Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

imiv2000

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

imiv2000 névjegye

  • Születésnap 1982-09-18

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bp.

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

imiv2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Van egy problémám,ami vissza-vissza tér . Hideg indítás nehézkes. Kb.3-ra indul gáz nélkül. Mindig beindul,de egyból le is áll. Ha gázzal indítok 3hengerezik,vagy 2. és utána nehezen áll be az alapjárat,vagy ismét leáll. Melegen nincs gond. Gyertyában kb 8000km van,bosch 2 pólusú. Pár napja ,piros utáni eluduláskor nem bírt felpörögni,erőtlen volt. Rángatott. Gyertyákat megnéztem,full kormos és benzinszagú .Tisztítás után ment rendesen minden.De a hideg indítás ugyanolyan. Fogyasztás városban 12L,városon kívül nincs gond 7L.
  2. Köszi a választ! Hétfőn megyek szerelőhöz,aki megnézi. Ha kell akkor jelentkezek és pontosítunk! Köszii!
  3. Szia! Milyen állapotban van?Mennyit kérnél érte és hol vagy? Nagy meló ezt kicserélni? Szerelő csinálja majd,csak kalkulálok az árakkal. Nem hiányzott.
  4. Sziasztok! Sajnos elromlott a kormányművem.Sétál össze-vissza,húz balra. Vajon az összes a vectra szervósé ugyanaz,vagy csak a 16v elsőkerekesé lesz jó nekem? Esetleg tudtok vmi jó opel szerelőt XI.ker.környékény ? Érdemes-e bontottat venni? Köszi
  5. Köszi! Akkor minden ok. De akkor a 90fok mennyi is valójában? Mert kicsit fölötte kapcsol a ventillátor. Nekem gyújtás nélkül is hűt,de nem szoktam addig leállítani a motort,amíg megy.
  6. Akkor nem vagyok egyedül.Ha kimegyek a városból,vagy többet megyek,mint 15 perc akkor jön a meleg frankón. Vagy,ha 5 percig melegítem indulás előtt,akkor is jobb a helyzet. Nekem 8000-ig van és a második fehér a 90fok. Még probléma a középkonzol lezárása is.Mindig jön egy kis hideg. Letakarom belül majd. Ez a 2. 16v vectrám,az előzővel nem volt gond. Ezelőtt A Corsám volt,na az volt igazán hideg,de csak télen :blink:
  7. Sziasztok! C20xe vectrámban a fűtés még 200km után is csak langyos volt ,kinti 10foknál. Na akkor cseréltem termosztátot.Haza felé szintén 9-10fok, a kocsiban 1000,vetillátor nélkül. Örültem is nagyon,végre fűt. De a vízhőfok nem megy el a 90-ig sőt,ami alatta van vonal,azt is alig érte el. A mai 1fokban már nem volt ezer fok a kocsiban,elég nehezen melegszik még mindig. igaz már csak városban mentem és nem is sokat (kb15perc) Amikor megálltam és alapjáraton ment 3-4percig,akkor kezdett melegedni a levegő. A vízhő a kéket éppen elhagyja és nem jut el az első fehérig. Az első fehér hány fokot jelent? Normális jelenségek ezek? A vectra csak hosszú úton fűt?
  8. Köszi srácok! Lecserélem akkor az olajat,nyugodtabb leszek én is. Már csak azt nem tudom milyen kell bele,de azt megoldom google barátommal :D
  9. Sziasztok! Próba képpen kivillogtattam a hibát.Pontosabban csak akartam,de az autó nem. Szóval 10 használatból 7x világít a hiba jelzó sárga,gondoltam most már villogtatok. Összekötöttem A-t és B-t. Gyújtás nélkül világított,rátettem a gyújtást és elaludt,nem villant egyet sem. Akkor mit jelent ez? Átírt-cserélt elektronika van benne,gondolom ezért világít általában. De aznap is világított mikor megnéztem.
  10. Sziasztok! 3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne.. Köszi
  11. Szia! Nekem eddig is 240/8000 volt. ez a gyári is a c20xe vectrában. A x20xev -nél volt 240/7000. Kicseréltem tegnap. A km óra gps-szel mérve pontos volt. Viszont az átlagsebességet lenullázva,menet közben 40k/h helyett 72-t mutatott. Ami eddig jó volt. Akkor most mi lehet? A km óra pontos,csak nem kompatibilis a BC-vel? Az átlagfogyasztásmérő is kevesebbet ír,mint eddig .Most 7.5 városban,eddig 10 körül volt. Mondjuk eddig is kb 1L-rel kevesebb volt a valóság,mint a BC szerint. Végülis mindegy,mert nekem csak a km óra a fontos,az legyen pontos. Viszont a 7000 mérőt simán kiforgatom az ütközőig. A régit is kiakasztottam (8000) :)) Azt sem tudom miért nem szabályoz az elektronikám. 4000-től elindul és tolja 8000-ig,..tovább nem volt szívem hajtani. Ja,a W -vel kezdődő szám a sarokban megegyezik.
  12. Sziasztok! Van egy v2000 16v-m,91-es. Elromlott a km órám,ami 240km/h és 8000/min volt. Rendeltem egyet,de sajnos nem a megbeszéltet kaptam,hanem egy 240-7000/min-t . ű Szerintetek jó lesz ez is,vagy semmi különbség,csak mindig akadásig pörgetem majd:)) Egyébként a xi.ker-ben vagyok. Vannak itt -gondolom igen- hasonló kocsival? Esetleg találkozók szoktak lenni? Köszi ,Jimmy!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.