Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rion

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

rion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. A FAQ-ban lévő leírás alapján megcsinálnám a fojtószelepház tisztítást. http://www.opelforum.hu/topic/1986-fojtoszelephaz-tisztitasa/ Pár kérdésem előtte: A vízcsövek bilincsei hogyan lazíthatók? Csavart nem láttam rajtuk. A vízcsöveket levéve kell számítanom nagyobb adag kifolyó vízre?
  2. Hali. A bal oldali index (irányjelző) visszajelző lámpám elromlott. Jobbra indexelve villog a jobb, balra indexelve a bal oldali viszont nem. De a reléből hallom hogy kint villog, és kiszállva is megnéztem, hogy kint ok. Az "így csináld" könyv sem, se egyik fórumtárs segédlete nem írja hogy lehetne cserélni. http://p.coldline.hu/2013/10/20/1222904-20131020-DIKbqM.png http://p.coldline.hu/2013/10/20/1222905-20131020-uKq3Bd.png Kiéghetett-e egyáltalán mert Izzószálas? Vagy ha led akkor kontakthibám van valahol? Amúgy gyári megoldás, nem tuningolt. Lehet ezt cserélni? Z14XE 2004/1
  3. Amikor ablaktörlő mechanikát javítottam, nekem se akartak lejönni a karok a helyükről. Vettem ablaktörlő kar leszedőt vateráról. 2 ezer alatt megvolt postával együtt. Azzal könnyen lepattantak.
  4. Ha a belső ventin lévő előtét ellenállás a ludas, az "könnyen" javítható házilag is. 1 hónapja javítottam a sajátomon, nálam csak a 3. fokozat működött. Akna fölé álltam, onnan hozzá lehetett férni az ellenálláshoz a ventillátor kiszerelése nélkül is. Mondjuk nem volt sok mozgásterem a rövid vezetékek miatt. Az ellenállás spirál a lábánál, a befogatásnál tört el, ezért nem volt elég a réz-tollbetét trükk amit ebben a fórumban olvastam. Csoki belsejéből kivett rézscső és a megszorító csavarjai segítségével javítottam, úgy hogy átfúrtam a lábat befogó lemezt. Az ellenállás a csatlakozóval van egyben: http://p.coldline.hu/2013/06/24/1083408-20130624-MqtpBz.jpg A javított állapotot elfelejtettem lefényképezni, de valami ilyen lett, (a csavarok talán a másik irányba néznek): http://p.coldline.hu/2013/06/24/1083409-20130624-OU5TsN.jpg
  5. Hali, Utólag beépített, nem gyári riasztóm van. Selca. Ennek a központi egységét, vagy azt a részt szeretném megkeresni, ahol az index lámpák vezetékezését hozzákötötték. Használtan vettem az autót, nem én szereltettem be. Valahol kontakt hibám van, mert a bal index visszajelzése egy hete eltűnt, ma újra jó volt. Másik jelenség volt egyszer, hogy folyamatosan világítottak az indexek menet közben, csak megállás után a beriasztásra "javultak meg". Keresgéltem már a burkolatok mögött, követtem az A oszlopra szerelt mozgásérzékelő vezetékét. Végigkövettem a kesztyűtartót kiszerelve, át a középkonzol mögött, a biztosítéktábláig, ahol össze van kötve egy galacsinba a bal oldali mozgásérzékelő, és a váltó előtti visszajelző led vezetékeivel. Bár kicsit kibontottam az itteni lábtér oldalburkolatát, teljesen kivenni nem tudtam és nem is fértem előző alkalommal jobban oda keresni. Azt sejtem hogy itt, vagy a motortérben, vagy a csomagtartóban lesz, a vezető oldalán. :) Milyen tipikus helyekre szokták az utólagos riasztó központi egységét tenni? Hogy és hol szokták hozzákötni az index lámpa vezérlését?
  6. Nem feltétlenül van eldugulva az elvezető cső. Nekem rosszul lett visszazárva a kis ajtó mikor pollenszűrő lett cserélve, és azért folyt be az utastérbe. Biztosra mentem, az ajtó peremében lévő vájatban végignyomtam valami szilóhoz hasonló tömítő anyaggal. Megkötött, és rajta maradt az ajtón. Gumiszerű gilisztaként szigetel. Még mindig ott van pedig már párszor nyitogattam azóta. Azóta a kocsi alatt van tócsa, nem az asszony lába alatt. :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.