Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ezüst 11

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Zafira
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

740 profile views

ezüst 11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. A gyertyák jónak tűnnek, szinte azonos ellenállás mindegyiken (párban vizsgálva). Viszont most úgy tűnik nem állandó, hanem visszatérő a hiba (néha izzít). Az ECU közvetlenül kommunikál a relével, vagy a UEC-on keresztül? (A közelmúltban volt más jellegű egyszeri hiba, amelyben az UEC érintett lehetett.)
  2. Sziasztok! Izzítórelé általános hibakódot (P0683) mi okozhatja, ha magát a relét hibátlannak feltételezzük? Három éve lett cserélve, de az eredetit is sikerült megjavítani, és azzal is dobja a hibát. Egyébként valószínűleg nem izzít, mert észlehető áramfelvétel nincs.
  3. Úgy látom még nem válaszoltak. A 3 l-es alapjárati fogyasztás és fura szag (és alapját ingadozás) a DPF regeneráció tipikus jelei.
  4. Nekem 1.45 volt rajta eredetileg, az frissült (talán 1.63-ra) és így már nem működött a hozzá adott szoftverrel, hiába látta az interfészt . (Egyébként benne van a leírásában, hogy ne frissítsd a FW-t)
  5. Nekem a fiam véletlenül frissítette az FW, és nem tudtuk visszaállítani. A szoftver látta utána is látta, de többé nem kommunikált a kocsival (bár előtte is bizonytalan volt). Szerencsére olcsó, csak ki kell várni míg ideér.
  6. Erre a kérdésre úgy látom nem érkezett válasz, pedig engem is érdekelne, mert hasonló jelenséget tapasztalok A17DTJ motornál. Talán még annyi, hogy ha finomabban gyorsítok kisebb kevésbé érzékelhető a rezonancia.
  7. Látom elírtam, valójában 140 A-es. A kormányt nem próbáltam, de nekem a klíma jégmentesítés funkció szívja legjobban a feszültséget akkor esik le 12.5 V-ra alapjáraton. Most vettem észre, hogy ebben a hideg időben is bekapcsolja a klíma a kompresszort az automata üzemmódban, akkor is ha a hőmérsékletet 26 fokra állítom. Kicsit gyanús, de lehet, hogy a levegőminőség érzékelő találja magasnak a páratartalmat. Átállítottam ECO-ra viszont most aggódhatok, hogy ha nem kapcsol be időnként a kompresszor elszivárog a gáz. Rövid utakon, ha nem párásodik a szélvédő, 18 fok, 0 ventilátort állítok, mert mire valami történne, már le is állítom a motort.
  8. Még így is, minden fogyasztó bekapcsolása mellet tartja a 12,5 V-ot alapjáraton, 1500-nál a 14 V-ot. Igaz 120 A-es generátorom van.
  9. Van eletromos kiegészítő fűtés, és sajnos télen legtöbbször csak városban járunk, bár egy-két hetente bejön egy-egy kétszer 3/4 órás út. Valószínű ez okozza az akku végét.
  10. Többször megmértem, mindig ugyanaz. 1.5 A-rel kezd, majd fél perc után beáll 66 mA-re, és azt tartja (bár ezt követően csak kb. egy percig várakoztam). Úgy tűnik, az akksim kezd kipurcanni.
  11. 3,5 éves, 1.7 Zafirámban mostanában 2x is lemerült az akksi, 1 hét állás után. Ma megmértem a nyugalmi áramfelvételt: 1.5 A-ról indult és kb. fél perc alatt 66 mA-re állt be. Vajon ez reális érték, vagy hibát kell keresni? Riasztó nincs a kocsiban.
  12. Ésszerűen használva nem lehet belőle baj. 3-4 dl folyadék van egy flakonban, lehet, hogy óránként ennél még több kondenzvíz keletkezik az elpárologtatón.
  13. Én a habos tisztítókban bízom. Legutóbb kivettem a pollenszűrót, majd a helyét telenyomtam a habbal. Fedél vissza és ventilátor bekapcs, hogy hadd nyomja át az elpárologtatón. Ezt addig ismételtem amig a teljes töltet elfogyott.
  14. Tudomásom szerint nincs visszajelzés, mint hagyományos esetben, csak a hibáról.
  15. Hol és mennyiért sikerült CID-re szert tenni ?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.