Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fodijabba

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    39
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Győr

Fodijabba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kiszedtem, megszárítgattam hajszárítóval, visszaraktam és most jó. Le kellene szigetelnem valamivel...
  2. Azt hiszem sikerült kifognom egy "hétfő reggeli" autót, most már másodszor kergült meg a hőmérsékletszenzor. :) Múltkor cserélték gariban, most megpróbálom kiszedni és kiszárítani, hátha sikerül csinálni vele valamit... :)
  3. Sziasztok! 1.2-es Corsám tavaly júliusi és (melegebb időben, ~20 °C felett) néha érdekes jelenséget vettem észre indításkor. Általában nagyon rövid idő alatt elindul ("pöccre"), de pár esetben csak forgatja a motort száraz köszörülő hangon kb. 1-2 másodpercig, majd egy szokatlanul nagy rántással elindul a motor. Előfordult reggeli indításkor is, de általában akkor, ha többet megyek vele (>30km) és leállítom egy rövid időre, majd újraindítom. (Pl. leállok a ház előtt, lerakom a cuccokat, kinyitom a kaput és bejárok). Egyik tavaly nyári reggelen volt olyan, hogy tíz percen keresztül egyik kulccsal sem indult, csak szárazon forgatta a motort. Akkor elvittem szervízbe, a hibakód alapján azt mondták, hogy az immo nem kapott jelet, de ez előfordul, ne foglalkozzak vele... Télen nem is jött elő a probléma, de most tavasszal újra jelentkezett. Mit gondoltok erről? Tényleg ne foglalkozzak vele, vagy keressek másik műhelyt? Még bőven garanciás a járgány, inkább most kellene megkeresni az esetleg hibás alkatrészt.
  4. Pénteken reggel Győrben a Nádorban gariban kicserélték a hőmérőt. Ha hétvégén lesz időm (vagy inkább kedvem ebben a "szép" időben"), akkor szerkesztek rá valamilyen utólagos szigetelést, hogy többet ne tudjon beázni...
  5. Az enyém napról-napra többet téved, ma 47 fokban autóztam :blink: :) :)
  6. Közsi, de ne fáradj a fotózással. Opeltomi tegnap már küldött mailben képet, az alapján keresgéltem tegnap és ma, de nem látom a kis szemetet... :blink: Én is hasonló infókat kaptam az érzékelő helyéről mint amit te írtál, valahol bal oldalon a ködfényszóró környékén kellene keresgélnem....
  7. Vagy én vagyok láma, vagy a jómunkásemberek nagyon eldugták. :blink: Az adott helyen (értelmezésem szerint a vezetőoldalon, a lökhárító mögött) egyetlen elektromos kütyüt találtam, a dudát. Legalábbis szerintem azt. :) Megpróbáltam minden szögből megnézni, de nem sok mindent láttam. Lehet, hogy a klímahűtő elé rakták? Mert az volt egyetlen terület, ahova nem láttam be.
  8. Bár itt lenne... :blink: Pénteken kipróbálhattam a kocsit 20 cm-es hóban, végül is elég jól elment a fennt lévő Kleber téligumókkal. Holnapra meg újra havazást jósolnak az okosok... :)
  9. Köszi! Mennyire látható? Szét kell szednem valamit ahhoz, hogy lecsekkoljam, vagy a motortérből alulról/felülről láthatom? Egy német nyelvű oldalon olvastam, hogy B Corsán többször beázott a szenzor. Asszem' meg kellene nézni a szenzort és ha a C Corsán sem vízbiztos, akkor valahogy szigetelnem kellene. Vizet pedig kaphatott bőven, volt épp elég hó, jég és ma szakadó esőben autóztam vele kb. 100 km-t.
  10. BUÉK mindenkinek! :blink: 2006 második napján elővettem kis autómat, belepattanatam és meglepődtem, hogy a valós 1-2 fok helyett a külső hőmérő 18 (!) fokot jelzett ki. Hol van ez a hőmérő az autóban? Mit érdemes megnéznem otthon? Vagy inkább nézzek be a szervízbe? A hőmérő egész eddig normálisan működött, de most mintha 10-15 fokkal többbet mutatna, mint a valós érték. Valamilyen érték biztosan jön vissza a hőmérőtől, mert a mért hőmérséklet változik, de nem felel meg a valóságnak. Gyújtáskapcsoló ki/be "varázslat" nem segít. :)
  11. Azért vittem el szerelőhöz, mert nagyon hirtelen (2-3 nap alatt) teljesen megváltozott a fékpedál viselkedése. Előtte magasan fogott, határozott, kemény volt, azóta meg lejjebb fog, határozatlanabb, puhább és teljesen (koppanásig) be tudom nyomni. A fene sem tudja, végül is addig nincs baj, amíg meg tudok állni... :P
  12. Áááá, kis hazánkban nem szokás semmit sem írásba adni,pont az általad említett okokból. :P Valószínűleg nemsokára benézek majd a másik helyi Opel szervízbe. Ha onnan is elhajtanak, akkor vsz. bennem lesz a hiba.... :D
  13. Most jöttem vissza a szervizből. Megcsináltattam a 7500 km-s ajánlott olajcserét és újból mondtam a gondomat a fékkel. Úgy fondoltam, hogy otthagyom az autót, nézzék át. A szerelő némi próbálgatás és hümmögés után kibökte, hogy szerinte jó ez úgy, ahogy van. Hááát, nemt'om... :P Végül is az autó megáll, ABS működik, de főleg a pedálút vége felé olyan a pedál mozgása, mintha (bocs) takonyban lépkednék. És mintha nehezebben lenne "adagolható" a fék, mint korábban.
  14. A szerelő annak idején kitisztította az egész fékrendszert, átmosta stb. Gondolom amikor visszatöltötte a folyadékot, akkor minden ilyenkor szokásos dolgot megnézett. Kösz a tippet, majd megpróbálok utánanézni a dolgoknak.
  15. Én két hete felraktam "most már úgyse' lesz jó jó idő" felkiáltással. Két nappal később majdnem 20 fok... :P Hááát, 18-20 fok körül eléggé csúszik a Kleber Krisalp téli gumi. :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.