Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

K.Miklos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pósfa

K.Miklos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Szeretnék segítséget kérni! Tavaly vettem egy 1.9CDTI 150 lovas Vectra C-t motorkódja Z19DTH. Körülbelül 2 hete kezdődött egy olyan problémám, hogy lassan pörgött fel a motor és 2400-2500-as fordulatnál lépett be a turbo. 4.be 60-nál nyomtam egy padlót és 6 másodpercig nem történt szinte semmi. Aztán kidobta a szervízlámpát, de az el is aludt magától, majd újra és újra. Pár napja már a motorjel lámpa is égett, kiolvastam a kódot és P0400 azaz kipuffogógáz visszavezető rendszer hibát jelzett. Találtam egy lyukas gumicsövet a vákuumrendszerbe, azt kicseréltem, levettem az EGR szelepet, megtisztítottam, majd komolyabb géppel kiolvastattam az autót és arra jutottunk, hogy szorulhat az EGR szelep mert egy darabon nem voltak megfelelő értékek, de működött. Megint kivettem megtisztítottam WD40-el, mentem vele kb 80 kilométert és semmi hibakódot nem dobott ki. Most mikor hazaértem és újraindítottam megint ég a szervízlámpa és megint P0400 kódot ír. Egyébként a szelepfedél bal felső csavarja körül folyik egy kicsit az olaj, de szerintem a kettő nem függ össze. Kerestem hasonló problémát itt a fórumoban de nem találtam. Kérem szépen aki tud bármiféle segítséget nyújtani az írjon! Egy másik topicba már leírtam a problémám. Nagyon szépen köszönöm!!!!
  2. Üdv! Szeretnék segítséget kérni! Tavaly vettem egy 1.9CDTI 150 lovas Vectra C-t motorkódja Z19DTH. Körülbelül 2 hete kezdődött egy olyan problémám, hogy lassan pörgött fel a motor és 2400-2500-as fordulatnál lépett be a turbo. 4.be 60-nál nyomtam egy padlót és 6 másodpercig nem történt szinte semmi. Aztán kidobta a szervízlámpát, de az el is aludt magától, majd újra és újra. Pár napja már a motorjel lámpa is égett, kiolvastam a kódot és P0400 azaz kipuffogógáz visszavezető rendszer hibát jelzett. Találtam egy lyukas gumicsövet a vákuumrendszerbe, azt kicseréltem, levettem az EGR szelepet, megtisztítottam, majd komolyabb géppel kiolvastattam az autót és arra jutottunk, hogy szorulhat az EGR szelep mert egy darabon nem voltak megfelelő értékek, de működött. Megint kivettem megtisztítottam WD40-el, mentem vele kb 80 kilométert és semmi hibakódot nem dobott ki. Most mikor hazaértem és újraindítottam megint ég a szervízlámpa és megint P0400 kódot ír. Egyébként a szelepfedél bal felső csavarja körül folyik egy kicsit az olaj, de szerintem a kettő nem függ össze. Kerestem hasonló problémát itt a fórumoban de nem találtam. Kérem szépen aki tud bármiféle segítséget nyújtani az írjon! Nagyon szépen köszönöm!!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.