Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sakál

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    51
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    hetényenyháza

Legutóbbi látogatók

445 profile views

sakál's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. sakál

    Dízel

    Itt a kép róla: http://www.kepfeltoltes.hu/view/160402/SAM_8631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  2. sakál

    Dízel

    1350 forintért vettem egy valóban ladához való vákum dobot és jó lett! A boltban megnézték mennyi lenne a gyári és 137ezret mondtak rá!!!!Még a boltos sem értette,kérdezte is hogy miből van az aranyból?
  3. sakál

    Dízel

    Amúgy ma kiderült hogy az adagolómon meghalt a vákum dob.Ez az ami ha bemelegszik a motor visszább veszi az alapjáratott. Ki is tudnám cserélni csak az a gond hogy majd 40 ezerért találtam a neten. Esetleg erre valaki tud olcsóbb megoldást?
  4. sakál

    Dízel

    Nekem már volt olyan hogy lecseréltem a szíjat és pár ezer kilométer után megette. Nagy szerencsém volt hogy nem szakadt el de nem sok hiányzott neki. Amúgy nálam az adagoló volt a ludas,lógott a tengelye.
  5. sakál

    Dízel

    Én ha arról leveszem a vezetéket akkor is megy.
  6. sakál

    Dízel

    a másik meg hogy az adagolón oldalt van még egy mágnes szelep.Az mi célból van?Mert ami rajta van vezeték az test kábel,ami szerintem értelmetlen,de ha aksiról adok neki 12 v-ot akkor kattog.én ezt nem igazán értem...
  7. sakál

    Dízel

    Sziasztok! x17dtl motoros astrám a napokban azt kezdte játszani hogy első indításkor(Mindegy reggel vagy délután)csak ígér de nem indul be,ha viszont padló gázt nyomok neki és úgy indítok akkor azonnal indul. Mi lehet a gond? Adagoló?
  8. sakál

    Elektromos

    Szerintem az új kábeleknek köszönhetem.De nagyon meglepett hogy nem megy le 14 volt alá pedig a ködlámpától kezdve az ablakfűtésig reflektor mindent fel kapcsoltam :icon1:
  9. sakál

    Elektromos

    Na hát akor. Csináltattam új kábelt a generátor meg a motor közé meg kicseréltem újra az a kábelt is ami a motoról adja a testett az aksira.Persze egy kicsit vastagabra mert ami rajta volt az elég vékony volt. Most úgy állok hogy fogyasztók nélkül 14,6 volt a tőltés de ha mindent rá adok akkor sem megy le 14 volt alá. Remélem most már jó lesz egy darabig. :icon1:
  10. sakál

    Elektromos

    Na át nézztem ,a generátor test kábel lehet a ludas. A generátornál mértem feszt.ott meg van a 14,5 volt szépen.De ha már a blokkon mérem a testet már csak 13,4 volt-ot mutat mindenféle terhelés nélkül. Az én astrámnál a generátor meg a motor egy kis kábelell van összekötve ami már nem is a legjobb állapotú.Csináltattok hozzá új kábeleket sarukal délután megyek értük. Majd meg írom hogy változott-e valami.
  11. sakál

    Elektromos

    Na akkor holnap jól át nézzem a vezetékeket. Mondjuk a generátor felfogatásnál van egy kábel ami a motorral köti össze közvetlen a generátort az elég vékonynak tűnik. Ilyen csatlakozos hozzá valo vezetékeket hol lehet beszerezni? Mert én szívem szerint az összes kábelt ami az aksira megy lecserélném,pl generátor,önindító,test kábelek. Mondjuk a motorteredről dobhatnál egy képet Az aksi körül,mert van egy olyan érzésem hogy nálam nem minden gyári.
  12. sakál

    Elektromos

    Igen ,gyújtásra világít és el is alszik mikor elindítom a gépet. Test hiba miatt is lehet gyenge a tőltés?
  13. sakál

    Elektromos

    Sziasztok! Astra f (1995évj) 1.7 dtl kombi nál hol található a fütömotor ellenállás? Másik: Tőltés problémám akadt.fogyasztók nélkül is 13.4 v-nál nem megy feljebb a töltésem. Ha bekapcsolom a világítást meg a fűtést meg a rádió-t akkor le megy 12 volt alá a tőltés. Este nem is nagyon tudok közlekedni a kocsival mert a világítás is úgy leszívja az akkut hogy másnap már nagyon nehezen indul be a gép. Akksi új,a régivel is ezt csinálta,sőt van itthon még egy generátorom de azzal is ilyesmi értékeket mértem régen. A szomszéd verdájára is rámértünk kiváncsiságból az terhelés nélkül 14,4 voltott muatatt terhelésel minden ráadva de minden!14 volt az eredmény.Igaz az benzines de szerintem a rendszer úgyan az. Mi lehet a gond?
  14. sakál

    Dízel

    Az jó dolog hogy meleg motornál is van a gépemnek útóizzítása?
  15. sakál

    Dízel

    Nekem az után izzitás kb 40 másodpercig tart,ma kimértem műszerel. útána sem ugrik fel a tőltésem 13.4 voltnál. Ma cseréltem generátort azzal sem sokal jobb a helyzet. 14 fölé az istené sem megy.Akksi kizárva a szomszédéval is úgyan ezt csinálja.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.