Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dieseles

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Dieseles last won the day on Január 4 2014

Dieseles had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    OPEL
  • Város
    dorog

Legutóbbi látogatók

1.010 profile views

Dieseles's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Sziasztok! Olyan probléma lépett fel,hogy el kezdett rángatni az autó! Ez egy 2000.évj.1.7dti G astra! Legfőképpen,amikor kb.1600-2000fordulat körűl elkezdek gyorsítani! Mi okozhatja a problémát? Hallottam már,hogy adagoló vezérlő,ami ugye nem is olcsó,és elektromos gázpedál kopása is okozhatja! Találkoztatok ti már ilyen problémával? Légyszi segítsetek ha tudtok,mert már unalmas így járni vele! A másik problémám,a kiegyenlítő tartályban az olaj! Volt már gátas az olajhűtő,akkor egybe folyt a víz az olajjal,azt tudom,elég sokáig benne lesz az olaj a vízben! Hogyan tudom kitakarítani a rendszert,mert vastagon áll az olaj a tartályban,főleg egy hosszabb út után. Kb 2 hetente leveszem a kiegyenlítő tartályt,és kitakarítom. De még mindig nagyon olajos a víz! Segítségeteket előre is köszönöm: üdv Attila
  2. Sziasztok!!! S.O.S segítségre lenne szükségem!! G astra,2000évj,1.7 dti olyan próblémám van,hogy nehezen indul be,először 1-2 henger mocorog,utána beindúl a többi is! Érdekes jelenség, mert ha már beindúlt,megy rendesen,ereje megvan,mi lehet a baj! persze,elektromos adagolóról van szó! Hibakód,meg nincs!!! hol keressük a próblémát???? Légyszi ha tudtok,segítsetek!!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Attila
  3. Hali! Nagyon köszönöm,a tanácsokat,várom a köv.beszámolódat! király vagy!
  4. Hali! Elvileg,már nem megy a vízbe az olaj! Az előző tulaj,már átmosta a rendszert is,de valószinűleg, a csöveket nem takarította át,mert mikor levettem a kiegyenlítő tartályt,akkor láttam a csövekben az olajat! Én nem szedtem még szét,tavasszal gondoltam,áttakarítom az összes csöveket,vagy esetleg kicserélem! A kiegyenlítő tartályban tiszta víz megy bele a motorból,főleg ha hosszabb távra megyek,akkor gyűlik össze inkább benne az olaj! de nem sok,a kiegyenlítő tartályt én brigécióval mostam ki! Köszönöm,a segítséget,örülök,hogy megosztottad Velem a tapasztalatod,még bíztosan fogok írni! Köszönöm,üdv:Attila
  5. Hali,előszőr is B,Ú.É.K Abban szeretném a segítségedet kérni,hogy nálam is olajos a víz,PONTOSABBAN A KIEGYENLÍTŐ TARTÁLY.,de az előző tulaj az olaj hűtőt már kicserélte. Hogyan tudom kitakarítani a rendszert?
  6. Nagyon köszönöm a segítséget,átnézem!
  7. Sziasztok! 1.7 dti G Astrám van,most olvastuk ki a hibakódját! (p1125) .Valaki megtudná mondani,hogy pontosan mi is lehet ez? Segítségeteket előre is köszönöm!!
  8. Dieseles

    Dízel

    Az vicc,hogy a motorjában 35000 km van,rokontól vettem,ő csináltatott rajta motorgenerált,új dugók,új turbo,főtengely,adagoló,stb!Az a baj,hogy ezt ,ár telerakták mindenféle elektronikával!!!
  9. Dieseles

    Dízel

    Sziasztok dieselesek,segítségeteket kérném,hidegben nagyon jól indul az autóm,kb 10 mp jár,utána ledadog,es gázpumpálás nélkül,leáll! Mi lehet a gond? Ez egy 2000 évj,1.7 dti,G astra caravan(ISUZU),55 KW Előtte f astra caravanom volt 9 évig,Isuzu diesel,423000 km-el adtam el,hibátlan motorral!!!! Pöcc-röff volt a kicsikém!
  10. Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nemrég vettem egy G astra combit, 1.7 dti, olyan próblémám van,hogy reggeli hidegben pöcre indúl,ami igazából nem is próbléma,kb ketyeg 10 másodpercig,és utána dadog,ha nem pumpálom a gázpedált , leáll: Mi lehet a gond? Utána nehezebben is indúl el. segítségeteket előre is köszönöm!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.