-
Hozzászólások
97 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
zoli083's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hmmm,tényleg érdekes akkor ez a dolog.Nem vettem észre menetet a tengely végében,de megnézem jobban.Sajna már nem olyanok a kamerák,mint régen :D Köszönöm a választ.
- 5.218 válasz
-
A képen a bal felső sarokban van.
- 5.218 válasz
-
Üdv.Váltó gondom lenne nekem is,és sos-ben kellene a megoldás,ha tudja valaki: Ismerősöm levette az oldaldeklit a váltóról,és a bal oldalt a legszélén található tengelyt benyomta.Azóta nincs más,csak hátramenet,és ha úgy érzem,hogy üresben van,akkor kiengedett kuplungnál annyira fogja a blokkot,hogy az lefullad.Valaki járt már így?Hogy lehet kihúzni vissza a tengelyt,hogy legyen normálisan minden sebesség?
- 5.218 válasz
-
Most értem haza.Óra szerinti majdnem 90 fokos víznél 285 ohm-ot mutat a műszer.Este mérek hidegen is,szerintem 8-9-nél hamarább nem fog kihűlni.Addig is cserélek alsó talpast.Sajna nincs most a közelemben olyan,amiről át tudnám tenni próbára.
-
A kimérést le tudnád írni,hogy hogy kell?Nem vagyok egy nagy multiméter guru :)
-
Üdv.Lenne 2 nagy gondom: az egyik,hogy hidegindításnál nem pörög fel kicsit sem a motor,900-as fordulatom van.Induláskor fulladozik,rángat,indulás előtt járatom 2-3 percig,de 2-szer csinál közben olyant,hogy le akar állni,ilyenkor picit mozdítok a gázpedálon,és jár tovább.Amit eddig cseréltem:2 vezetékes jeladó,map szenzor,lambda.A másik gond,hogy már a második tankot szívja össze gondolom a vákuum,pedig a szellőztetést átnéztem,elméletileg nincs gond vele.Mitől lehetnek ezek a hibák?
-
Az nem lett leszerelve,legalább is nem mondták,és ésszerűen én ahhoz nem nyúlnék kuplung cserénél.
- 5.218 válasz
-
A leírtak szerint próbáltam beállítani a rudazatot 5-ös fúrószárral,de amikor üresben van a váltó,akkor is annyira fogja a motort,hogy hiába adok gázt,lefullad.Ha be van nyomva a kuplung,akkor is lehet hallani,hogy fogja a váltó a motort.
- 5.218 válasz
-
Üdv.Ismerősömék cseréltek komplett kuplungot az 1.7d astrájukban.Valami rudazatot benyomtak,és azóta a kocsi csak hátrafelé hajlandó menni,és kuplung benyomása mellett sem mozdul meg.Az lenne a kérdés,hogy hogy lehet azt a rudazatot kicsalogatni vissza,vagy mi a megoldása ennek a problémának?A váltó levételekor sebességben hagyták az autót,ha ez számít valamit.
- 5.218 válasz
-
Üdv.Lenne egy eget verő gondom.1 hete elkezdett viccelni velem a gépezet.Alapjáraton erősen dadog,leáll,2500-3000-res fordulatnál,már ez nem vehető észre.Amiket eddig átnéztem/kicseréltem:gyertyák,gyertyakábel,osztófedél,gyújtás/kompletten/,gyújtótrafó,injektor szelep,komplett injektor,hengerfej.A hengerfejet muszályból,mert kilőtt a 4-es gyertyám,mint raketta,és vitte a menetet is.A hiba előtte is,meg utána is fennáll. Hibakódot nem dob,cserébe a hibajelenség állandó.A cserecuccok másik tökéletes üzemelésű c16nz-ből lettek átrakva.Sajnos semmi sem javított a helyzeten,a probléma továbbra is fennáll.Mit nézzek,cseréljek ki,vagy mi lehet a probléma forrása,találkozott már valaki ilyennel?
-
Igen,dízelnél is az fogja.Sikerült összerakni,viszont a vezérlés beállítással gond van:Nincs jel a vezérműkeréknél,illetve a főtengelytárcsán sem.A váltónál nincs kisablak ahol lehetne látni a főtengely jelölést.Ha valaki tudna segíteni,hogy hogy lehet beállítani a vezérlést,azért hálás lennék.