Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Hínár

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra Classic II Z14XEP
  • Város
    Kecskemét

Hínár's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Köszi a választ. Igen kivettem a kulcsot és kb 2-3 másodpercikg járt továnbb a motor. Most egy ideje nem jelentkezik a probléma.
  2. Sziasztok! Egy rövid kérdésben remélem tudtok segíteni. Ha a benzinmotor a leállítást követően egy kicsit tovább jár akkor mi hibásodhatott meg? Laikusként gyújtáshibára gondolok. Mennyire komoly ez a hiba?
  3. Sziasztok ! Kicsit magas lett a 9. éves szervízem ezért légyszi segítsetek már reálisnak látjátok az alábbi árakat hivatalos márkaszervízben történő javításnál: (normál műhelyben sokkal olcsóbban kijönne?) A 9 éves Z14XEP motoros G Astrámon a 9. éves szervíznél (víz és olajvesztés miatt) vízszivattyú és olajpumpa meghajtó agyat is kellett cserélni. Vízszivattyú (gyári 2 éves garival) 38.112,- Tömítések (vízpumpa és termosztát) 2.176,- Fagyálló 2.835,- Munkadíj:16.158,- (vizszivattyú csere 12.756 + tömítettség vizsgálat 3.402) olajpumpa meghajtó agy (gyári 2 éves garival): 32.116,- főtengely első szimering: 4.301,- Munkadíj: 11.905,- (első főtengely szimering csere+olajpumpa meghajtó agy csere) Nagyon megszívatott a szervíz? Vagy ennek ennyi a reális szervízdíja. Előre is köszönöm a választ.
  4. Én azt olvastam, hogy lehet menni vele de magasabb a fogyasztás gyengébb teljesítmény mellett. Hosszú távon pedig nem tesz jót a motornak.
  5. Igen ott kavarodhatott meg valami mert lezártam és amíg a boltban voltam kinyitódott.Aztán kerültem egyet vele és beálltam a garázsba.Az imént ismét beindítottam és lám megjavult már nem világít és nem is nyitódik önmagától. Jöttek az idegenek :-))és megcsinálták.Köszönöm a segítségeteket,ötleteket
  6. Igen ott kavarodhatott meg valami mert lezártam és amíg a boltban voltam kinyitódott.Aztán kerültem egyet vele és beálltam a garázsba.Az imént ismét beindítottam és lám megjavult már nem világít és nem is nyitódik önmagától. Jöttek az idegenek :-))és megcsinálták.Köszönöm a segítségeteket,ötleteket
  7. Ohhh köszi az ötletet sikerült is kivillogtatni. 1526 a villanások alapján. Ez milyen hiba semmit sem találtam rá?
  8. Sziasztok! Remélem lesz aki tud segíteni. 9év után megadta magát a gyári Gm aksim (12V 55 ah 250A)1.4 es classic 2 Twinport az autó. Vettem bele 1 varta silver dynamic aksit (12v 52 Ah 520A)Az előírásszerű beszerelést követően az autót indítottam és a motorvezérlő elektronika kontroll lámpája folyamatosan ég,holott korábban nem volt vele probléma. (villogás nincs folyamatosan jelez)van valakinek ötlete mi lehet a baj? Lehet így járni vele vagy vigyem szervízbe? Mi okozhatja a problémát? Előre is köszönöm a segítségeteket.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.