Jump to content

csabex

Forummember
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About csabex

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    B Vectra
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

82 profile views
  1. csabex

    Motor

    Köszi, de igen, Bp-i vagy környéki lenne jó, viszont ma voltam egy szerelőnél aki csak opelekkel foglalkozik és gyári tech2-je is van. Végignézett mindent ami lehet, de végül az derült ki, hogy mégsem magyaráz hülyeséget a motorvezérlő amikor a P0100-at írja és alacsony feszt érzékel a légtömegmérőnél. Kérdés, hogy melyik fesz :D A betáp része, vagy a jeladó része... Most durvult a helyzet, mert van hogy abszolút nem tartja az alapjáratot és megáll menet közben :D Ne tudd meg milyen szar bal lábbal fékezni, mert azt hiszik be vagyok ***va :D Ja és ráadásul motorvezérlőt is cseréltem, mert volt egy donorom, de a hiba ugyanúgy fentáll sajnos Kábelek kimérve és mindegyiknél kevesebb mint egy ohm van, vagyis kontakt hibának nyoma sincs. Most már egy zsír új légtömegmérőt veszek és kipróbálom, mert eddig 2 gyári bontottat cseréltem, de mindkettővel fennállt a hiba. Most már vicc kategória ez, hogy gondol egyet és megvadul, aztán megint megy egy jó ideig...
  2. Hali, Aktuális még? Mind2 van :D Ugyanaz van nekem is, 1.8 X18XE. Mi a gondod, mert most én is szenvedek vele
  3. csabex

    Motor

    Igen, őt ismerem, de alapjáratommal nincs baj abszolút és nem szedtem le, mert ugye kell új tömítés ha már lekapom és hétvége volt. Érdekes, hogy tegnap pl. teljesen tünetmentes volt, ma pedig hazafelé jövet drónozásból újra nekiállt szórakozni... Csináltam egy olyat, hogy laptopom menet közben rádugtam és egy diag programmal lementettem az élő adatokat (kb. 40 féle adatot), de nem tudom, hogy mit nézzek, mert rengeteg minden van... Az viszont látszik amikor a check engine kigyullad vagy épp elalszik, vagy úgy indulok, hogy már világít. Esetleg nem ismersz senkit aki elemezni tudná, vagyis tudná, hogy melyik értéknél jó vagy épp rossz a túl alacsony vagy túl magas? Esetleg egy fórumtárs? A héten be vagyok jelentkezve egyébként is szerelőhöz, de ha rájönnék magam a hibára, akkor nem kellene elvinnem, mert ők is el vannak havazva, nem volt egyszerű az időpont...
  4. csabex

    Motor

    Igen, azt a csövet csekkoltam, de nem olyan részletesen, viszont holnap majd megnézem. Az a vastagabbik topran cső ami megy a hengerfejbe, az nálam a hő hatására kivékonyodott és szétrepedezett amit későre vettem észre és sztem hónapokig úgy jártam vele, épp ezért az a cső amiről írunk a szelep és légtömegmérő között tiszta olajos dzsuvás lett... A fojtószelep körben enyémben is úgy nézett ki mint a fotón, azt tegnap kitörölgettem, de ennyire nem szedtem szét, viszont lehet, hogy 7égi programnak beiktatom :D Köszi a segítséget, nagyon jó ez a link a leírással. Bocsi, X18XE az enyém.
  5. csabex

    Motor

    Nem is tudtam, hogy hegeszthető, ez jó hír Hát igen, igazad van... Hiába szedném le az ECU-t, mert lehet, h semmit sem látnék... Valamelyik jeladó teszi az eszét sztem, vagy gyújtás oldalon esetleg lehet valami, vagy üzemanyagellátás vagy ki tudja.... :D Melyik tömlőre gondolsz? Amelyik bemegy a szelepfedélnél a vastagabbik vagy a vékonyabbik? Néztem a csöveket, de ilyen hajlat szinten azért nem, viszont nem rossz ötlet Most olyan verzió van, hogy lehet németből a haver apósának a Vectráját elhozom és ez marad donornak, azt meg beíratom, mert valós 130.000 km van benne Egy öregé volt aki éveken át garázsban tartotta, abszolút nem járt vele, csak állt az autó vagy 8 évet talán és úgy vette meg tőle, majd átnézette, rendbe rakatta és vagy 100.000 ha tolt bele talán. Enyém úgyis futómű szempontjából kuka elől - hátul sajnos, így legalább az is megoldódik :D
  6. csabex

