Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

komy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    OPEL Astra H 1.7CDTI
  • Város
    Nyíracsád

Legutóbbi látogatók

520 profile views

komy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Z17 DTR motornál olyannal találkozott már valaki, hogy miután beindítom alapjáratnál és kb 1700-2000-es fordulatig ilyen érdesebb kattogás szerű hang jön a motor (talán) szemből-bal oldaláról. Olyan mintha két lemez vagy fém alkatrész összeérne. Nem folyamatos, nem szabályszerű, teljesen random de viszonylag sűrű és magasabb fordulatnál már nem hallható. Olaj nemrég volt cserélve benne, és van is benne Feszítőgörgő szíjjal szintén, a vezérlés pedig elvileg szintén rendben van. De az előző szerelő azt mondta, hogy nem tudott rájönni honnan jön a hang. Előbb utóbb úgyis meg kell, hogy nézessem valakivel, de gondoltam rákérdezek, hátha valaki találkozott hasonlóval. Előre is köszi!
  2. Üdvözlet! Konyhanyelven, de megpróbálom leírni a problémámat, ami mostanában ütötte fel a fejét. Szóval adott egy Astra 1.7 cdti (DTR motorkód azt hiszem). Most esett bele a 260000. km, viszonylag hibamentese, de a motorral még nem volt probléma. Ma kb negyedjére futottam bele viszont, hogy elugrok vele egy kisebb távra, mondjuk 10 km, odafele semmi gond, majd mondjuk egy óra mulva visszafele indítás után a motor elkezd 'köhögni'... Az alapjárat jó, viszont gázadásra, olyan 1300-1400-as fordulattól rángat, nem gyorsul sehova, furcsa a hangja, furcsa szag jön a kipufogóból. Félreáll leállít újraindít, onnantól semmi gondja. Alapvetően az alapjárat minimálisan de észrevehetően ingadozik néha, de nem drasztikus. Városban használom, heti kb 3-4 alkalommal ilyen max 10km-es utakra, viszont havonta általában 1-2 alkalommal megyek vele pályán is kb 500 km-t. A legutóbbi autópályás hosszabb út után kb egy hétig nem volt vele semmi probléma. Van ötlet esetleg, hogy mi okozhat ilyet?
  3. Sziasztok! Van egy 6 éves 1.7 CDTI kombi Astránk, 200000 km-t lépi át hamarosan. Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy a hatodik sebességben 100-110 km/h-tól furcsa magasan búgó hangot hallani a motortér közép-jobb tájáról. Csak hatodik sebességben, csak az említett sebességtől és csak ha nyomom a gázt, ha elveszem a gázt abbamarad. Teljesítményben nem tapasztaltam változást, meg igazából a hangon kívül semmiben. Tudna valaki segíteni, hogy ez mitől lehet?
  4. komy

    Motor

    Jaja, síkolva és nyomáspróbázva is volt! AMúgy tényleg úgy tűnik, hogy csak a benne maradt víz okozza a 'gőz-füstöt' mert mostanra már mentem vele egész sokat és egyre gyengbben füstöl. Köszi a válaszokat!
  5. komy

    Motor

    Üdvözletem! Történt, hogy az autóm hengerfejes lett. Aznap éppen öcsém alatt ment tönkre, aki úgy járkált fel alá debrecenben, hogy közben egy rendszernyi hűtőfolyadékot megevett a kocsi. Közben felvett engem is és mikor a tesco parkolóban indítottuk a kocsit vettük észre a nagy füstöt meg hogy gáz van. Hívtam haveromat aki megcsinálta elvileg, síkoltatta a hengerfejet, cserélte a tömítéseket stb... Mondta, miután kész lett, hogy kicsit füstölni fog még az csak a benne maradt hűtőfolyadék, nade hazajöttem a kocsival, kb 40 km, és még mindig füstöl. Fehéres színe, égett szaga van, hazafele olyan füstöt húztam, hogy utánam 100 méterrel nem láttam semmit. Aztán közeledvén hazafele javult a helyzet, már csak álló helyzetben csinál maga körül ködöt. Na most kérdésem, ez normális? Kb mennyi idő kellhet neki hogy teljesen kigőzölje magát? Vagy lehet más is probléma. Vizet nem eszi, közben ellenőriztem, illetve motor is szépen jár.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.