 86-os Opel Kadett 1.3 LS-t (Részletesség miatt :) ), kiálltam vele garázsból még semmi gond nem volt, olajszint rendben, hűtővíz, stb folyadékszintek rendben, ahogy elindultam kb rá 10 másodpercre kattant valami egyet a motorban vagy környékén(nem tudom máshogy kifejezni milyen hang volt ez) és onnantól kezdve menet közben gázadásra az egész autó úgy rángatott ahogy a motor járt, ha elengedtem a gázt nem csinálta, de gázadásra először egy nagy rángatás aztán folyamatosan, jelentősen gyengébb a motor is, dombon már alig akar felmenni fulladozik jobban berángat. ami még furcsa hogy ha leállítom a motort és kb 20 perc múlva újra beindítom akkor ránt egy nagyot és egyből lefullad, csak a második indításra indul rendesen. Előre is köszönöm a segítséget, remélem érthetően fogalmaztam. Kép a kocsiról: (ha ez valamit is segít a válaszadásban)
  4. Gergő93

    Kadett E

    De ez a gázadás-szünet ez akkor van amikor még hideg a motor pl reggeli első indítás és megpróbálok járatás nélkül elindulni akkor csinálja ezt amikor már majdnem teljesen felmelegedett, meg amit írtam hogy nagy sebességnél 100-110 km/h-nál egy ideig, aztán gondol egyet és megjavul, úgy alapjában nincsen gond a gázadással, mert ahogy benyomom a gázt fokozatosan szépen gyorsul, ha az számít valamit a levegőszűrő ki lett cserélve, de még ma utánanézek ennek a dolognak azért, köszönöm a segítséged!
  5. Gergő93

    Kadett E

    Ha elérte az üzemi hőfokot, utána szépen fokozatosan gyorsul gázadásra, csak amikor hidegen indulok el akkor van hogy nagyon rángat, ez a vákuumcsöves dolgot már megoldotta a szerelő, kicserélte, nekem is csinálta azt hogy gázadás nélkül egyből lefulladt bármennyire is volt üzem meleg az autó, amikor rángat az autó, és hirtelen nagyobb gázt adok neki, akkor olyat csinál hogy egy pillanatra kimarad minden, szóval olyan mint ha nem nyomnák a gázt, aztán egy hatalmasat lök az autó, és folyamatosan gyorsul elakadás nélkül, persze ha elengedem a gázt és újra adok rá, akkor megint ugyan ez hogy kimaradás 1-2 másodpercig nagy löket és gyorsul, keresek egy másik szerelőt, ha a melegedési lassúságot nem is lehet megoldani az autó miatt, akkor legalább ezt a nagy sebességnél való rángatást tudjam megoldani..
  6. Gergő93

    Kadett E

    Az üzemanyag szint jelző rossz. majdnem 15 liter van a kocsiban.
  7. Gergő93

    Kadett E

    Kiegészítésként még itt egy videó, délután vettem fel, +16 C fokban. http://www.youtube.com/watch?v=a5osoJcnym8
  8. Gergő93

    Kadett E

    Sziasztok. Remélem ti tudtok segíteni nekem a probléma megállapításában. Tavaly december óta van egy 86-os évjáratú Opel Kadett-em, 1.3-as. szóval mostanában észrevettem hogy elég nehezen melegszik fel, pl. +9 C fokban, kisebb szél mellet első indításnál kell járatni vagy 4-5 percet. Használat után 2-3 óra alatt úgy lehűl az autó hogy amikor újra használni akarom 2-3 percig megint járatni kell.. mert különben rángat, lefullad.. Szívató szinte semmit se ér, másfél perc szívatás után lefullad az autó és elég nehéz újra beindítani.. nem sokat segít, volt az autó szerelőnél, felkészítette forgalmi vizsgára, átment, de utána ezek a hibák ugyan úgy fennálltak, szóval szerintem ehhez hozzá se nyúlt, néha ok nélkül forgalomba pirosnál, vagy csak menet közbe ok nélkül lefullad többször, persze ilyenkor egyből beindul. de elég kellemetlen tud lenni, nagyobb távon nagyobb sebességnél ( 100-110 km/h ) csinál olyanokat hogy elkezd rángatni, és ha egy pillanatra elengedem a gázt egyből lefullad, ilyenkor egyből beindul szintén újra, de ugyan úgy folytatja, aztán egyszer csak valamikor abba hagyja, én a karburátorra gyanakszom.. Szerintetek mi lehet a probléma? Első autóm, sajnos nem vagyok annyira tapasztalt ezekben a dolgokban, remélem ti tudtok segíteni. Köszönöm Előre is a segítséget!
  9. Gergő93

    Kadett E

    Sziasztok! kb 1 hónapja vettem ismerőstől egy 1986-os évjáratú Opel Kadett 1.3 LS -t, az előző tulajdonos elmondta hogy cserélve lett az akkumulátor és a gyertyák, a probléma az autóval az, hogy ha körülbelül 2 óráig nem használom, és lehűl a motor teljesen, akkor körülbelül 10 percig nem tudok vele elindulni mert az autó egyből lefullad ahogy beindítom, kisebb gázt kell neki adni hogy betudjon indulni rendesen, és aztán el se engedhetem körülbelül 10 percig amíg nem melegszik be a motor mert lefullad, próbáltam úgy is hogy kb csak 20 másodpercig melegítettem, aztán nagyobb gázzal elindultam, hogy ne fulladjon le, ekkor az autó nagyon nagyon elkezdett rángatni, és lefulladt, hiába nyomtam majdnem tövig a gázt, próbáltam nagyon sok féle lehetőséget.. ha nem melegítem 10 percig, nem tudom rendesen használni az autómat.. Mi lehet a probléma? a válaszokat előre is köszönöm, és remélem érthetően fogalmaztam ;)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.