-
Hozzászólások
18 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
tastaltos névjegye
- Születésnap 1986-06-09
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Vectra B 2.2 Sport
-
Város
Veszprém
tastaltos's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
A szondát leginkább méréssel. Bár lehet a többiek tudnak valami trükköt... A levegő a kipufogórendszer illesztéseinél juthat be. Vagy ott ahol a hengerfejnél csatlakozik a leömlő, vagy a lambdaszondának kialakított résznél, a rezonátornál, vagy közvetlen a katalizátor előtt. Elég sok helyen van külön szigetelő gumi, fémlapka.
-
Ha eddig jól működött, azaz kevesebbet evett akkor szinte bizonyos. Nekem a 2.2-es nem eszik 10 litert, tehát van baj... Szerintem az autó rendszere úgy dolgozik, hogy kevésbé "univerzális" katalizátorra gondol, vagy semmilyenre. Tipp csak: a lambda szonda kakaót ad neki. Szerk, kimaradt: A megfelelő légmentes szigetelés ellenőrizve lett?
-
Jó hírem van! Belefutottam egy 2.0 DTI Vectrába, és felhajtottam a hátsó ülést... Tehát a talány megoldódott, a válasz pedig a reklám után... A helyzet az, hogy ebben NINCS külön szivattyú! Csak egy tok egy szűrőházzal. Szóval bocsánat ha valakit megtévesztettem volna, mert nem szándékos volt.
-
Találtam megfelelő műszeregységet úgy néz ki :) A szike nem szokott letörni?
- 5.482 válasz
-
Csak egy ötlet: kellene egy olyan vállalkozó szellemű ember, akinek van ugyanilyen Vectrája. A hibásnak vélt eszközt megcsereberélném. Egyszerűbb szereléstől a bonyolultig. A tapasztalatom az, hogy nem mindig elég az ha van egy hibakód, mert az inkább csak támpont, hogy merre keresgéljen az ember.
-
Köszi a fájlt! Egy ilyent találtam: http://www.blauertacho4u.de/products/en/LED-Conversionsets/LED-Full-Kits/Vauxhall/Blue-Speedo-Full-Kit-Opel-Vectra-B-Omega-B.html Ahogy néztem ezzel csak be kell tenni a rendes izzók helyére a ledeket. A foglalatban van LED és megfelelő ellenállás. De.... A világítás kapcsolót csak forrasztással lehet átváltoztatni. (legalábbis nekem ez jött le a leírásokból) Esetleg neki mernék veselkedni, de egyrészt nem tudok forrasztani, másrészt egyedül besz##i vagyok... Az elektronikai résztől valamiért mindig is tartottam, pedig tudom, hogy csak türelem meg odafigyelés kell.
- 5.482 válasz
-
Nagyon jó kis leíró oldalt küldtél! Az is látszik belőle, hogy meg lehet csinálni az össz km számlálómat is! Ez alapján a lámpáknak már neki mernék fogni, de a ledesítéshez nagyon kevés vagyok. Valaki esetleg vállalna egy ilyen beavatkozást?
- 5.482 válasz
-
Az enyémből kiindulva automata. 4 Celsius alatt bekapcsol, és nyomatja amikor rajta van a gyújtás.
- 5.482 válasz
-
A szaki azért kellene, mert tapasztaltabb mint én, és thorx vagy mi a nyavaja csavarok is vannak benne. Szét próbáltuk szedni anno barátom műszereit de elég hamar megakadtunk, illetve el is barmoltunk két szellőzőt :) Ha esetleg van olyan Opelos, aki csinált ilyent és tettleg segítene benne azt nagyon megköszönném, mert a Vectrám Sport felszereltségű, és emiatt szinte lehetetlen ugyanolyan műszereket, és műszerfalat lőni hozzá. Ezért inkább szerencsétlenkedem, és fizetek minthogy eltörjek valamit...
- 5.482 válasz
-
Keresgettem, de sajnos nem találtam a hozzászólások között olyan szaki elérhetőségét, aki megcsinálna egy műszerfal szét-összét. Tudnátok javasolni valakit a Veszprém - Székesfehérvár tengelyen? Cserélni kellene a műszerfalban lévő izzókat, meg a klímában lévőket. Bár nem ledesítésben gondolkodtam idáig, de igazából mindegy. Illetve megjavítható-e az össz megtett km számláló? Működni működik, de hidegebb időben nem mindegyik pálcika jelenik meg.
- 5.482 válasz
-
Nem tudtok véletlenül Veszprém, Fehérvár környékén egy olyan elektronikai szakit, aki megberhelné a műszerfalamat? Konkrét problémáim: Nem ég a visszajelző fény az elülső ködfényszóróra Nem ég a visszajelző fény az övbecsatolásra figyelmeztetős Hol ég hol nem a digitális klíma hőfokjelzőnél Hol jelzi, hol nem az összes megtett kilométer egyes pálcikáit Nem halálos problémák, de egyre jobban idegesít, hogy nem tökéletes.
-
Na végre hazatértem, és meglestem a nagy gépem. Egy ilyenre leltem: http://kepfeltoltes.hu/view/131101/588360157N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Szerk: pontosítok, én is megleltem ezt a részt :D
-
Tartom magam az előzőekhez, hogy mivel benzines Vecim van >>>így csak sejtem<<<, hogy ebben is van. De mivel felpiszkáltad az érdeklődésem, amint lehetőségem lesz meglesek egy 2.0 DTI-t. Legalább okosodom. Illetve kérnék egy dízeles kollegát, hogy gyújtson fényt a fejemben. Szóbeli sportszelettel meghálálnám. Andrej kolléga kérdésére adott tippet szerintem nem befolyásolja, hogy van vagy nincs tápszivattyú. Tényleg nem szekálásnak: de a Cromax webshopja is helyenként hiányos az adatok tekintetében.
-
Nem kekeckedésnek, ill okoskodásnak, mert tény, hogy benzinessel nyomom, de lennie kell egy olyan elektromotornak ami elnyomja az adagolóig a naftát (na meg szűrő is van), mert utána következik a magas nyomású rész, ahonnan az adagolóé a főszerep. Illetve létezik üzemanyag szivattyú a 2.0 DTI motorhoz (is).
-
Sziasztok! Párommal kettecskén éldegélünk szép Veszprém városában. Mivel az a ferde hajlamunk támadt, hogy bővítenénk a családot az eddigi F Astra helyett beszereztünk egy Vectra B2-est. Zénó (becses neve a szörnynek) 2001-ben villantott búcsút az édesanyjának tekinthető robotkarnak. Ő egy 2.2-es benzines Sport felszereltségű, ferdehátú jószágként rója ma az utakat. Bár induláskor az előző tulaj hanyagságának köszönhetően döcögősen indultak a dolgok, de apránként sikerül kipofozni. Nagyon szeretek vele utazni, mert kényelmes, erős, és a csomagtér is két hullás. Tény hogy inkább utazóautó, mint sportkocsi, ráadásul én is inkább vezetni szeretek mintsem száguldozni, de meg lehet vele fogni a hazai BMW és Audi park jó részét :) Bütykölni imádok, de a komolyabb beavatkozásokat inkább a szakikra bízom. Kellemes autókázást! :hiya: