Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bencsi01

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

615 profile views

bencsi01's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szervusz! Vélhetően félreértetted szókincsbővítést célzó kapacitálásom. A szelep javítását firtató kérdésedre válaszoltam, miszerint igen, javítható és bár a tevőleges munkát érdemben nem könnyíti, de a zsigeri feszültséget oldja ha közben néhány "zaftos" szókapcsolatot, körmondatot el tudsz rebegni. Merthogy arra bizony szükség lehet. Ismételt érdeklődésedre, hogy miként is lehet tesztelni szintén ott a válasz. Ki kell pattintani a sz.fedél közepét és a pcv szelep vonalában láthatóvá válik egy kis téglány alakú lyuk. Azon keresztül tud a membrán mögötti tér nyomása kiegyenlítődni. Átszakadt perem esetén ott szívás van, ami az odafújt habot beszívja.
  2. Szervusz! A szelep meghibásodása a membrán átszakadását jelenti, mint azt mindannyian tudjuk. Ennek biztos jele, hogy a trafósor fedele alatt, a szelep nyomáskiegyenlítő résén szívás van. Praktikusan az habbal befújva látható. A membrán cseréje kivitelezhető, bár érdemleges lehet elötte szükség szerint a szókincs bővítése.
  3. Szervusz! EGR szelep mint a patyolat. Nem akad, tengelye nem lóg, tökéletesen zár. A rendszer teljesen tiszta, de egy próba erejéig az EGR csatornáját lezártam. Mintha icipicit simult, csendesedett volna a járása és harapósabb lett. Egyébiránt a helyzet nem változott.
  4. Szervusztok! Z16XEP motor egyenletes tempónál rángat. Egyéb körülmények között nem tapasztalom. Gázadásra megfelelően reagál, jól gyorsul, erőnlét, fogyasztás rendben, fojtószelep tiszta. Hibajelként a tárolóba ritkán és véletlenszerűen(!) bejegyez rendszertelen, több hengert érintő égéskimaradást. Trafósor, gyertyák hibáját kizárnám, ezek cserélve lettek. Szelepfedélben a gumimembrán rendben. Kérdésem, mi gyanúsítható ezen jelenség kapcsán?
  5. Szervusztok! Ismét CIM modul probléma. (?) A kürt nem szól ha a világítást bekapcsolom. Korábban olvastam, hogy esetleg egy frissítés segíthet a CIM által kezelt funkciók orvoslásában. A szervizben viszont egyértelműen kijelentették, hogy a CIM nem frissíthető. Túl sokat jártam szervizbe ahhoz, hogy rögtön és mindent elhiggyek. Valóban csak cserével javítható a hiba? üdv, bencsik
  6. Szervusztok! Áruljátok el nekem legyetek szívesek, hogy Z16XEP motoron hol találom az olajnyomás gombát? Ritkán ugyan de időnként kigyullad az alacsony olajnyomás jel. Olajminőség, szint rendben. Első lépésként ennek ellenőrzésével, cseréjével gondoltam orvosolni a problémát.
  7. Szervusztok! Kiszerelt állapotban tesztelhető-e, s ha igen miként egy EGR. Z16XEP motorról van szó. válaszotok várva, üdvözléssel, bencsik Köszönöm, kérdésem aktualitását vesztette.
  8. Szervusztok! Kérdésem, hogy a Z16XEP motoron (2005) hol lelem az olajnyomás gombát?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.