Jump to content

kocka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    536
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

kocka last won the day on Június 2 2015

kocka had the most liked content!

Hírnév

28 Segítőkész

kocka névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Fejér megye

Város, Autók

  • Autó(k)
    Vectra B CDX 1996 X20XEV
  • Város
    Fejér

Legutóbbi látogatók

4.137 profile views
  1. kocka

    Utastér,belsőtér

    Próbáld meg G Astrához keresni, úgy nézem az jobban hasonlít rá, nálam a Vectra 4 küllős. http://www.vatera.hu/x2-opel-astra-g-zafira-a-kormany-legzsak-98-2005-ig-szep-allapotban-13000-ft-2610790058.html http://www.vatera.hu/opel-astra-g-kormany-legzsak-2608207643.html http://www.vatera.hu/opel-agila-astra-corsa-tigra-zafira-legzsak-fedel-burkulat-takaro-2610517220.html vagy ez, ami úgy néz ki mint a képeden csak Vauxhal: https://www.ebay.com/itm/VAUXHALL-VECTRA-B-GSI-IRMSCHER-3SPOKE-STEERING-WHEEL-DRIVERS-SIDE-AIR-BAG-AIRBAG/273114516658?hash=item3f96e4ccb2:g:8zgAAOSwHHFY~TA3
  2. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Egy régi trükk, 30 éve anno Zsigulinál alkalmaztam, és bejött, ha néha megcsúszik a szíj, így nem kellett ráfeszíteni Denaturált szeszben fel kell oldani egy kis gyantát és beecsetelni a lötyivel az ékszíj belső felületét. Igaz, most már nem tenném.
  3. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Én úgy tudom dieselnél a fordulatjelet a generátorról veszi, így ha csúszik az ékszíj, akkor a fordulat is kevesebb lesz.
  4. kocka

    Elektromos

    Mármint a fedélzetin világít a CHECK felirat? Az csak akkor alszik el, ha beindult a motor és rálépsz egyszer a fékpedálra. Lehet, hogy rosszul tudom, de az immo nem a tápszivíttyút tiltja, esetleg gyújtást is? Ha van valakinek OP-COM, azzal ki lehet kapcsolni az immot.
  5. kocka

    Elektromos

    Bocs, akkor passzolom, esetleg a gyujtásegység, ahogy olvastam, az is el szokott szállni, sajna csak cserélni lehet egyben az egészet. De hátha lesz nálam okosabb akinek van más ötlete.
  6. kocka

    Elektromos

    A pumáról lehúzod a csatlakozót és lámpázd ki van-e feszültség, lehet, hogy műszerrel méred a 12 voltot, de kell egy 21 W-os izzó terhelésnek, ha az világít indításkor akkor biztos eljut odáig az áram, és akkor a pumpa a ludas. Nekem is volt hasonló gondom, és a szerelőm mondta, hogy terhelve kell nézni a feszkót. Hibakódot nem fog dobni.
  7. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Első körben szivattyú relé a motortérben, ezt át lehet hidalni, vagy kilámpázni. Ha ráadod a gyújtást, hallanod kell a szivattyút. Nálam is volt már csere. Vedd le a tank feletti takarót ( hátsó ülés alatt) és indítózás közbe óvatosan kocogtasd meg a benzinszivattyú fedelét, Ha a végét járja ilyenkor elindul, de cserélni kell.
  8. kocka

    Elektromos

    Útjel,vagy sebességjel, úgy tudom az ABS vezérlőből jön a jel (a vezérlő pedig a kerekektől kap infót). Ez a jel megy a tempomathoz, a km órához, a rádióhoz, a fedélzetibe stb.
  9. kocka

    Elektromos

    Eladót nem tudok, de az enyém is bovdenes X20XEV - gyárilag - úgy tudom ezeket sehol nem kell engedélyezni, itt bovden húzogatónak nem kell a motorvezérlő, attól függetlenül útjel alapján működik. Motorvezérlő akkor kell, ha elektromos a gázpedál, viszont akkor nincs bovden húzogató, akkor kell engedélyezni a computert. (Javítsatok ki ha rosszul tudok)
  10. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Általában az övfeszítő ülés alatti csatija okoz gondot - kontakthiba, ha megmozdítod az üléseket. Magtól nem törlődik, OP-COM-mal lehet törölni, de előtte a hiba forrását meg kell szüntetni mert újra visszajöhet. egy-két hibakiolvasás / törlés árából már megvan egy kínai klón, teljesen jól használható.
  11. kocka

    Elektromos

    Ha jól tudom van egy barna/fekete vezeték amit rámegy a motorokra, ez a központi zár vezérlőtől kap jelet, és mind a négy motorra rámegy, elég ha az elsőkből leágazol.
  12. kocka

    Elektromos

    Csatlakozót jól dugtad össze, azt meg sem említem, hogy balansz.
  13. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Csak akkor vegyél ha biztos, hogy az a rossz, mielőtt megveszed vedd ki az eredetit és nézd meg alaposan, én kettőt adtam vissza az üzletben mert nem belevaló volt, lötyögött a helyén.
  14. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem ne, felesleges lehúzni a csövet, ha kopott a szivattyú akkor eleinte csak néha fog leállni. Ha éppen megy, akkor nyom megfelelően, a megállás a gond. Ha megáll néha nem indul el, mert kopott, aztán egyre gyakrabban nem indul, csak kis koccintásra. Ha beindult nincs gond. Ami írtam - a kalapácsos próbát - akkor kell megtenni mikor éppen nem akar elindulni, ez a legbiztosabb módja, hogy a pumpa a ludas. A feszültség meglétét le lehet lámpázni, csati lehúz, izzó ráköt majd indít, ha világít akkor van fesz. és a motortérben levő relé is jó. Ha nincs fesz akkor relé vagy biztosíték vagy szakadás. Ha megakadtál jelezd, ha tudok segítek.
  15. kocka

    Általános műszaki problémák!

    Valahol alányúlsz a pereme alá csavarhúzóval és kipattintod, nálam is nemrég volt benzinpumpa csere. Nyugodtan erőltesd meg, le fog pattanni. Próbának - ha lepattant indítózás közben kalapáccsal óvatosan kocogtasd meg, ha elindul biztos, hogy a pumpa a hibás.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.