Jump to content

kocka

Forummember
  • Content Count

    541
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kocka last won the day on June 2 2015

kocka had the most liked content!

Community Reputation

28 Segítőkész

About kocka

  • Rank
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Fejér megye

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Vectra B CDX 1996 X20XEV
  • City
    Fejér

Recent Profile Visitors

4,303 profile views
  1. kocka

    Motor

    Én fejér megyei vagyok, itt helyben van egy szerelő, akihez én jártam még megvolt a Vectrám, mivel neki is Opelje van, ért is hozzá, de gondolom neked valaki Bp-i kellene..
  2. kocka

    Motor

    Ha szétszeded, vedd le az alapjárati léptetőt is takarítani, érdemes. A linken a második képen a lila karikában jobb oldalon az a kis hengeres, két 6-os csavar fogja. Sok féktisztítót neki, meg kompresszorral kifújni tisztára.
  3. kocka

    Motor

    Nem tudom milyen a motoros én azért írtam, hogy X20XEV, de erre a csőre gondolok, a fojtószelep és a légtömegérő között (az első kép) https://www.perplexer.info/omega-b/x20xev/x20xev.html
  4. kocka

    Motor

    Ennyire nem merültem bele annak idején, Igazad van a csettegést illetően, leömlőt hozzáértőnek lehet hegeszteni, nálam is volt repedés, meg is lett hegesztve és jó is volt utána X20XEV. Ha ilyenek a kábeleid akkor abban nem hiszem, hogy kell hibát keresni, azért ne bontsd ki az ECU-t, nálam a tiszta fém sodratok kilátszottak a kötegben. Pillangószelep előtti tömlődarab esetleg nincs kirepedve a belső hajlatban? Az is tud furcsaságokat, észrevenni alig lehet, csak ha leveszed a tömlőt
  5. kocka

    Motor

    Szerelőt nem tudok ajánlani, majd mások, de légtömegmérővel volt hasonló gondom. Időnként előjött az általad leírt eset, én is megvetten a cseredarabot, de nem cseréltem. Nálam kábelköteg gond volt, hiba esetén néha elég volt megmozgatni a csatlakozót. Aztán mikor más komolyabb gondom volt - hengerfejes - a szerelőm mutatta, a kábelköteget, porlad le róla a szigetelés, nem győzte újraszigetelgetni a szálakat a kötegben, mire minden hibakódot megszüntetett. Opel betegség.
  6. Próbáld meg G Astrához keresni, úgy nézem az jobban hasonlít rá, nálam a Vectra 4 küllős. http://www.vatera.hu/x2-opel-astra-g-zafira-a-kormany-legzsak-98-2005-ig-szep-allapotban-13000-ft-2610790058.html http://www.vatera.hu/opel-astra-g-kormany-legzsak-2608207643.html http://www.vatera.hu/opel-agila-astra-corsa-tigra-zafira-legzsak-fedel-burkulat-takaro-2610517220.html vagy ez, ami úgy néz ki mint a képeden csak Vauxhal: https://www.ebay.com/itm/VAUXHALL-VECTRA-B-GSI-IRMSCHER-3SPOKE-STEERING-WHEEL-DRIVERS-SIDE-AIR-BAG-AIRBAG/273114516658?hash=item3f96e4ccb2:g:8zgAAOSwHHFY~TA3
  7. Egy régi trükk, 30 éve anno Zsigulinál alkalmaztam, és bejött, ha néha megcsúszik a szíj, így nem kellett ráfeszíteni Denaturált szeszben fel kell oldani egy kis gyantát és beecsetelni a lötyivel az ékszíj belső felületét. Igaz, most már nem tenném.
  8. Én úgy tudom dieselnél a fordulatjelet a generátorról veszi, így ha csúszik az ékszíj, akkor a fordulat is kevesebb lesz.
  9. kocka

    Elektromos

    Mármint a fedélzetin világít a CHECK felirat? Az csak akkor alszik el, ha beindult a motor és rálépsz egyszer a fékpedálra. Lehet, hogy rosszul tudom, de az immo nem a tápszivíttyút tiltja, esetleg gyújtást is? Ha van valakinek OP-COM, azzal ki lehet kapcsolni az immot.
  10. kocka

    Elektromos

    Bocs, akkor passzolom, esetleg a gyujtásegység, ahogy olvastam, az is el szokott szállni, sajna csak cserélni lehet egyben az egészet. De hátha lesz nálam okosabb akinek van más ötlete.
  11. kocka

    Elektromos

    A pumáról lehúzod a csatlakozót és lámpázd ki van-e feszültség, lehet, hogy műszerrel méred a 12 voltot, de kell egy 21 W-os izzó terhelésnek, ha az világít indításkor akkor biztos eljut odáig az áram, és akkor a pumpa a ludas. Nekem is volt hasonló gondom, és a szerelőm mondta, hogy terhelve kell nézni a feszkót. Hibakódot nem fog dobni.
  12. Első körben szivattyú relé a motortérben, ezt át lehet hidalni, vagy kilámpázni. Ha ráadod a gyújtást, hallanod kell a szivattyút. Nálam is volt már csere. Vedd le a tank feletti takarót ( hátsó ülés alatt) és indítózás közbe óvatosan kocogtasd meg a benzinszivattyú fedelét, Ha a végét járja ilyenkor elindul, de cserélni kell.
  13. kocka

    Elektromos

    Útjel,vagy sebességjel, úgy tudom az ABS vezérlőből jön a jel (a vezérlő pedig a kerekektől kap infót). Ez a jel megy a tempomathoz, a km órához, a rádióhoz, a fedélzetibe stb.
  14. kocka

    Elektromos

    Eladót nem tudok, de az enyém is bovdenes X20XEV - gyárilag - úgy tudom ezeket sehol nem kell engedélyezni, itt bovden húzogatónak nem kell a motorvezérlő, attól függetlenül útjel alapján működik. Motorvezérlő akkor kell, ha elektromos a gázpedál, viszont akkor nincs bovden húzogató, akkor kell engedélyezni a computert. (Javítsatok ki ha rosszul tudok)
  15. Általában az övfeszítő ülés alatti csatija okoz gondot - kontakthiba, ha megmozdítod az üléseket. Magtól nem törlődik, OP-COM-mal lehet törölni, de előtte a hiba forrását meg kell szüntetni mert újra visszajöhet. egy-két hibakiolvasás / törlés árából már megvan egy kínai klón, teljesen jól használható.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.