Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

astra111

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dunaújváros

astra111's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok! Látom többen küzdötök az 5 ajtós astra hátsó ülőlap kiszereléssel. Nekem is 5 ajtós astrám van 1,3cdti a hátsó ülés kivétele nálam a következő képpen történik. 1: két kart elöl meghúzni, kioldani 2: beállni a hátsó ülés elé az üléssel szembe fordulva 3: ülőlap elejét megemelni és térddel kb 2-3 cm-t hátra nyomni az ülőlapot és közben a hátulját megemelni előbb az egyik, majd a másik oldalon és az ülőlap így már eltávolítható, visszarakni fordított sorrendben, csak az ülőlap hátsó részét nyomni kell lefele irányba. Remélem tudtam segíteni.
  2. astra111

    CHIP TUNING

    Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata chiptuninggal kapcsolatosan,(esetleg van-e valakinek ilyen motoros tuningolt kocsija, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatosan) érdemes-e foglalkozni vele, nekem 1,3 cdti motor van kocsimban 90 lovas és nagyon csábító a tesztekben leírt 15-20Le és + 30-40Nm. Esetleg megbízható mások által ismert kipróbált műhely? Szivesen meghallgatom a véleményeteket.
  3. astra111

    Dízel tuning

    Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata chiptuninggal kapcsolatosan,(esetleg van-e valakinek ilyen motoros tuningolt kocsija, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatosan) érdemes-e foglalkozni vele, nekem 1,3 cdti motor van kocsimban 90 lovas és nagyon csábító a tesztekben leírt 15-20Le és + 30-40Nm.
  4. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata chiptuninggal kapcsolatosan, érdemes-e foglalkozni vele, nekem 1,3 cdti motor van kocsimban 90 lovas és nagyon csábító a + 30-40Nm.
  5. Szia! Nekem anno azt mondták az opel szervízben a szerelők, hogy módosítottak már a későbbi évjáratokon (az enyém 2007-es modell) azért, hogy ne folyamatosan hajtsa a motor a kompresszort (ki-be kapcsolgat autómatán) hanem csak akkor amikor szükséges, de biztosan én nem tudom. Üdv: MJ
  6. Szia! A klíma nekem is megszokást igényelt, de valóban, ha megy a klíma akkor nem annyira észrevehető a rángatás, nekem még olyan a klímám, ha bekapcsolom, akkor hajt folyamatosan nem kapcsol ki a kompresszor soha ezen talán módosítottak a későbbi kiadásokon. A 70000-es porlasztócsúcs csere után én is csak az ÖMV-nél tankolok, ha lehet, igaz nem a prémium dieselt, a csere után kb 100000-ig nem volt gondom vele csak utána, én azért aggódom, nehogy kinyírja a kettőstömegű lendkereket idő előtt. Üdv: MJ
  7. Szia! Hibakód nekem sincs de már kb 10-15000km (de csak 5-6. fokozatban) óta csinálja én is kiszoktam néha kormolni, az EGR szelepet már kicseréltem, sőt 70000km-nél porlasztó csúcsokat is cseréltek, mert rosszak voltak, utánna sokáig jó volt nem rángatott nem remegett
  8. Szia! Nekem 2006-os diesel astrám van enjoy felszereltségű és abban benne volt minden a tempomatos karon kivűl, mert én is most a hétvégén rakattam bele a tempomatot. Nekem nem szokot felvillani gyújtás ráadáskor a led a beszerelés előtt.
  9. Neked remeg a motor vagy csak hullámzik? Mert ha hullámzik akkor esetleg próbáld meg az EGR szelepet tisztítítani nekem szorult egy kicsit és ettől időnként hullámzott a motor egyenletes gáznál a szelep tisztítása után megszűnt.
  10. Köszönöm a válaszodat, néztem a víz hőfokot az rendben, hibakódot nem találtam, a hűtőventilátor biztosíték kivétele és visszahelyezése után megszűnt a problémám, egyébként először fordult elő ilyen. Azóta rendben minden már a klímát is próbáltam működött rendben. Valakinek esetleg nincs elfekvőben egy tempomatos kar eladó?
  11. Köszönöm a válaszodat, néztem a víz hőfokot az rendben, hibakódot nem találtam, a hűtőventilátor biztosíték kivétele és visszahelyezése után megszűnt a problémám, egyébként először fordult elő ilyen. Azóta rendben minden már a klímát is próbáltam működött rendben. Valakinek esetleg nincs elfekvőben egy tempomatos kar eladó?
  12. Sziasztok! Újonc vagyok a fórumon és a segítségeteket szeretném kérni. Elég sok hasznos dolgot olvastam itt az oldalon, talán valaki tud segíteni. Ma kb 30km-es út megtétele után a motor leállítását követően a hűtőventilátorom bekapcsolt és nem akart leállni pedig nem is volt meleg, csak úgy tudtam leállítani, hogy az akksi saruját levettem, valakinek volt már hasonló probléma az autójával esetleg mi lehet a gond? Merre kezdjek el keresgélni? Tempomat utólagos beszerelése is érdekelne a kuplungnál meg van kapcsoló, mert egyszer már megnézték a szervízben, esetleg valaki tud segíteni? Az autó 2006-os astra h 1,3 cdti.
  13. Sziasztok! Újoncként azt szeretném kérdezni, hogy esetleg a forumozók között valaki találkozott-e már olyan jelenséggel, mint én. A jelenség a következő 5-6. fokozatban van kb 1750-2100-as fordulat között közepes gyorsításnál remeg a motor mintha rossz lenne az út apró hullámos(ha finoman vagy nagy gázzal történik a gyorsítás akkor nem jeletkezik a remegés) Válaszotokat előre is megköszönöm. Az autó 2006-os astra h 1,3 cdti 90 lovas, 130000km van benne.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.