Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

marhadoktor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Gödöllő

marhadoktor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Értem és köszönöm. Lámer kérdés, de mivel nem sokat szereltem eddig Corsán: pl. egy F Astra rugó bárminemű módosítás nélkül bemegy a Corsa rugójának helyére? Mert ha igen, akkor kurta egyszerű dolgom lenne.
  2. Sziasztok! Azon töprengek, hogy kockaCorsám fenekét felemelném pár centivel (ha 10-15-tel feljebb menne az lenne a férfinemiszerv). Szerintetek milyen rugót kapok a piacon, ami bepasszolna oda? Idővel az eleje is emelkedhetne, de most a feneke az izgalmas (több telekjárás következik s a Corsa tökéletes oda).
  3. Sziasztok! A múlt héten beszereztem (megint) egy 1.5 D-s kockaCorsát. Anno, vagy 6 éve volt még egy ilyen, ezért. mert az idióta leszakadós motortartó csavarokon kívül nagy gebasz nincs vele, bírja a szántást s keveset eszik. Viszont még mindig nem találok szerelési útmutatót neki. ha lenne esetleg ötletetek hozzá megköszönném.
  4. Küldj nekem mailt a marhadoktor@gmail.com címre oszt adok egy címet, telefonszámot egy nagyon jó magyarországi szerelőhöz. Ő ugyan elsősorban régi Merciket szerel, de alapjában sok mindenbe belerakta már a fejét és 99%-ban megoldja a dolgokat. Telefonon is ad tanácsot.
  5. Értem és köszönöm! Ha éppen Csángóföld fele jársz, akkor mindenképp jövök 1-2 sörrel, de ezt tán Pesten is megejthetnénk 2 hét múlva (megyek megvenni a járgányt). Asszem még pát ilyen tanácsra szükségem lehet, ilyen jellegű házi barkácsolásban még kevés vagyok. Ugyan cseréltem már pár alkatrészt első három autómban (kocka Corsa, zöldséges Merci, hármas Golf), de ezekben csak szimpla alkatrészcsere volt.
  6. Szóval ha beszerzek egyet akkor érdemes először az első hajtással meg az alvázzal foglalkozni. Mondjuk 1.2 millám van rá, ennyiért tán van jobb állapotú is. Vagy nem? Mennyiből jött ki az első hajtás javítása? Az unixauto.hu-n a Campo alkatrészek egy kicsit mintha drágábbak lennének a többi japán pickupok alkatrészeinél (L200, Hilux, Nissan Pickup). Hmmm.
  7. Köszönöm szépen! Most tartok ott, hogy komolyan el kell gondolkodnom egy Land Rover Series III meg egy Campo között. Hirtelen nem is igazán tudnék találni hozzájuk hasonló egyszerű járgányt. Ugyan a Landy fogyasztása nem fog megállni 8 alatt (bár ki tudja, láttam már csodákat, illetve a használt étolaj hozzáadása megoldhatja valamelyest a problémát). Két dilemmám van már csak: - a Campo elülső hajtása tényleg annyira gyenge amennyire mondják, vagy csak azok szidalmazzák akik traktorról ültek át - a Campo legutolsó szériájának motorja szimpla turbós vagy már TDI (DTI jelzésű motor mit takar?), neadjisten commonrail lenne? Mert akkor csúnyán kiesne a versenyből. Amúgy meg köszönöm!
  8. Épp azon akadtam meg, hogy a felső ársávban leginkább kétséges motorúak vannak. DTi vagy Di. Ezek turbósok vagy már bonyolultabbak? TD-nél bonyolultabbat semmiképp sem szeretnék. Más: lassan ott tartok, hogy ha már a Campo egyik jellegzetessége a kissé gyengébb első hajtás, akkor maradjak hátsó kerekeseknél, úgy látom azokból is van valahol 7-800 ezer magasságában. Mit szóltok hozzá?
  9. Szívó dízelbe, TD-be minden további nélkül mehet a piros. Az én W123-asom csudára ette. Még 20 évesen is.
  10. Sziasztok! Lassan egy hete töröm a fejem azon, hogy milyen autóra is van most szükségünk. Már hogy most akarunk megint venni egyet (az eddigiek nem váltak be vagy kevés volt a suska rájuk). Mindenképpen fontos hogy jobban bírja az eléggé rossz minőségű román utakat (merthogy Románia keleti részében, Moldvában lakunk). Fontos hogy dízel, illetve szimpla szívó vagy max. td legyen (étolajos megfontolások miatt és amúgy sem szeretem a komplikált dolgokat - ez különösen akkor fontos ha magamnak szerelem a járgányt). Kicsit magasabb legyen az ülőpozició mint egy szimpla személygépkocsiban (csípőficamom miatt eléggé kellemetlen párszáz km után kikászálódnom), illetve 5 személy beleférjen, ráadásul pakolható is legyen eléggé (idén felélesztettem a családi hagyományt, méhészkedni kezdtem- amúgy állatorvos vagyok). És végül, de nem utolsósorban az alkatrészek ne legyenek horror magasságban, illetve a fogyasztás is meglehetősen korlátozó jellegű egy dolog. Szóval olyan tisztességes szarrágó felhasználó lennék (elnézést a megfogalmazásért). Az eddigiek alapján az Opel Campo lesz a szerencsés nyertes, legalábbis szinte biztos hogy pickupra van szükségem, és a Campo az ami fentebb említett kritériumaimnak nagyrészt meg is felel. A lomhaság nem zavar, sőt. Egy w123-as Merci után (kis hármas Golfos, kockaCorsás, Szutyokis kitérővel) teljesen normális számomra a 80-90-es iram. Mondom ezt Bákó-Gödöllő retúr utazások után (jópár volt már és lesz is még). Az összeghatárom mindenestől 1,2-1,5 millió között van pillanatnyi lelkiállapottól függően. Nézem is már lassan 4 napja a hahu-t, a netet Campo után kutatva, a népitéleteket a totalcar-on, lassan folyik is kifele a szemem. Ezt a topikot végigolvasva (eddig a legértékesebb információkkal szolgált) úgy tűnik, hogy érdemes alvázat, bódét, féket és hajtásláncot néznem vásárláskor. Merthogy a motor jó (kockaCorsámban is 1.5-ös Isuzu volt, nagyon tetszett, különösen szokatlan csendessége miatt, már a hasonló korú fosvágenekhez képest például). Szerintetek mit lenne érdemes még mindenképp megnéznem (megnézetnem) vásárláskor? Ugyan addig még eltelik majd legalább 2 hónap (addig nem megyek Magyarisztánba, de magyar rendszámút akarok mindenképp, adó és biztosítás miatt elsősorban). Előre is köszönöm! Még egyszer mondom, a magyar honlapok közül eddig ez szolgált a legértelmesebb információkkal, már ez sokat segített.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.