Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Mark716

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H 1.9 CDTI Sport
  • Város
    Budapest

Mark716's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia Kormányösszekötők jók? Nekem utoljára például a lengőkarszilentek miatt rázta, lehetnek azok is.
  2. Sziasztok! Az lenne a kérdésem h tudja-e valaki mi ez a narancssárga háló az ülés alján? Delphi feliratos doboz van előtte. Gyári sport ülés, kartámaszos, deréktámaszos, dönthető ülőlapos. Előre is köszönöm
  3. Sziasztok! Sajnos a németeknél meghúzták a kocsit. De azon gondolkozok hogy javítgatás helyett komplett ajtókat cserélnék ha elfogadható áron találnék színazonost. Viszont hátul most tekerős az ablak. Az elektromos ablak be lehet húzva hátra csak a csatit rádugom és működik? Vagy nagyon optimista vagyok? Mert ha legalább a kábelezés meglenne és max tanítani kellene akkor keresnék elektromos ablakos ajtókat hátra. 2005 5ajtós 1.9 Sport Válaszokat előre is köszönöm
  4. Köszönöm a részletes válaszokat. Valószínüleg ugyanez a problémám nekem is... A tünetek 100%-ban egyeznek. Önindító csere...
  5. Szia Olyan mintha beindulna és egy pillanat múlva meg is áll. A fedélzeti számítógépet figyelve kb. 65-70 fokos vízhőmérséklet fölött produkálja ezt. Tehát a hideget így értettem bocsi. Teljesen hidegen és kb 70 fokig semmi probléma.
  6. Sziasztok! Hátha valaki már találkozott hasonlóval. 2005-ös H Astra 1.9 z19dt 120 lovas 8 szelepes. Valószínüleg valós 255.000 km-rel, jó állapotú motorral. A probléma, hogy üzemmeleg motornál, indításnál elindul, de fél másodperc járás után lefullad. Következő indításra rendesen indul. Hidegen semmi hiba. Hibakód nincs. Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.: Márk
  7. Sziasztok! Egy kérdésem lenne: Részecskeszűrő kikapcsolásához elég az op-com vagy szűkséges a Tech-2?
  8. Szia! Szerinted, ha egy tisztítás után lezárom az EGR-t egy lemezzel tömítésnél úgy, hogy a szelep belsejében a nyitást zárást ne befolyásolja dobna rá hibát? Műszaki előtt pedig kivenném, nehogy gond legyen a káros anyag kibocsátással.
  9. Neked kb. mennyit változott a fogyasztásod EGR és DPF nélkül? Mennyi volt előtte és most?
  10. Szia! Ha jol tudom alapjáraton és teljes terhelésen nem nyit ki. Kb. 30% terhelés környékén nyit. Elég sokat használom városban és autópályán is általában 120-on áll a tempomat, ami 6.ban kb. 2100-2200 fordulat. Szóval általában városban és autópályán is kb. 1/4 gázt használok, ahol elvileg nyitva az Egr.
  11. Szia! Egr-t azért, hogy ne a kipufogó gázt kapja állandóan a motor, hanem friss levegőt. Elvileg a fogyasztás is lejjebb megy tőle. Úgy gondoltam, hogy egy alapos takarítás után egy lemezzel elzárnám. Tehát magát az Egr-t működtetné az elektronika, de a kipu gáz lemenne a kipufogó rendszerbe. Műszaki előtt pedig kivenném a lemezt és minden működne az eredeti módon. Kb. 5 perc szerelés.
  12. Sziasztok! Tapasztalatokra lennék kíváncsi. Egr-t és a részecskeszűrőt szeretném kiiktatni. Szükséges lenne "letanítani" a kocsit vagy elég lenne az Egr-t egy pucolás után a tömítésnél elzárni a kerámia szűrőt pedig kiütni a helyéről? Attól félek ha csak elzárom és kiütöm hibát fog jelezni... Egyébként 2005-ös Z19DT 120 lovas. Illetve a műszakin a káros anyag kibocsátással lehet-e problémám? Előre is köszönöm!
  13. Sziasztok! Tudna valaki pontos infót adni arról, hogyan kell kiszedni a részecskeszűrőt a kipufogóból? Itthon csinálnám. Adott az akna és a szerszámok. Illetve, hogy Tech2-vel le lehet-e "tanítani", hogy ne keresse? Egyébként az előző problémára(városba nagyon megy autópályán szívó dízel) fény derült hála Weszi barátunknak!!! Márkaszervíz és egyéb szervíz látogatása után elmentem hozzá és 10 perc múlva megmondta hogy mi a baja. A turbó vákuum szabályozó dobja volt lyukas! Városban egy-egy gyorsításhoz elég volt viszont autópályán folyamatos terhelésnél nem volt elég vákuum a turbó behúzásához és kirakta vészüzemmódba... Még egyszer köszönet neki a hiba megtalálásáért! Tehát részecskeszűrőről valaki? Előre is köszönöm!
  14. Helló! Külsőre ez volt feltűnő legelőször. Persze gondolom az üzemanyagot nagyon sok minden befolyásolja. Néztem ml-es befecskendezést is, de már nem emlékszem mennyi volt és sajnos nem írtam fel...:( Már voltam egy közeli Opel szervízben és holnap reggel 8-ra viszem. Remélem rámutatnak mi a baja. Közben gondoltam EGR szelep hibára is. Ma reggel, eddig először nehezebben indult. A teljesítményvesztés mellett ez is lehet EGR tünet elvileg... Talán holnap délután már többet tudok. Egyébként a részecskeszűrő állapotát megtudom nézni a BC-ben?
  15. Sziasztok! A tankban mind2 alkalommal legalább 20-25 liter, visszának 30-is. Azt nem értem hogy miért csak autopályán...? Igen nekem is felmegy 20 fölé. Lejöttem a pályárol utána jo volt. Probaképp városba 60-nál felraktam 6.-ba, lepadloztam és felment 20liter fölé a fogyasztás. Tegnap, ma tökéletes volt... Csak az autopályán... Nem értem!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.