Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

leroi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H Elegance
  • Város
    Kukutyin

Legutóbbi látogatók

276 profile views

leroi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Teljesen kezdőként szeretnék alufelnit venni egy 2009-es H-ra, ötajtós, z16xep motor. 205/55 r16 Pirelli gumik vannak, azokat nem szívesen cserélném le. Arra rájöttem már, hogy az r16 fontos, illetve arra is, hogy 4 csavaros a kerékagy. Mindenképp (használt) gyári felni a cél. Milyen számokat kell még nézzek és azokat hol találom? Fontos, hogy a gyári állapotot akarom megtartani kinézetben, szóval kisebb, beljebb (vagy kijjebb) álló felni nem jó. Milyen felnit keressék? Ezenkívül, ha van még jó tanács, örömmel fogadom. Köszönöm L.
  2. Sziasztok! Z16XEP motoros 158.000 Km-es Astra H-ról szeretnék kérdezni. Tavaly nyáron autópályán hazafele megadta magát a gyujtótrafó. Kigyulladt a lámpa, elment az erő. Nem is forszíroztam, gurultunk még 10-15 km-t, de mivel villogni is kezdett a lámpa, ezért autómentő. Itthon trafócsere és minden ok. Pár hónappal később megint kigyulladt a lámpa, de semmi érezhető probléma, pont be tudtam vinni a szervízbe, 3. henger gyújtáshiba, kód kiüt, gyertyák felcserél. Két nappal később, megint lámpa, most pár napig nem jutottam el a szervízig, amikor elmentem, akkor többszörös gyújtáshiba kód volt, véletlenszerű és hengerenként is. Kód kiüt. Pár nap múlva megint...de semmi hibajelenség, csak a lámpa gyullad ki, az autó megy rendesen. Talán, néha, van egy olyan bizonytalan érzés, mintha egy tizedmásodpercre elmenne az erő, de ez csak egy nagyon halvány érzet, nagyon ritkán jelentkezik és igazából lehet, hogy csak belemagyarázás. És nincs kapcsolata a lámpagyulladással. És itt kezdődött az agyalás. A szerelő megesküdött, hogy a gyújtótrafó jó, ő cserélte ki, annak jónak kell lennie. A gyertyák jók, hiszen egyszerre nem romolhat el az összes. Szerinte a megoldás a motortisztító, mert valószínűleg az injektorban lehet valami apró kosz, ami miatt nem jut benzin a hengerbe és nincs robbanás. De horrorsztorinak elmeséltek egy másik Astrát, amiben kb. mindent kicseréltek és akkor is visszajött a hiba, sőt ma is megvan. Megcsináltam a motortiszítót, két hétig ok, aztán kezdődött elölről. Januárra meguntam a bénázást és elvittem a világító lámpájú autómat az Opel Schillerhez, ahol vettem 100.000 km-el ezelőtt. Ott kiolvasták a kódot és azt mondták, idézem: "Menni kell vele, aztán majd meglátjuk..." Mindez (időpontra!) két óra és 7000 Ft volt. Ekkor felmentem az autópályára és megszaggattam a gépet amennyire lehetett (hátha most kijön az a pici kosz az injektorból...) és fél évig nem volt gond. De most megint visszajött a lámpagyulladás. A hibakódok 300, 301, 302, 303, 304, 314. (Mindegyik 00-ra végződik) Vagyis gyújtáskimaradás véletlenszerűen, minden hengerben külön és egy hengerben. Most már nagyon figyelem az erőtlenedést, de az sincs már, az autó úgy megy mint a kisangyal. Főként Pesten használom. Fogyasztás a szgép szerint 7.2 (7.8 klímával), nem változott. Mit javasoltok?
  3. Sziasztok! Egy Opel Astra H 1.6-ossal kapcsolatban kérnék tanácsot. A távirányítóval történő lezárás után 30 mp-cel a riasztó 5 rövidet sípol. Ugyanezt teszi a nyitáskor is. Mi lehet a baja? A jobb hátsó ajtó nyitásakor nem gyullad ki a nyitott ajtót jelző lámpa, lehet összefüggés? A dolog azért nagyon bosszantó, mert néha előjön, néha nem...ezzel együtt meg időnként az akkumulátor teljesen meghal, most azt kicseréltem, mert már elegem lett a cserbenhagyásokból, de a sípoló hibajelzés megmaradt. Köszönöm a segítséget előre is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.