Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

edocsa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

edocsa névjegye

  • Születésnap 1964-11-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Salgótarján

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra g
  • Város
    Salgótarján

edocsa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A felhasználói nevemhez (edocsa) tartozó e-mail címet szeretném megváltoztatni. Hogyan tehetem meg? Előre is köszönöm.
  2. edocsa

    Futómű

    SOS Kedves OPELosok! Ma sajnos több problémám is akadt az F-s Astra kombimmal, aminek az évjárata 2000. dec, és 1.6-os 8 szelepes motor van benne. Jeleneleg Svajcban vagyok és az Alpok kellős közepén úgy túnik,hogy kicsit meleg a vizem. Otthon 100 fok körüli érték sosem megy fel. A ventillátor bekapcsol 100 fok körül és kb. 95-96 nál ki is kapcsol. Normális ez? Az üzemi hőmérséklet a mi ediig kb. 93 fok volr, most felment 96-ra és ott is tanyázik ha van megfelelő "ellenszél". Szerintek mi a baj, mit tegyek? A masik probléma pedig az "a baj csőstül jön", hogy a jobboldali stabilizátorrúd "szilent" gömbfej alja letörött, egy kanyarban. Nem vagyok autoszerelő, de azért van nálam egy-két szerszám. Szerintetek ha tudok szerezni alkatrészt, akkor megtudom csinálni egy parkolóban, vagy mindeképpen szervízbe kell vinnem? Nem ismerem a Genfi árakat, de gondolom a csóró magyarnak megfizethetetlen. Esetleg valami ötlet otthonról, hol tudok alkatrészt szerezni. Javíttatott már valaki Genfben? Hol van aszervíz, mennyiért csinálták meg????? Egyébként kb- 120 km-t mentem a kocsival miután letörött. Mennyire komoly a baj vagy esetleg ha lassan megyek haza is érhetek így vele? SOS segítéget kérek, ha lehet!! köszönöm
  3. Tisztelt Fórumozók! OPEL Astra F Caravan-nak mennyi a gyári ablaktörlő lapát mérete elöl? Egyforma mind a kettő? Milyet ajánlotok? Köszi
  4. Tisztelt Fórumozók! 2000-es évjáratú F Astra Classic kombiban (1.6, 8 szelep) gyenge a fűtésem. Ma este folyamán próbáltam megkeresni a hiba okát, a következőt tapasztaltam: A motortérben, a fűtő radiátor be-kimenő csövei alatt van "valami" (talán egy vákumkapcsoló???) , amire az utastérből levegő áramlik, ennek a valaminek a másik oldalára rá van csúsztatva egy vékony vákumcső, ami visszamegy az utastérbe. Amennyiben ezt a vákumcsövet lehúzom, tehát a motortéről tudja szívni a levegőt (ami gondolom hideg), rögtön megjavul a fűtésem. Megtudja valaki mondani, hogy mi ez a szerkezet, és nem utólsósorban mennyibe kerül? Javítás módja? Vajon mindegyik Astrában van ilyen, vagy esetleg köze lehet az utólag beépített klímához? A válaszokat előre is köszönöm! üdv.
  5. Fényezni elvileg nem kell (feltéve ha több tükörből összelehet rakni a nekem megfelelőt), mert megtaláltam az útszélén. Egy-két karcolással megúszta, még a tükör sem törött össze benne. Sajnos a rögzítő "fülek" törtek ki, ezért gondolom , hogy kompletten kell cserélni? Esetleg tudnátok bontót ajánlani, amit Salgótarjánból viszonylag könnyen eltudok érni!
  6. S.O.S. Ma kb. 20 órakor szlovákiában elütöttem egy őzet. A belülről álltható ezüst színű bal első tükröm bánta a dolgot. Tudja esetleg valaki, hogy mennyibe kerül egy új ill. bontott tükör? Mennyiből lehet megcsináltatni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.