    Motor

    Köszi a tippet Nos, sajnos a légtömegmérő hibát csak azért dobja be, mert az a legelső komolyabb érzékelő a befecskendezési folyamatot illetően és igazából nem vele van a gond, ami be is igazolódott, mert egy lelkes fiatalember aki Opelek bontásával foglalkozik és vannak bontott cuccai, na ő segített nekem. Kicseréltük 2x is a légtömegmérőt, ráadásul gyárira, de a probléma továbbra is fennáll Repedt a leömlöm és kifúj (ez okozza a varrógép effektust mint kiderült) sajnos, ami gond is lehet, mert a lambda szonda fals értékeket kap így ugyebár és vele elég sűrűn beszélget az ECU az optimális befecskendezés érdekében. Légtömegmérő csatit lecsekkoltam, minden vezetéket kimértem külön és a feszültséget is rajta ami megegyezik az akku feszültségével (a bemenet) de ugye a jel kábeleket nem tudtam, mert még nem mentem annyira bele, hogy a motorvezérlő csatinál is lecsekkoljam. Nem is tudom, hogy azt esetleg úgy tudnám-e, hogy kikapom a kesztyűtartót és belülről húzom le, vagy csak és kizárólag kívülről? Kábelköteget is lecsekkoltam, hát nagy meglepetésemre a legnagyobb rendben van minden, szerencsére ez nem az a mexikói vagy melyik gyártmány amely ennyi idő után elkezd morzsolódni. Dobok be fotókat róla, illetve egy videót ahol az OP-COM-ban látszik, hogy a légtömegmérő fesz 0,12V alapjáraton és ahogy nyomom a pedált akkor is max 3,28 kb. Ez normális? Nem 5V körül kellene legyen ott? https://drive.google.com/open?id=1oqMk8t2aYm64XhslJ9lGK5JJXZAJXmok https://drive.google.com/open?id=1ElQjChxOIrMeDdiN7sBfaGJ7v6VCaUrc https://drive.google.com/open?id=1wpM-1zSTM6e1-YtPCrokqwrFecUKnUO- https://drive.google.com/open?id=1lbot696cwhYoe9b2ZQGpDKyuOsSdwpi6 https://drive.google.com/open?id=1vIeKXwK9al1SplFgkUBQwRZyMKgtR0in
  7. csabex

    Motor

    Sziasztok, Tudna valaki ajánlani egy normális hozzáértő szerelőt egy B Vectrához Budapesten, vagy vonzáskörzetében? Fura hangja van alapjáratnál a motornak, olyna mintha varrógép lenne a motorháztető alatt, illetve szórakozik velem a légtömeg mérő érzékelő ami miatt kigyullad ugye a Check Engine és van hogy menet közben (pl. 3-ban) mintha elfogyna hirtelen az üzemanyag és belassul teljesen az autó, de nagyon hirtelen, aztán helyre jön és kb ugyanez pár pillanaton belül... Kicseréltem a légtömeg mérőt és utána most rosszabb a helyzet, mert hangosabb a cicergés és aszinkronban jár a motor alapjáraton. Érdekes, h. pl. 2000 rpm fölött semmi baja, normális a hangja is és csak ha rájön, akkor rángatózik... Vannak még futómű és szilent gondjaim is, ezért is szeretnék egy normális szerelőt aki érti magát és nem csak találgatásokból szerel, mert ilyen is volt már sajnos és el is jöttem tőle Valaki kérdezte, hogy minden rendben a hidrótőkével, de azt sem tudom, hogy mi az, iszzák v eszik... Én elektronikában utazom, a motor többi része sajna ismeretlen számomra Előre is köszönöm a tippeket és válaszaitokat.
  8. csabex

    Elektromos

    Sziasztok! Tudna valaki segiteni nekem egy MID programozasban? Vagy esetleg ajanlani valakit? Elvileg Z18XE-bol lett kiszedve, enyem meg X18XE... Mindent mutat csak a fogyasztas az nem valos es a digitalis sebbessegmero funkcional allo helyzetben 45 km/h mutat :D Surgos lenne, mert csutortok hajnalban utazom el... Koszonom elore is.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.