Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Thomas1002

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Győr

Thomas1002's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok ! Az lenne a kérdésem, hogy a csomagtéri biztosítékdobozt illetve a gépkönyvet átnézve felfedeztem, hogy az AIRBAG-nél nincs nálam biztosíték. (azt hiszem 7.5 A-es kell oda) . A kérdés, hogy kellene oda biztosíték vagy nem? ASTRA H Caravan-ról van szó, 1.7 CDTI 8 légzsákkal, hátul REC modul.
  2. Sziasztok ! Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy próbált-e már valaki diesel astrát csendesebbé tenni, azaz utólag hangszigetelni. Ha igen, hogy-s mint, milyen anyagokkal stb. Nagyon jó kis autó a diesel, de engem eléggé zavar a kerregése, főleg ha a klíma is be van kapcsolva. Ja 1.7-ről van szó, de ültem 1,9-ben is, az is eléggé zajos. Üdv.
  3. Helló ! Ugyanilyen problémám volt nekem is, hasonló km állással, ugyanezen motorfelszereltséggel. Nekem úgy ingadoztott az alapjárat, hogy gyakran le is állt. A lényeg nekem a magasnyomású szivattyúben lévő szelep cseréje oldotta meg a problémát. Azóta (kb 15ezer km) tünetmentes az autó. Ha jól emlékszem olyan 60ezer körül volt a javítás. A részecskeszűrést meg tényleg érdemes komolyan venni. Könnyű észrevenni mert regeneráció alatt magasabb a pillanatnyi fogyasztás a megszokottnál.
  4. Sziasztok! Következő a probléma, és én sem tudom más is járt-e már így... Kb 1 hónapja kezdett el egy reggeli indítás után folyamatosan égni a kipufogógáz kibocsátás lámpácska a műszerfalon (az a motor ábra, vagy mi). A kocsi ment,semmi letiltás, illetve egy a SPORT gombra nem reagál. De semmi többletfogyasztás semmi, a részecskeszűrési ciklusok is szépen lemennek. Azt mondták a szervizben, hogy a hibakód szerint a részecskeszűrő előtti és utáni hőmérsékletérzékelő túl nagy különbséget érzékelt, ezért gyulladt ki. Gond egy szál se, hibakód kiüt és szoftverfrissítés és jó lesz. Hát nem lett jó, kb két hét után újra előjött. Szervízbe vissza, megtakarították az érzékelőket hibakód újra kiüt, és próbálgassam, hátha jó lett most. Kb 4 nap után újra előjött,(kb 150km után). Most ott tart a dolog, hogy megpróbálják kimérni, mi lehet a hiba... Van valakinek valami ötlete, mi lehet? (Sajna a hibakódot nem tudom) Astra H SW Z17DTR 81kW
  5. Helló ! Alapjárati fordulatszám ingadozás nekem is volt, (volt mikor már le is fulladt). A magasnyomású üzemanyagszivattyú szelepcseréje oldotta meg a problémát. Azóta tünetmentes. (ASTRA H Caravan Z17-DTR)
  6. Sziasztok ! A következő kérdésem lenne (hátha tud valaki segíteni): Nemrég vásárlt Opel Astra Caravan 1.7cdti (2008-as) 110 lovas Z17-DTR motorkódú autóval lenne kérdésem. A jelenség, hogy főleg erőteljesebb gázadások után, illetve alacsonyabb sebességi fokozatokba -relative ritkán -ilyen furcsa "kuruttyuló-buborékoló" hangot hallat. Semmi hibakód, illetve motorteljesítmény csökkenés sem tapasztalható. Alapjárat is egyenletes. Mintha valahol, talán totalcar fórumon olvashattam, hogy ez a jelenség az üzemanyagszűrő nem megfelelő tömítéséből adódik, és hogy levegősödik. Meghogy ez a jelenség normális. Ez tényleg így lenne? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Esetleg meg lehet ezt szüntetni? (mert zavar egy kissé) Eddig kb 4000Km mentem vele, más dolgot eddig nem tapasztaltam.
  7. Üdv ! Lehet nem pont jó helyen teszem fel a kérdést, de diesel astra h- hoz szokott e valaki valamiféle gázolaj adalékot vásárolni, és ha igen milyet? Sajnos nincs ilyen irányú tapasztalatom, mivel ez az első diesel-es autóm. Vagy esetleg melyik kútnál tankolt gázolajjal megy jobban? Melyikkel csendesebb stb... Előre is megköszönném a válaszokat.
  8. Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, sajtettem, hogy a végét járja. Már meg is kérdeztem, azt mondták a GE 12e valami másik 20e és a hella 25e darabja. Nem tudom, de ezek az árak szerintetek korrektek? GE-vel kapcsolatban tapasztalatok? Ja, és valaki cserélt már? Én úgy láttam, hogy hozzáférjek pár dolgot ki kellene szerelni...
  9. Sziasztok ! Xenon lámpával kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. Nemrég vettem észre, hogy a jobb első xenon narancsossárga színre váltott. Fogalmam sincs mitől lett ilyen (korábban megegyezett a bal első színével.) Tudja esetleg valaki miért van ez a jelenség? Cseréltessem ki? További kérdés, hogy az automata fényszoró magasság állítás (xenon esetén) hogy működik? Mert én lámpa bekapcsoláskor nem látom hogy mozogna. Egy másik márkájú autón láttam ezt a fényszóró bekapcsolás utáni "kalibrálás"-t. Opelnél is így működne?
  10. Sziasztok ! A következő kérdésem lenne: Nemrég vásárlt Opel Astra Caravan 1.7cdti (2008-as) 110 lovas D17-DTR motorkódú autóval lenne kérdésem. A jelenség, hogy főleg erőteljesebb gázadások után, illetve alacsonyabb sebességi fokozatokba -relative ritkán -ilyen furcsa "kuruttyuló-buborékoló" hangot hallat. Semmi hibakód, illetve motorteljesítmény csökkenés sem tapasztalható. Alapjárat is egyenletes. Mintha valahol, talán totalcar fórumon olvashattam, hogy ez a jelenség az üzemanyagszűrő nem megfelelő tömítéséből adódik, és hogy levegősödik. Meghogy ez a jelenség normális. Ez tényleg így lenne? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Esetleg meg lehet ezt szüntetni? (mert zavar egy kissé) Eddig kb 1300Km mentem vele, más dolgot eddig nem tapasztaltam.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.