Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

spityeg

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

spityeg last won the day on Május 27 2020

spityeg had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.4
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

702 profile views

spityeg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Hírnév

  1. billenésgátló (szerelők hívják így, legalábbis ahol én jártam): https://cromax.hu/motortarto_elso_opel_astra_g_33469
  2. Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy 2005-ös G Astrán cseréltek billenésgátlókat, az alsót és az elsőt is. Mikor kihoztam a műhelyből remegett az egész autó, úgyhogy 300 km után visszavittem. Az alsót kicserélték Febi-re, az első maradt a cserélt (Meyle vagy Optima). Lényegesen javult a helyzet de én még mindig érzek alapjáraton egy kis remegést az autón, pl a kormányon. Okozhatja az első nem megfelelő minősége, vagy szakszerűtlen beszerelése? Azt hallottam az alsót nem is nagyon szokták cserélni...
  3. G Astra-nál ha műszeregység cserére kerül sor megmarad az eredeti km állás? Lehet kapni új műszeregységet, ha igen hol és kb mennyibe fáj?
  4. Sziasztok! 2005-ös G Astra (Z14XEP) a következő hibát produkálja: első indításkor az óracsoporton minden jól működik, égnek a visszajelző lámpák, működik a műszerfalvilágítás, működik a fordulatszámmérő a vízhőfok mutató, az üzemanyagszintjelző és a kilométeróra is. Kb. 1,5-2 perc járatás után ha leállítom és újra ráteszem a gyújtást a mutatós műszerek nem mozdulnak, a kilométeróra mutatója a 0 körül egyhelyben rezeg. A gyújtás levétele után még néhány másodpercig tovább rezeg majd megáll. Ha az első indítás után nem állítom le minden óra jól működik. Ha hagyom állni kb fél órát, újra minden jól működik a következő indításig. Van valakinek valami tippje? Előre is köszönöm: Spityeg
  5. Sziasztok! 2005-ös G Astra (Z14XEP) a következő hibát produkálja: első indításkor az óracsoporton minden jól működik, égnek a visszajelző lámpák, működik a műszerfalvilágítás, működik a fordulatszámmérő a vízhőfok mutató, az üzemanyagszintjelző és a kilométeróra is. Kb. 1,5-2 perc járatás után ha leállítom és újra ráteszem a gyújtást a mutatós műszerek nem mozdulnak, a kilométeróra mutatója a 0 körül egyhelyben rezeg. A gyújtás levétele után még néhány másodpercig tovább rezeg majd megáll. Ha az első indítás után nem állítom le minden óra jól működik. Ha hagyom állni kb fél órát, újra minden jól működik a következő indításig. Van valakinek valami tippje? Előre is köszönöm: Spityeg
  6. Sziasztok! 2005-ös G Astra (Z14XEP) a következő hibát produkálja: első indításkor az óracsoporton minden jól működik, égnek a visszajelző lámpák, működik a műszerfalvilágítás, működik a fordulatszámmérő a vízhőfok mutató, az üzemanyagszintjelző és a kilométeróra is. Kb. 1,5-2 perc járatás után ha leállítom és újra ráteszem a gyújtást a mutatós műszerek nem mozdulnak, a kilométeróra mutatója a 0 körül egyhelyben rezeg. A gyújtás levétele után még néhány másodpercig tovább rezeg majd megáll. Ha az első indítás után nem állítom le minden óra jól működik. Ha hagyom állni kb fél órát, újra minden jól működik a következő indításig. Van valakinek valami tippje? Előre is köszönöm: Spityeg
  7. Sziasztok! 2005-ös G Astra (Z14XEP) a következő hibát produkálja: első indításkor az óracsoporton minden jól működik, égnek a visszajelző lámpák, működik a műszerfalvilágítás, működik a fordulatszámmérő a vízhőfok mutató, az üzemanyagszintjelző és a kilométeróra is. Kb. 1,5-2 perc járatás után ha leállítom és újra ráteszem a gyújtást a mutatós műszerek nem mozdulnak, a kilométeróra mutatója a 0 körül egyhelyben rezeg. A gyújtás levétele után még néhány másodpercig tovább rezeg majd megáll. Ha az első indítás után nem állítom le minden óra jól működik. Ha hagyom állni kb fél órát, újra minden jól működik a következő indításig. Van valakinek valami tippje? Előre is köszönöm: Spityeg
  8. Hali! Megoldódott a probléba. Úgy volt ahogy Scream írta, a csappantyú van eltörve és a motor állandóan járt, az zúgott. Asszem külső állásban van, lehúztam róla a tápot, asszem így is marad egy ideig...Köszönöm a segítséget
  9. van ennek a motornak vagy az egésznek külön biztosítéka? Mert akkor nem kéne szétszedni...
  10. Ventillátor nem megy, alapból van hangja. A ventillátor legkisebb fokozatánál kicsit halkabb zaj... nem mechanikus zaj, inkább elktromos eredetűnek tűnik Amit Scream írt azt a motort hol találom?
  11. Motortér felől hallom, egész halk búgás mint a számítógépé. Ilyesmit olvastam már a mit írtál, de pontosan mire is való az a motor?
  12. Sziasztok! Nemrég vettem egy 2005-ös évjáratú G Astrát. Ha ráadom a gyújtást, vagy jár a motor a középkonzol felől valamiféle ventillátor vagy hasonló hang hallatszik. Halk búgás, engem vmi elektromos zajra emlékeztet. Normális ez, vagy vmi. hibásan működik? A másik: A szelepfedél műanyag borításán két fül ami tartja az Ecotec felíratú műanyag lemezt le van törve. Ilyen műanyag borítást lehet kapni külön, vagy egybe van a szelepfedéllel? Köszi: Spityeg
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.